Skocz do zawartości

olo_gsm

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O olo_gsm

Osiągnięcia olo_gsm

0

Reputacja

  1. Gdybyś mimo wszystko szukał sprężarki do klimy to mam takie coś na aukcji tylko nie wiem czy numer części się zgadza http://www.allegro.pl/item660060053_sprezarka_klimatyzacji_audi_a4_8e0_260_805ba.html Ale mimo wszystko nie sądzę żeby sprężarka klimy dawała takie objawy....
  2. Mała żaróweczka wpięta jednytm biegunem do masy (brązowy) a drugim na poszczególnych przewodach wtyczki prawdę Ci powie jak cyganka
  3. Z pewnością jakaś nieszczelność na przewodach w tych syczących drzwiach lub siłowniku. Poza tym nie odgrzewaj starych kotletów, lepiej załóż nowy temat bo zaraz Cię moderator objedzie
  4. Immo w tym modelu też potrafi zgubić synchro z ECU po zabawie z akumulatorem chociaż są to sporadyczne przypadki i chyba częściej występujach przy próbach ładowania aku na zapiętych klemach. Oprócz tego w tym modelu sensor AIRBAG jest czuły na skoki napięcia i też lubi z niewiadomych przyczyn wywalić błąd 65535 czyli błąd pamięci sterownika! Ale tak jak pisałem są o żadkie przypadki i odłączenie aku poza zakodowaniem się radia raczej nie przynosi ubocznych skutków.
  5. jak wymienisz stacyjkę to w temacie immo nic się nie zmieni. Pętla wokół stacyjki to tylko nawinięty drut i nie ma w nim żadnej magii więc nawet jak wymienisz całą stacyjkę wraz z pętlą to po podpięciu wtyczki do pętli immo będzie działać. A może rozsypała Ci się tylko kostka elektryczna na końcu stacyjki? Wówczas wymiana to 15minut roboty i oczywiście żadnych problemow z immo!
  6. Możesz mieć tylko zaślepkę termometru na zegarach. W razie gdybyś nie miał termometru a chciałbyś mieć to montaż jest stosunkowo prosty.
  7. Tyle tylko, że kolega ma a4 z 96r. a tam były troszkę inne panele
  8. Po 100? Wątpię czy znajdzie do starej a4. Do nowej owszem, do passata i golfa nawet za 50 ale do a4 200zł to chyba okazyjna cena... W tej cenie (100) jeżeli masz sprawdzone i sprawne na 100% to chętnie kupię nawet kilka sztuk Pozdrawiam Olek
  9. Obawiam się że jednak żaróweczka postojówek nie była problemem
  10. Jak rozbierzesz panel klimatronika to masz dwie płyty - główną poziomą i pionową z wyświetlaczami i przyciskami. Obie płyty połączone są chyba 8-pinową taśmą. Często pękają luty przy gniazdach tej właśnie taśmy. Rozbierz też płytę pionową - trzeba poodginać metalowe zaczepy (pozabezpieczane jakimś bialym silikonem dodatkowo) i będzie można wyjąć wyświetlacze. Wtedy będziesz miał dostęp do elementów łączących wyświetlacz z płytką i tam trzeba przemyć. Może pomoże Powodzenia.
  11. Naprawia się chociaż jest to prawnie zakazane. Odezwij sie na priva jak jeszcze potrzebujesz pomocy w temacie.
  12. Do zrobienia bez problemu i oczywiście bez wymiany kompa. Ehhhh serwisy
  13. A nie masz przypadkiem w sterowniku silnika błędu związanego z krańcówką światła stop??? Właśnie ta krańcówka jeżeli daje niepewny sygnał powoduje takie objawy jak uciebie czyli zapala kontrolkę świec i esp...
  14. Może zabrudzone połączenia wyświetlaczy z płytą (elastomery) ? Przemyj spirytusem, dognij styki. A taśmę łączącą płytki przelutowałes na obu końcach?
  15. Wyjmij z kluczyka transponder od immo i sobie go podklej w okolicach pętli wokół stacyjki i masz najtańszy sposób na wyłączenie immo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...