Skocz do zawartości

_Kuba_

Pasjonat
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O _Kuba_

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia _Kuba_

0

Reputacja

  1. Rozumiem że wymieniłeś tylko wisko a nie łożysko na wisku, bo ja potrzebuje wymienić waśnie łożysko i potrzebuje dane jakie mam kupić?
  2. A jakim rozmiarem klucza Spline odkręcałeś, bo mnie wychodzi że są to M11 a włąśnie takiego nieposiadam _________________________________________________ Już doszedłem, o co chodzi z tym kluczem. Jest to SPLINE M10, problem polegał na tym, iż moja końcówka M10 w rzeczywistości jest 9.4mm natomiast normalna, jaką przymierzałem ma 10.2mm (mierzone suwmiarką jako min średnica)
  3. Zacząłem rozkręcać mój samochód, ale napotkałem na podobny problem, co ty. Wygląda na to, że klucza, jakiego potrzebuje to SPLINE M11. czy to możliwe? przymierzałem M10 to wydaje się luźny a M12 nie wchodzi. Czy do odkręcenia też trzeba użyć dobrej nasadki ~60Nm?
  4. To może być kilka rzeczy, termostat, sprzęgło wiskotyczne, niedrożny układ lub czujnik. Takie może trywialne pytanie czy obserwowałeś temperaturę tylko na desce czy na klimatroniku też, bo spalanie nie jest złe, więc może po prostu czujnik walnięty. Jak ja zmieniłem termostat to ~9 min z temp. 5 do 90
  5. Tak z ciekawości czy wyskakiwał błąd czujnika na komp i którego, tego 4-przewodowego a na desce miałeś ok?
  6. Moim zdaniem niemożliwe chyba, że nie idzie do końca i się nie opiera na wahaczu/kolumnie. Wydaje mi się, że teoretycznie może być tak, że jest źle ustawiona zbieżność tzn. z jednej strony za bardzo wkręca gałka a z drugiej rozkręcona i wtedy jak kręcisz jedną stronę to przytrzymuje cię na wspomaganiu, ale to tylko takie gdybanie.
  7. A czy potrafisz mi powiedzieć czy da się zmienić łożysko koła zamachowego sprężarki bez rozszczelniania układu?
  8. A czy potrafisz mi powiedzieć czy da się zmienić łożysko koła zamachowego sprężarki bez rozszczelniania układu?
  9. Po rozmowie przez GG wstawiam rys zawieszenia: jak niemożesz wyjąć łącznika nr24 to ja zrobiłem to tak że odkręca się śrubę nr43 i zluzowuje się amortyzator nr41. robimy to na podniesionym samochodzie. Wymieniamy łączniki po kolei nie naraz, bo może być problem z założeniem łącznika jak jest podniesiony tylko z jednej strony. Pozdrawiam i życzę miłego odkręcania.
  10. _Kuba_

    [B5 ADR] Brak zapłonu

    Moim zdaniem sprawa jest związana z prądem. Sprawdź, jakie masz napięcie przed i w trakcie rozruchu, jak jest ok. to może to być bardzo słaba masa na tych grubych kablach.
  11. Cieszę się, że pomogło, życzyć tylko chłodu z klimatyzacji
  12. W domowych warunkach ciężko jest sprawdzić taki czujnik, jeżeli rzeczywiście jest uszkodzony, bo raczej jest to rzadkie. Lepiej podjedź do serwisu klimatyzacji niech ci sprawdzą czy nie masz za wysokiego ciśnienia w układzie. Poza tym, jeżeli stało się to po myciu to sprawdziłbym stronę elektryczną. Co do wyjęcia to nie jestem pewien, np. w B5 czujnik niskiego ciśnienia można wykręcić i za nim znajduje się zawór (coś ala wentylek w kole).
  13. jeżeli chodzi o umiejscowienie to proszę.
  14. _Kuba_

    [ALL] Regulator napięcia

    Obawiam się, że na tym stanie, ale może jest ktoś, kto zamontował nieoryginalny i jest zadowolony?
  15. _Kuba_

    [ALL] Regulator napięcia

    Regulator napięcia. Muszę wymienić regulator napięcia, ale nie mogę się zdecydować, na jaki. Wiem, że najlepiej oryginalny, ale kosztuje chyba koło 180zł a za zamiennik od 25zł do 120zł. Czy macie jakieś doświadczenia z tymi regulatorami? Wyczytałem na forum, że jeden kolega miał przygody z nowym regulatorem. Możecie polecić jakąś konkretną firmę? Gościu w sklepie z tych tańszych polecał Hans Pries ale na forum bodajże VW ma słabą opinie a kosztuje też koło 100zł Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...