Skocz do zawartości

meggi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O meggi

Osiągnięcia meggi

0

Reputacja

  1. meggi

    [B6 AKE] Słabe ogrzewanie

    Czyżby nikt nie wiedział ? Miałem podobny problem w audi 80 B3 , ale go nie usunąłem, sprzedałem auto LATEM. U mnie diagnoza brzmiała "wymiana nagrzewnicy".
  2. Aku trzeba wyjąć ,ale podstawy akumulatora nie wyjmowałem.
  3. Chwile się nie odzywałem bo walczyłem - z zawieszeniem. Rozebrałem prawą stronę gałka po gałce i znalazłem prawy banan ledwo wyczuwalny luz na gałce a waliło strasznie. Wymieniłem na lamordera ( 260 zeta ) i nastała cisza. Żadne stuki się nie wydobywają. Ustawiłem zbieżność sprawdziłem ciśnienie w oponach i chyba mnie coś trafi , jak auto było nie stabilne i pływało tak nadal pływa. Jak przyspiesza ciągnie delikatnie w lewo jak hamuje silnikiem idzie w prawo . ludzie ratunku ja już nie mam pomysłu gdzie szukać przyczyny.[br]Dopisany: 08 Maj 2008, 21:18 _________________________________________________Znalazłem przyczynę pływania samochodu. Po sprawdzeniu całego zawieszenia przedniego i tylnego ,ustawieniu zbierzności ,sprawdzeniu zawieszenia silnika ,sprawdzeniu ciśnienia w kołach, zamieniłem koła ,tył dosyć zjeżdżony (Goodyear) na przód auta , a prawie nowe wcale nie zjeżdżone (Firestone f 580 ) na tył i ku mojej wielkiej radości wszystkie objawy bujania ustąpiły. Przyczyną bujania były przednie opony ,wyważone napompowane odpowiednio o jednakowym obwodzie. ( zmierzyłem ) Mam zamiar kupić nowe opony na przednie koła , nie wiem tylko jakiej firmy na pewno nie będą to ani FIRESTONE bo pływają ani GOODYEAR bo hałasują. Na tym kończę i dziękuję za wszystkie sugestie.
  4. wjechałeś na kanał i sprawdziłeś tylną belkę ? Bardzo mnie ciekawi
  5. żadne szarpaki ani łomy mechaników nie znalazły luzów ,a jednak stuka w prawym kole i nadal pływa, amortyzatory też jeszcze trzymają. Mam pytanie czy stukot może wydobywać się z górnego mocowania amortyzatora.
  6. Koła mam standard 195 65 15 . Przebieg na liczniku 150000, wahacze z pierwszego montażu. Ja wymieniłem lewy banan , prawy dolny prosty i prawy łącznik stabilizatora. Dziś jadę do kolesia który ma mi sprawdzić zawieszenie jemu znanym sposobem . A odnośnie zbieżności ,to jak usunę wszelkie stuki mam zamiar ją zrobić . Po wizycie u magika napiszę co wyszło.
  7. To mój pierwszy post, więc proszę mnie poprawić jak coś nie tak. Mam kłopot z ustaleniem przyczyny noszenia auta. Byłem na szarpakach i sprawdzeniu amorków, amorki w okolicach 65 do 75 %, na szarpakach wyszedł luz tylko na łączniku stabilizatora ,który od razu wymieniłem ,objawy nie ustąpiły i nadal coś stuka z prawej strony, czy to końcówki drążków czy to brak zbieżności. Dzieję się tak, jak przyspieszam to ciągnie delikatnie w lewo, jak zdejmę nogę z gazu i hamuję silnikiem wtedy ciągnie w prawo. W czasie jazdy cały czas trzeba kontrować, męczarnia nie jazda.
  8. Witam . Od grudnia jesteśmy posiadaczami (właściwie to żona ,bo ja wolę busy) Awanta 1,9 TDI AHU . Pozdrawiam wszystkich ,proszę o wyrozumiałość dopóki nie nauczę korzystać się z forum.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...