Skocz do zawartości

ding.chavez2.0

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ding.chavez2.0

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ding.chavez2.0

0

Reputacja

  1. Oto mały opis wraz ze zdjęciami wymiany oleju, filtru oleju i filtru powietrza w mojej A4. Mam nadzieję, że komuś się przyda. 1. Należy spuścić olej. W tym celu odkręcamy korek spustowy w misce olejowej - zaznaczony na czerwono na zdjęciu. Korek spustowy wycieramy. Miska olejowa znajduje się na samym dole samochodu, na środku i z przodu. UWAGA! OLEJ NALEŻY ZLAĆ DO JAKIEGOŚ NACZYNIA! NIE WOLNO WYLEWAĆ! TRZEBA GO ZUTYLIZOWAĆ! http://i.imgur.com/gtbEF.jpg 2. Odkręcamy korek wlewu oleju(1) i wyjmujemy bagnet(2) - zaznaczone na czerwono na zdjęciu. Elementy te wycieramy. Następnie lokalizujemy obudowę filtra oleju (3) - w powiększeniu na kolejnym zdjęciu. Odkręcamy filtr za pomocą klucza do filtru oleju. Najlepiej wybrać paskowy. Wymieniamy filtr oleju, czyścimy obudowę. Nowe oringi smarujemy delikatnie nowym olejem. http://i.imgur.com/gABjt.jpg http://i.imgur.com/iQO1L.jpg 3. Bierzemy się za wymianę filtru powietrza. Jest on zabudowany tak jak na zdjęciu. http://i.imgur.com/gOJyl.jpg 4. Odkręcamy 2 śrubki (ich miejsce zanznaczone na czerwono na zdjęciu) a póżniej wyjmujemy pierwszy plastikowy element. http://i.imgur.com/JF1hk.jpg 5. Następnie wyjmujemy drugi plastikowy element. Nie jest on przykręcony, więc robi się to łatwo. W rezultacie otrzymujemy taki obraz jak na zdjęciu. http://i.imgur.com/8xRg1.jpg 6. Teraz odkręcamy dwie śruby, które łączą obudowę filtru powietrza. Następnie rozsuwamy obudowę ręką. http://i.imgur.com/7HPMq.jpg 7. Wyjmujemy widoczny na zdjęciu filtr powietrza i wkładamy nowy. Można obudowę najpierw wyczyćsić np. sprężonym powietrzem lub odkurzaczem. http://i.imgur.com/hQudd.jpg 8. Skręcamy wszystko z powrotem. Po spuszczeniu oleju korek spustowy smarujemy delikatnie olejem i wkręcamy solidnie na swoje miejsce. 9. Wkładamy bagnet, zakręcamy wlew oleju. Odpalamy samochód na jałowym biegu i czekamy aż pompa oleju zrobi swoje. UWAGA!!! NIE GAZUJEMY ANI NIE WRZUCAMY BIEGU! DAJMY POMPIE OLEJOWEJ POPRACOWAĆ! Taka mała uwaga na koniec. Przed spuszczeniem oleju przegońmy trochę auto, żeby to zrobić na gorącym silniku. Pójdzie to szybciej i dokładniej. Ja zrobiłem wszystko tak, jak opisałem i wygląda na to, że to działa Mam nadzieję, że komuś się to przyda. Pozdro! P.S. Do moderatorów - przeniosłem to z innego wątku, bo uznałem, że zginie w lawinie postów a chyba warto założyć do tego nowy temat. Jeśli tak to skasujcie ten komentarz i zostawcie tak jak jest. Pozdrawiam!
  2. U mnie działały ale zmieniłem serwer. Sprawdźcie teraz.
  3. Witaj. Zdjęcia będą jutro, ponieważ siedzę na działce, gdzie mam potwornie wolny internet. Mam nadzieję, że wytrzymasz . Dzięki Panowie za odpowiedzi. Wolałem się upewnić. ************************************************ Miałem małą awarię internetu. Zdjęcia będą dzisiaj. ---------- Post dopisany 20-07-2012 at 14:33 ---------- Poprzedni post napisany 17-07-2012 at 08:14 ---------- W końcu się udało przezwyciężyć złośliwość losu. Oto mały opis wraz ze zdjęciami wymiany oleju, filtru oleju i filtru powietrza w mojej A4. Mam nadzieję, że komuś się przyda. 1. Należy spuścić olej. W tym celu odkręcamy korek spustowy w misce olejowej - zaznaczony na czerwono na zdjęciu. Korek spustowy wycieramy. Miska olejowa znajduje się na samym dole samochodu, na środku i z przodu. UWAGA! OLEJ NALEŻY ZLAĆ DO JAKIEGOŚ NACZYNIA! NIE WOLNO WYLEWAĆ! TRZEBA GO ZUTYLIZOWAĆ! 2. Odkręcamy korek wlewu oleju(1) i wyjmujemy bagnet(2) - zaznaczone na czerwono na zdjęciu. Elementy te wycieramy. Następnie lokalizujemy obudowę filtra oleju (3) - w powiększeniu na kolejnym zdjęciu. Odkręcamy filtr za pomocą klucza do filtru oleju. Najlepiej wybrać paskowy. Wymieniamy filtr oleju, czyścimy obudowę. Nowe oringi smarujemy delikatnie nowym olejem. 3. Bierzemy się za wymianę filtru powietrza. Jest on zabudowany tak jak na zdjęciu. 4. Odkręcamy 2 śrubki (ich miejsce zanznaczone na czerwono na zdjęciu) a póżniej wyjmujemy pierwszy plastikowy element. 5. Następnie wyjmujemy drugi plastikowy element. Nie jest on przykręcony, więc robi się to łatwo. W rezultacie otrzymujemy taki obraz jak na zdjęciu. 6. Teraz odkręcamy dwie śruby, które łączą obudowę filtru powietrza. Następnie rozsuwamy obudowę ręką. 7. Wyjmujemy widoczny na zdjęciu filtr powietrza i wkładamy nowy. Można obudowę najpierw wyczyćsić np. sprężonym powietrzem lub odkurzaczem. 8. Skręcamy wszystko z powrotem. Po spuszczeniu oleju korek spustowy smarujemy delikatnie olejem i wkręcamy solidnie na swoje miejsce. 9. Wkładamy bagnet, zakręcamy wlew oleju. Odpalamy samochód na jałowym biegu i czekamy aż pompa oleju zrobi swoje. UWAGA!!! NIE GAZUJEMY ANI NIE WRZUCAMY BIEGU! DAJMY POMPIE OLEJOWEJ POPRACOWAĆ! Taka mała uwaga na koniec. Przed spuszczeniem oleju przegońmy trochę auto, żeby to zrobić na gorącym silniku. Pójdzie to szybciej i dokładniej. Ja zrobiłem wszystko tak, jak opisałem i wygląda na to, że to działa Mam nadzieję, że komuś się to przyda. Pozdro!
  4. Witajcie. W weekend udało mi się wymienić olej + filtry oleju i powietrza. (Niebawem postaram się wrzucić jakieś pomocne zdjęcia). Wlałem do mojego AVJ Motula 5W40. Po wymianie wydaje mi się, że silnik nieco odżył a i pracuje ciszej. Jednakże niepokoi mnie jedna rzecz. Zaraz po włączeniu silnika obroty wkręcają się na biegu jałowym na około 1200. Po paru chwilach spadają do 800 jednak zastanawia mnie ten początkowy skok. Czy coś mogłem zrobić źle co spowodowało tę zmianę? Pozdro.
  5. To ja może sprostuję. Broń Cię Panie Boże nei chciałem na nikogo naskakiwać. Jeżeli odniosłeś takie wrażenie to rpzepraszam. Po prostu chciałem pociągnąć dyskusję. Generalnie dzięki za reakcję! Co do Oleju to NIE MAM 15W40. Nie wiem co mam! Aczkolwiek podejrzewam, że na 90% raczej syntetyk lub ewentualnie na 9,9% półsyntetyk. A będę wlewał 5W40. A co do Ciebie bediks to moja sytuacja jest trochę z innej beczki, bo nie wiem co miałem zalane i dlatego napisałem tego posta. A tak w ogóle to nie bądź taki ofensywnie nastawiony. Lepiej być bardziej życzliwym dla ludzi. A jak masz jakieś uwagi to przejdźmy na priva, bo nie ma co nabijać postów i zaśmiecać forum.
  6. jakbyś wpisał w google 15W40 to wiedziałbyś, że to jest olej mineralny. Jakbyś przeczytał 5 ostatnich stron tego wątku to też wiedziałbyś, że do 1.8T lać 5W40. A pytania czy warto wymieniać inne filtry poza olejowym uważam, że nie było. Przy takim podejściu nie nacieszysz się za długo autem a później jeszcze powiesz - AUDI to gó**o:kwasny: Wpisalem 15 zamiast 5 niechcacy. Wbrew pozorom czytalem wczesniej duzo postow i uwazam ze najlepszy bylby Motul 5W40 ale chcialem posluchac Waszych opinii. Filtr oleju wymienie na pewno ale nie jestem mechanikiem, dlatego dopytuje o inne filtry. Chyba po to jest to miedzy innymi jest to forum? Jak kogos zalamuja takie banalne pytania to moze nie powinien czytac tego foru A mnie rece opadaja na Twoj komentarz Czy ja mam w opisie mechanik? Dzieki Fr0styyy i kamilb5. Myslicie ze bez plukanki sie nie obejdzie? Da sie jakos poznac jaki mam teraz wlany ten olej? Filtr paliwa trzeba zmieniac przy kazdej zmianie oleju?
  7. Witajcie. Będę wymieniał olej w mojej Czarnej Perle. 1.8T 150 KM manual. Jest jeden problem. Za chiny nie wiem jaki olej wlał poprzedni właściciel. Auto było serwisowane w holandii, więc pewnie mineralny odpada. Jak myślicie - jaki byłby najlepszy dla mojego silnika? Syntetyk? No i jaki rodzaj? 15W-40 ? Aha no i powiedzcie czy warto wtymienić jakieś filtry poza olejowym?
  8. ding.chavez2.0

    Znaczenie ET Felgi

    Pytanie do Was forumowicze: Mam A4 B6 sedan i chcę felgi 18". Jak szerokie felgi kupić? Jakie opony do tego? Zawieszenie jest standardowe. Chcę uzyskać dobrą przyczepność ale nie chcę zbytnio stracić na dynamice auta. Aha. Nie chcę kombinować z żadnymi dystansami. Ciekawy jestem co byście polecali, bo opcji jest kilka. Pozdro.
  9. Witam serdecznie. Szukałem na forum ale nie znalazłem, więc tworzę nowy wątek. 1) Pytanie jak w temacie. Czy można do 2.0 FSI (Audi A4 B6) dołożyć turbinę? Z jakimi by się to wiązało kosztami. 2) Jakie jeszcze modyfikacje można zrobić w przypadku silnika 2.0 FSI? Pozdrawiam
  10. Cześć wszystkim! Zapisałem się na forum, ponieważ zamierzam zakupić audi (moją ulubioną markę) i chciałbym uzyskać pomoc od doświadczonych użytkowników. A w przyszłości zamierzam regularnie odwiedzac to forum. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...