Skocz do zawartości

paluch125p

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O paluch125p

Osiągnięcia paluch125p

0

Reputacja

  1. Silniki ADR mają seryjnie ok 170Nm momentu obrotowego a zakres obrotów w jakim osiągają te parametry to 3200-5500obr/min powyzej jest juz tendencja spadkowa mocy jak widac zakres obrotów jest duzy co daje duzą elastycznośc silnika przy czym nie czyc tego przyspieszenia co nie znaczy ze jest małe osobiscie jak jade na 5 biegu rownym tempem (tak od 100km/h) to nie potrzeba nawet redukowac do wyprzedzania
  2. paluch125p

    Przetarty fotel!!

    chyba zostaje mi fotel jakiś skołować, bo podłokietnik musiałem sobie obić innym materiałem bo też nie lepszy a kieszonki z tyłu fotela nie ma)
  3. paluch125p

    Przetarty fotel!!

    tylko taki fotel nie mówiąc o samym oparciu tez ciężko dostać żeby był w dobrym stanie i czysty...
  4. paluch125p

    Przetarty fotel!!

    siemanko chłopaki:decayed: mam mały problem otóż mam niezłą dziurkę na oparciu przy fotelu kierowcy niby nic takiego ale bardzo szpeci. Chciałbym sobie to naprawić (zdjąć pokrowiec i wszyć nowy element) problem w tym ze nie mogę znaleźć takowego materiału jak oryginalny. mam jasno szarą tapicerkę a nie ma sensu kupować całego fotela dla takiego kawałka tym bardziej ze wszystkie były strasznie UJ*B*NE:kwasny: JEŚLI KTOŚ MIAŁBY NAMIAR NA KAWAŁEK TAKIEGO MATERIAŁU BYŁBYM BARDZO WDZIĘCZNY:wink: (KAWAŁEK MIN 70X40cm) O TAKI MATERIAŁ MI SIE ROZCHODZI: http://moto.allegro.pl/fotel-audi-a4-b5-prawy-pasazera-i2302429062.html
  5. już tam nie będę się kłócił ważne ze bez tego tez chodzi git:wink:
  6. paluch125p

    Nie mogę odpalić auta

    ja stawiałbym na immo!! MIAŁEM TAKOWĄ SYTUACJE łapał i zaraz gasł!! fabrycznie immo jest w zegarach i wystarczy niekiedy tam cos pogrzebać i już nie dopali. był akurat zmieniany licznik i jeszcze coś przy elektryce grzebane wszystko było ok tylko tak jak w temacie nie odpalał na końcu wyszło na to ze spalił se komputer i to była jedyna przyczyna wiec radze podłączyć vaga i powinno pokazać co jest nie tak tym bardziej ze twierdzisz ze immo było usuwane ---------- Post dopisany at 01:52 ---------- Poprzedni post napisany at 01:32 ---------- Jeżeli dostaje ropę na wtryskiwacze a mimo to gaśnie skołuj miernik i podłącz pod elektrozawór po włączeniu zapłonu lub kręcenia powinien wskazywać +12V i jeżeli w momencie gdy załapie i zgaśnie wykaże +0V to na bank będzie immo lub uszkodzony sterownik najlepiej udaj się do jakiegoś dobrego speca od elektryki i przedstaw mu sytuacje szczegółowo co było robione z immo i jak auto się zachowuje o ile zna sie na rzeczy to powinien coś wymyślec:) powodzenia:) ---------- Post dopisany at 01:52 ---------- Poprzedni post napisany at 01:52 ---------- Jeżeli dostaje ropę na wtryskiwacze a mimo to gaśnie skołuj miernik i podłącz pod elektrozawór po włączeniu zapłonu lub kręcenia powinien wskazywać +12V i jeżeli w momencie gdy załapie i zgaśnie wykaże +0V to na bank będzie immo lub uszkodzony sterownik najlepiej udaj się do jakiegoś dobrego speca od elektryki i przedstaw mu sytuacje szczegółowo co było robione z immo i jak auto się zachowuje o ile zna sie na rzeczy to powinien coś wymyślec:) powodzenia:)
  7. nie wiem ale wszystko wyglądało na ori nawet osłona na nim i rurka w środku właśnie do tej zakuwki nie dalej
  8. paluch125p

    Nie mogę odpalić auta

    spróbuj popuścić rurkę od wtrysku i zobaczyć czy tam podaje ropę.. a podłączałeś juz VAG?? i sprawdz czy jest ten prąd na elektrozaworze bo przyczyną prawdopodobnie może być sterownik
  9. paluch125p

    Ile pali Wam gazu?

    Moja a4 1.8 Sekwencja rozgrzewa się bardzo szybko po 2minutach włącza już gaz w cyklu mieszanym zrobię 350-400km na 35l gazu średnio 9-10l/100km
  10. paluch125p

    Nie mogę odpalić auta

    witam miałem kiedyś już z tym do czynienia auto ciężko łapało i zaraz zgasło i okazało się ze to była wina immobilisera. dodam że komputer póżniej też był w to zamieszany
  11. Rozebrałem go i okazało się ze w środku jest tylko kawałek rurki a z zewnątrz zakuwka z tego co mi wiadomo to regulator raczej wygląda jak grzybek ze sprężynką powinien być w pompie bo gdzieś by musiał ten nadmiar upuścić a w wężu nie byłoby gdzie. mam zdięcia tej rurki jak co ---------- Post dopisany at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany at 16:46 ---------- a co do kierownicy to chodzi cały czas tak samo. z początku miałem problemy typu ze nie było wspomagania na wolnych albo tez się zacinało i pompa głośniej chodziła z płynem tez było wszystko w porządku ale na drugi dzień jak odstał przez noc to było już si:) tam widziałem też w śrubie jest jakiś zaworek to może o to się rozchodzi?? dałbym zdięcie ale nie wiem jak wstawic ---------- Post dopisany at 17:05 ---------- Poprzedni post napisany at 17:05 ---------- a co do kierownicy to chodzi cały czas tak samo. z początku miałem problemy typu ze nie było wspomagania na wolnych albo tez się zacinało i pompa głośniej chodziła z płynem tez było wszystko w porządku ale na drugi dzień jak odstał przez noc to było już si:) tam widziałem też w śrubie jest jakiś zaworek to może o to się rozchodzi?? dałbym zdięcie ale nie wiem jak wstawic
  12. ok sprawdzę jeszcze bo mam rozebrane końcówki ale jak patrzałem w srodek to niby nic nie ma tym bardziej ze na tym dorabianym pracuje normalnie nie tnie sie, nie wyje anie nic z tych rzeczy mam nadzieje ze będzie dobrze dzięki za wypowiedz
  13. witam ostatnio miałem problem z przewodem idącym z pompy do maglownicy i pytanie za 100punktów co to jest za zakuwka na środku węza?? czytałem ze to jakis regulator, prawda ze to regulator czy po prostu tak zrobione już jest?? miałem problemy ze znalezieniem innego przewodu wiec odwiedziłem majstrów od hydrauliki siłowej, wytłumaczyłem im o co chodzi i stwierdzili ze w życiu nie widzieli regulatora na węzach tylko w pompie. Zdecydowałem się zakuć nowy bez tego "czegoś" i wspomaganie chodzi bez problemu tak jak było przedtem. Czy to tak może zostać czy szukać innego ori przewodu??
  14. :decayed:czołgiem wszystkim pisze z Międzychodu niedawno zakupiłem moją niunie i mam nadzieje ze będzie mi długo służyć)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...