Skocz do zawartości

mmateeuszz

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mmateeuszz

Osiągnięcia mmateeuszz

0

Reputacja

  1. Panie i panowie czy słowo dokładnie tak jak napisane ,,wy... perdalaj" można uznać za słowo obraźliwe, wulgaryzm?
  2. kurcze po dwóch latach dopiero się teraz o tym dowiaduje:) zawsze w zimę jeździłem na ECON. Dziś po przeczytaniu tego wątku sprawdziłem i faktycznie to działa. Po ok. 1 minucie od uruchomienia silnika zaczyna lecieć cieplutkie powietrze. Tylko tryb AUTO wyłączyłem i ustawiłem na kilka kresek obrotów oraz nawiew na środek żeby lepiej czuć te cieplutkie powietrze prosto w twarz:P
  3. Dziś po kilku dniach użytkowania mogę polecić Varte Silver 77Ah 780A. Przy największym mrozie jaki był do tej pory -15*C zapalił od strzała więc nie żałuje wydanych 380 zł
  4. ja koledzy dziś po przeczytaniu większości postów zakupiłem varte silver 77Ah. Mój stary przez kilka dni pierwszych mrozów zawiódł mnie dwa razy, nie wiadomo ile miał lat, jeszcze jakiś niemiecki chyba 88Ah.
  5. Witam. Panowie wiem że było już kilka jak nie kilkanaście takich tematów ale nie znalazłem odpowiedzi, Potrzebuje kupić świece tylko nie wiem czy te dłuższe czy te krótsze. Podam VIN może ktoś ma ETKE to mi sprawdzi: WAUZZZ8E53A035582
  6. No i wreszcie hamulce są jak nowe:) i zauważalnie przyśpiesza o wiele lepiej do 2 tys obrotów.
  7. dzięki kolego szukałem tego tematu długo ale na nic... A pamiętam że dawniej że czytałem go
  8. Rozeberałem to dziś i okazało się że kolanko od spodu jest jakby przepalone lub z biegiem lat się przetarło i wypadła dziura zaraz przy wężu. Zakleiłem to poxipolem i czekam żeby ładnie wyschło. Przy okazji wyciągniętego akumulatora wyczyściłem sobie odpływ wody pod serwem:)
  9. Koledzy ostatnio borykam się ze słabymi hamulcami ( twardy pedał). Dziś zauważyłem że wąż podciśnienia który idzie od serwa do pompy vacum w miejscu wchodzenia w ściane grodziową jest luźny. Po zapaleniu silnika słychać że uchodzi tam powietrze. Można go jakoś uszczelnić czymś w tym miejscu czy należy kupić nowy przewód??
  10. U mnie napewno pompa nie wydaje głosu... Coś słychać jak kierownica łączy się z maglownica. Psikalem Od strony wnętrza auta ale nic to nie pomogło. Pasuje od strony maglownicy tylko taki tam dostęp masakra. Jest tam jakiś element ze może tak skrzypiec, piszczeć jakby gumę trzeć?
  11. odświeżę temat. Może ktoś przez ten czas od założenia tematu miał podobne objawy i jakoś sobie z tym poradził???
  12. Dolewałem bo chciałem zobaczyć jak wygląda stary, który wyciągłem ze zbiornika, nie wlewałem go z powrotem tylko miałem tam w butelce jakiś mieszalny i chciałem go wlać póki nie zakupiłem febi zielonego. Tak więc przez ponad rok jak mam auto nie ubyło mi nigdy płynu. ---------- Post dopisany at 12:32 ---------- Poprzedni post napisany at 12:23 ---------- Kolego na moim opakowaniu po lhm pisze tak: Płyn LHM Bendix ma zastosowanie w układach hydraulicznych samochodów marki Citroen Można taki płyn wlewać do układów wspomagania? Czy może kupiłem nie taki i mam wylać to jak najszybciej????
  13. Kolego podobny temat, może coś ci się przyda: http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/wskaznik-paliwa-263772/#post3522283
  14. Nie stwierdzisz tego na słuch...albo magiel albo pompa.Żeby sprawdzić magiel musisz go wyjąc i zawieść komuś,niestety. Tak tylko ja byłem przeknany na 100% że to nie dochodzi z okolic pompy tylko podszybia. ---------- Post dopisany at 20:17 ---------- Poprzedni post napisany at 19:46 ---------- I dodam że słychać to tylko podczas ruchu kierownicą później cisza jak auto skręca??? Ogólnie układ wspomagania chodzi idealnie oprócz tego buczenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...