Skocz do zawartości

wszary

Pasjonat
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wszary

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wszary

0

Reputacja

  1. Witam, Miałem taki sam problem jak inni koledzy. Autko często wchodziło w tryb awaryjny [bRD]. Wymieniłem przepływkę, EGR i wywaliłem DPFa. Problem zniknął. Minął już rok od tej operacji i autko tylko dwa razy weszło w tryb awaryjny. Pierwszy raz w momencie kiedy jadąc na 5-tym biegu wcisnąłem gaz do dechy przy 1200 obrotach. Drugi raz kiedy jechałem obciążony na Chorwację i chciałem przyspieszyć na 5 biegu w okolicach 2000 obrotów. Póki co jeżdżę. Na pewno jak depnę mocniej, to auto potrafi zakopcić, a i apetyt na olej wzrósł, ale to chyba wynika z mojego ciężkiego buta .
  2. Jeżeli dany użytkownik handluje tylko perfumami, to jest już pierwszy punkt do tego żeby stwierdzić, że to nie lipa. Dodatkowo komentarze rownież potwierdzają autentyczność sprzedawanych towarów. Co do testerów, to są dodawane do partii normalnych flakoników. Także przykładowo z 3 testerow dwa idą na półkę dla klientów a jeden na handel. Oczywiście są rownież podróbki i można sie nabrać ale można rownież w okazyjnej cenie kupić oryginał.
  3. Ja to mam pecha! W czwartek odebrałem auto po usunięciu DPFa, w piątek nie jeździłem, a wczoraj gówniarze z BMW skasowali mi tył, bo się "niby" zapatrzyli. Masakra. Teraz naprawa i dopiero potem zobaczymy jak się fura będzie sprawować.
  4. Tacy są najgorsi!!! Za ch...a nie przemówisz do rozsądku!
  5. Mój filtr właśnie się "wyjmuje" :-) Zobaczymy co będzie. Podziękowania dla piotrsob1 za merytoryczne uwagi :-)
  6. Ja kupuje tylko przez Allegro, ale tylko z kont ze 100% pozytywami! Żadnego problemu, a i ceny są niższe.
  7. piotrsob1 możesz mi podesłać na priv telefon do siebie? Przedzwonilbym jutro do Ciebie jak to nie problem? Gość raczej zna sie na rzeczy. Mógł go wywalić, skasować kasę i nara. A tymczasem naprawił spaprane wtryski i kazał pojeździć żeby zobaczyć co sie dzieje.
  8. Dzięki za podpowiedzi! W środę oddaję do fizycznego wywalenia i pogadam z nim na ten temat.
  9. Ja proszę o poradę w związku z powyższym. Oddałem auto na wycięcie filtra, po programowym wycięciu auto zaczęło strasznie dymić nie spalonym paliwem. Mechanik, u którego było auto zaczął sprawdzać co było przyczyną i okazało się, że wtryski były rozregulowane, dawki paliwa nie takie jak powinny i źle ustawiony rozrząd. Dodam, że niecały rok wcześniej w ASO były wymieniane "rzekomo" wszystkie 4 pompki (akcja serwisowa dla BRD). Zacząłem jeździć na usuniętym filtrze, ale tylko programowo i cały czas mi się świeci ikona na FISie od filtra DPF, oraz skoczyło mi spalanie do góry. Dodam, że mechanik poustawiał wtryski i resztę tak jak to powinno być i auto przestało dymić. O ile wyskakująca ikona może być wynikiem działającego "jakiegoś" czujnika (tak myślę, ale mogę się mylić), to nie mam pomysłu dlaczego auto zaczęło więcej palić (i tu również odnoszę się do wskazań na FISie). Tankowałem również paliwo, żeby zresetować wskazania dla komputera po ustawieniu nowych dawek, ale to nie przyniosło rezultatu. Ma ktoś jakiś pomysł "why"? Z góry dzięki za odpowiedzi!
  10. Heh, Ja mam na razie wywalony tylko programowo, ale wskoczyła mi ikona od zapchania filtra na FISa. Dodatkowo spalanie mi skoczyło do ponad 9L/100km. i nie mogę zejść poniżej....W środę filtr idzie do fizycznego wywalenia i zobaczymy co będzie.
  11. 2.0 TDI BRD 170KM. Na razie DPF usunięty programowo i średnie spalanie na trasie praca - dom wzrosło mi powyżej 9l./100km . Ciężko zejść niżej. A przed programowym wywaleniem DPF spokojnie miałem nieco powyżej 7l./100km. Dam znać jak już fizycznie się pozbędę DPF.
  12. Ja w poniedziałek zostawiłem swoje autko na wycięcie DPF i jakież było moje zdziwienie jak mechanik zadzwonił i powiedział, że po programowym wyłączeniu filtra leci mi niebieski dym z wydechu, a po zaglądnięciu do wtrysków okazało się, że jest tam totalny burdel! Nie te kąty, nie te dawki, źle ustawiony rozrząd...masakra jakaś. Najlepszy jest fakt, że wszystkie 4 pompki były wymieniane w ASO na akcji serwisowej do BRD i było to niecały rok temu. Wygląda na to, że nowe pompki zostały włożone....i tyle (albo i nie). Aż mnie kusi żeby zobaczyć jakie są daty na tych "nowych" pompkach... Mam pojeździć ze 2 - 3 tygodnie, bo mechanik poustawiał wszystko jak należy i wtedy DPF out.
  13. Koledzy czy ktoś może polecić dobry warsztat w BB lub Czechowicach? Autko co jakiś czas traci moc i wchodzi w tryb awaryjny, odcina mi turbo (cały czas miga kontrolka od świec). Po wyłączeniu auta, wyciągnięciu kluczyka wszystko wraca do normy, aż do następnego razu. Potrzebuję zrobić dobrą diagnozę co może szwankować. Silnik to 2.0TDI 170KM BRD, Z góry dzięki za pomoc!
  14. U mnie w tej chwili codzienna droga do pracy 30km w jedną i drugą stronę. Połowa trasa, połowa miasto = 7,5l - Silnik 170KM.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...