
kola
Pasjonat-
Postów
57 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kola

Informacje
-
Imię
Maciej
-
Miasto
Bobowo
Auto
-
Model
RS6 C5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
4.2 V8
-
Kod silnika
1T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
-
Witam. Miałem podobny problem. okazało się ze nieszczelnośc jest na łączeniu kolektora ssącego (z przodu auta po stronie kierowcy przy chłodnicy) i rury od inetrcolera. Poprostu wydmuchało uszczelke. Sprawdz może i u Ciebie jest to samo.
-
Najprościej napisać zapnij vaga i zrób logi.... A może kolega niema oprogramowania??? A Może chcesz mu je kupic? Napisałem tak bo miałem podobne objawy i wystarczyło wymienic filtr.
-
... a może filtr paliwa?
-
Niestety musisz wyjąć cały smok ze zbiornika i go wyczyścic. Przy okazji przedmuchaj kompresorem przewody paliwowe i koniecznie zamontuj nowy filtr paliwa. Na koniec odpowietrz cały układ.
-
Wydaje mi się że to nic innego jak zapowietrzający się układ paliwowy. [br]Dopisany: 17 Grudzień 2008, 22:14_________________________________________________Kiedyś miałem podobny problem. Sprawcą całego zamieszania okazał sie zasyfiony smok w zbiorniku.
-
[B5 AKN] Zgasł podczas jazdy i teraz nie odpala
kola odpowiedział(a) na RiCoTriCo temat w Audi A4 B5
Za wymianę u gościa u którego ja wymieniałem zapłacisz ok 2,5 tyś jesli zdasz swoją starą pompe. -
[B5 AKN] Zgasł podczas jazdy i teraz nie odpala
kola odpowiedział(a) na RiCoTriCo temat w Audi A4 B5
Całkiem możliwe. Sam niedawno przerabiałem ten sam problem. Wymiana vp44 przy okazji wszystkich pasków i rolek. Koszt z robocizną ok 6000zł. Jak co to pisz na pw to dam Ci namiar na pompiarza. -
Sprawdzałem w 004BS i tak: W ostatnim oknie przeskakiwały procenty, gdy zatrzymały sie na 100.2% w trzecim oknie pokazała sie wartość -2,0*. I teraz kolejne pytanie: czy normalne jest że wartośc w oknie nr 4 przeskakuje i po chwili staje na 100,2%? Czy wartość ta powinna cały czas powinna być 100,2%??? W 004 wartość w trzecim oknie wynosi 1,8* a w czwartym 56%.
-
więc jakie powinny być wartości w poz. 2 i 3??
-
Witam. Wiem, że było tego bardzo dużo na forum ale szukałem i konkretnej odpowiedzi na moje pytania nie znalazłem. Wiec tak: Kąt wtrysku sprawdzałem w grupie 000BS w oknie nr 2 moje wskazanie 87-89 jednostek-- prawidłowo?? Jeśli nie prosze szanownych kolegów o podpowiedz jak go poprawnie zczytać i jaką powinien mieć wartośc.
-
Odma odprowadza gazy powstające w silniku. Jest to filtr który co jakiś czas powinno sie wymienic, lecz większość o tym zapomina. Efektem zapchania może być przeciek oleju. W v6 objawia się to (najcześciej) wyciekem u dołu miarki oleju. Ale niewiem jak to jest w twoim przypadku. Sprawdzic odme możesz odkręcając korek wlewu oleju. Jeśli usłyszysz psssss to ewidentnie odma nadaje sie do wymiany.
-
Dużo tego "smaru"? Ubywa Ci płyn ze zbiorniczka wyrównawczego? Miałem takie objawy gdy wywaliła mi uszczelka pod głowicą i płyn uciekał do silnika ( w niewielkich ilosciach) a pod wpływem temperatury odparowywał i osadzał się na korku i pokrywie zaworów. Sprawdz poziom płynu chłodniczego i poziom oleju w silniku.
-
Odgłos także został zidentyfikowany, i wcale nie była to wina pompy. Okazało sie to przy składaniu w całość kolektorów ssących. (nieszczelnośc pomiędzy kolektorem aluminiowym do którego jest przykrecony element z klapą gaszenia (chyba). Znajduje sie to z przodu z prawej strony komory silnika patrząc od przodu auta. Właśnie w tym łączeniu przy większych obrotach silnika gdy turbina zaczeła ładowac wydobywał sie ten "pisk". Po założeniu nowej uszczelki wszystko jest jak się należy.
-
Witam!!! Pofatygowałem się i pojechałem do zakładu z którego kupiłem pompe. I tak.... sprawdzili pompę czy była zanieczyszczona- nie była. Wsadzili ją na stół i okazało sie że jakiś kanał w korpusie jest zapchany, ale sam szef stwierdził że auto powinno zapalać lecz przez to zapchanie mogło być mulaste. Zarządałem wymiany korpusu i całych wnętrzności na nowe. Po kilku godzinach Dostałem naprawioną vp44. Gwarancji mi nie uznali i chcieli skroic ze mnie 1800 zł!!! Więc zarządałem zwrotu pieniędzy i mojej starej pompy. No i Po burzliwej rozmowie zgodziłem sie(dla świętego spokoju bo brak mi już nerwów) na dopłate 700zł. Dzis mechanik zamontował pompę i ............................................... Zapaliło od kopa! :good:
-
W sumie mam ją dwa tygodnie i jest gwarancja... Pytanie Tylko czy będzie uznzna...