Skocz do zawartości

Haszus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Haszus

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Haszus

0

Reputacja

  1. Dzięki za opinie i porady, już niebawem zima sobie pójdzie, a wtedy (jeśli autko zostanie w rodzinie) zacznie się modowanie, może jeszcze przed początkiem cieplejszego sezonu uda mi się dorezać soczewy
  2. Szczerze mówiąc to wlutowanie diod jest bardzo proste. Lutownica z grotem "ołówkowym", komplet diodek, seta w grzdyl jeśli łapy chodzą i do dzieła
  3. Jakaś gleba musi wpaść i koniecznie lampki przód polifty ale to już rezanko na cieplejsze dni. Dodatkowo chyba będzie trzeba zaopiekować się sondą lambdą, bo spalanie poszło nieco w górę... Mam też pytanie, czy jeżeli sonda byłaby uszkodzona to samochód mógłby się dławić tak jakby za dużo powietrza lub paliwa dostawał? Na postoju też przygasa do niskich obrotów (ale nie gaśnie) po czym wskakuje na nominalne wartości. Podczas jazdy również czasami nim szarpnie i się dławi, a po chwili już jedzie tak jak powinien...
  4. High five! wszystkim oglądającym Postanowiłem sukcesywnie wraz z posiadaną ilością kapuchy modyfikować, naprawiać i usprawniać co się da by służyło jak najdłużej. Aktualnie jest to jednostka 1.8 ADR 20V. Nadwozie w kolorze srebrnym LY7M, buda Avant. Od momentu zakupu, w aucie: · Elektryczne lusterka; · Elektrycznie sterowane szyby x2; · Szyberdach z elektr. sterowaniem (czarne szkło); · 4x AirBag; · ABS; · Napęd Quattro; · Podgrzewane fotele; · Składana dwu-strefowo tylna kanapa; · Cztero-ramienna kierownica; · System nagłośnienia BOSE z oryginalnym radiem + zmieniarka 6-płytowa; · Klimatronik; · Centralny zamek; Zrobione: · Nowe klocki, tarcze, regeneracja wszystkich zacisków wraz z tłoczkami, nowe linki ręcznego; · Zmienione amorki na tyle wraz ze sprężynami i odbojami; · Zakup głowicy, splanowanie oraz sprawdzenie szczelności - wszystko w jak najlepszym porządku; · Nowa odma; · Nowy napinacz oraz łańcuszek rozrządu; · Nówka rozrząd; · Regeneracja układu wspomagania: oryginalny przewód, nowa pompa, maglownica po regeneracji, zalanie świeżym płynem; · Oświetlenie wnętrza na biało, blacha z tyłu również na biało; · Wymiana radia na nieoryginalne - aktualnie siedzi Alpine iDA-X311RR (gra świetnie z systemem BOSE, kolorystycznie też idealnie podeszło pod czerwony); · Wymiana szyby czołowej wraz z uszczelkami (stara miała pęknięcie od uderzenia kamienia); · Nowe świece NGK; · Świeżutki olej 5W-40 + nowy filtr; · Świeży olej do chłodnicy; · Wymienione filtry powietrza itd.; · Dołożony alarm z pilota; Do zrobienia: · Lampy tył LED – Takie: http://mmtuning.pl/files/jpg/i/image_db_AD058-BEDE2-2.jpg · Przód lampy polifty VALEO na soczewce; · Zderzak poliftowy z halogenami; · Atrapa od RS’a; · Podświetlanie klamek wew.; · Podświetlanie klamek zew.; · Dach na czarno (będzie pasowało pod czarne szkło szyberdachu); · Szyby troszkę ciemniej; · Grzanie lusterek; Wygląda obecnie tak: Reszta fotek: Temat będzie aktualizowany, zapraszam do wyrażania opinii Pozdrawiam Seba
  5. Hej, czy Twoje zegary to model Jaeger? Jak poradziłeś sobie z wyciągnięciem patyków od regulacji zegarka i od kasowania licznika/inspekcji? Jeden z nich ma grzybek z tylu i zastanawiam się czy trzeba je rozlutowywać w jakiś sposób czy ta się je rozczłonkować bez uszkadzania? Pjona!
  6. Witajcie, Ostatnio zainwestowałem w swoje 4 kółka sporo kasy, poniżej lista co zostało naprawione: - Głowica po regeneracji uszczelniaczy, zaworów + splanowanie + komplet uszczelek - Nowa odma - Nowy napinacz + łańcuch tył - Kompletny rozrząd przód - Świeży olej 5W40 - Nowy przepływomierz - Przepustnica po wyczyszczeniu Martwi mnie nadal delikatne szarpanie przy przyspieszaniu... VAG w zakladce Silnik pokazał: 16518 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 1165 Jednostka sterująca przepustnicy -J338 różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY 16487 Przepływomierz - wysokie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Byłym wdzięczny za jakiekolwiek rady... Błędy oczywiście skasowałem i nie pokazały się ponownie.
  7. Hej, Zwróć uwagę z jakim "nosem" jest pompa (długim czy krótkim) i bierz ZEF'a ja mam z 97 roku i mam z długim, poza tymi faktami bierz bez obaw tam gdzie wyjdzie Ci taniej. Pamiętaj o zalaniu odpowiedniego płynu i szczelności układu. Pozdrawiam
  8. Odpinam przepływkę podczas pracy silnika na biegu jałowym, czy przed uruochmieniem go? No i pytanie co to jest MAF?
  9. Nie to nie szantaż, raczej wola rozwijania forum i wspólnego dzielenia się problemami, których ktoś może w późniejszym czasie uniknąć, czytając to, co ktoś próbował przekazać. Jeśli nikt nie chce się wypowiadać no to trudno. Jest administracja forum, są moderatorzy, to oni są odpowiedzialni za żwawość forum (pomijając aspekt aktywności userów). Jeśli tutaj nikt nie chce posiąść/przekazać takiej czy innej wiedzy, no to chyba lepiej wrzucić to gdzieś do osób, które tego chcą. Taka refleksja mnie naszła Tak czy inaczej dzięki za informacje i pozdrawiam ---------- Post dopisany 17-06-2014 at 17:15 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2014 at 14:34 ---------- Przepustnica wyczyszczona na wysoki połysk, zero osadu. Samochodem nadal telepie, błędów na kompie zero. Niedługo wrzucę filmik jak samochód się zachowuje, może ktoś będzie w stanie mi pomóc. Jedno z przypuszczeń jest wykluczone. Wg mnie (okiem laika) może to być przepływomierz, odma lub uszkodzona poduszka silnika. To jest strasznie męczące, bo samochodem telepie jak galaretą.
  10. Hejo, od jakiegoś czasu silnik zaczął mi dziwnie pracować (postaram się dorzucić niebawem jakiś filmik). Jak jest nagrzany to obroty potrafią spaść (wg VCDS) do 560 obr/min, gdzie podczas normalnej pracy osiąga 860 obr/min. Na zimnym z kolei myk jest taki, że gdy odpala się na benzynie strasznie ją czuć wokół samochodu (czyżby stary filtr paliwa?). Ogólnie autkiem ostatnio zaczęło telepać. Rzucam podejrzenie na przepustnicę, przepływkę lub wyrobioną poduszkę silnika. Chciałbym również nadmienić, że podczas przyspieszania czuć delikatne szarpanie, a podczas jazdy na najwyższym (i nie tylko, na każdym poprzednim również, z tym wyjątkiem, że im więcej obrotów ma aktualnie silnik, tym mniej jest to odczuwalne) biegu i wbiciu gazu w podłogę, autem zaczyna trzęść jakby miał guzy na przednich oponach i takie bicie (są nowe i niedawno założone, więc akurat z nimi jest wszystko ok - sprawdzone). To są rzeczy, które zauważyłem użytkując samochód na codzień. Natomiast błędy, które pokazał mi VAG i VCDS: Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Seba ========= Edit ========= Doczytałem, że chodzi o "01165 Moduł kontroli stanu przepustnicy – J338". Natomiast nie wiem z czym to się wiąże, brudna przepustnica? Sam moduł uszkodzony i muszę kupić całość? Proszę o porady... ---------- Post dopisany 15-06-2014 at 14:15 ---------- Poprzedni post napisany 12-06-2014 at 08:26 ---------- @ bump Jeśli nikogo nie interesuje to proszę o zamknięcie tematu, założę go na innym forum.
  11. Koledzy chciałbym zainwestować w licznik fis wraz z osprzętem lecz nie wiem za jakim dokładnie zestawem się rozglądać, a aktualnie jest całkiem spory wybór. Moje auto to Audi A4 B5 1.8 ADR Quattro Avant i licznik aktualnie to JEAGER. Jest niebieska i zielona kostka + wtyczka do wyświetlacza temp. zew. Proszę o pomoc, odwdzięczę się
  12. Zdejmujesz boczek od bezpieczników, odkręcasz 2 widoczne (bodajże rozmiar 6mm) potem z prawej strony głęboko osadzona w plastiku, ostatnia śruba mniej więcej na wysokości kolana. Bodajże tylko te 3. Osobiście zwątpiłem w podłączanie centralki na własną rękę i jutro jadę do profesjonalisty. 80 zł to nie dużo, a stwierdził, że upora się w 45 minut z podłączeniem mojego egzemplarza (Bloker 64). Kwestia znalezienia odpowiednich przewodów i poprawnego ich połączenia/zlutowania.
  13. A moim zdaniem wyglądają za***iście: Zgadzam się natomiast co do ceny, zdecydowanie za wysoka. Oryginalna lampa nowa kosztuje 120 czy 140 zł, a ten komplet z tego co pamiętam 699 albo 799 zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...