-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O andriej

Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
Lubelskie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
cześć, depo to oryginał czy zamiennik? żarówki masz normalne?
-
Jakie tarcze i klocki hamulcowe do Audi A4 B5?
andriej odpowiedział(a) na szmekot temat w Audi A4 B5
witam, panowie, po czym poznać, że jarzmo zacisku się wyrobiło - uszkodziło? czy lepiej jest kupić klocki tego samego producenta co mam zamontowane tarcze? czy nie ma to większego znaczenia? druga sprawa, to spray który ma za zadanie wyciszyć piski klocka, stosował ktoś? sprawdza się? -
andriej obserwuje zawartość Jakie tarcze i klocki hamulcowe do Audi A4 B5?
-
Jakie tarcze i klocki hamulcowe do Audi A4 B5?
andriej odpowiedział(a) na szmekot temat w Audi A4 B5
DEV mam a4 b5 1.9 afn 99 rok, moje zaciski są do wymiany, dostałem zaciski ate 57 czy te zaciski będą pasowały ? czy jest jakaś różnica miedzy modelami rocznikami? -
kompresja sprawdzona, ciśnienie oleju nie. Podpowiesz kolego gdzie sprawdzić to napięcie? chodzi o tą grupę? Diagnostyka VAG: [01] > [08] > [001]
-
Witam wszystkich. Temat nie dotyczy audi a golfa kolegi, ale może ktoś coś podpowie bo pomysłów już brak. Golf 110 koni. Problem jest taki, że gdy na VAGu ustawię kont około 51 to przy 2000 obrotów silnik zaczyna drgać i zaczyna dymić. Dymi raczej paliwem. Gdy kont ustawię ok 100 auto nie dymi i nie drży, wywala za to szereg błędów. Turbina jest po regeneracji, wtryski sprawdzone, wtrysk sterujący też, rozrząd dobrze złożony, uszczelka pod głowicą dobra, zaworki turbiny sprawdzone. Co może być przyczyną? Dodam, że pompa była kupiona używana, może to coś z nią właśnie?
-
[ALL B5] Naprawa wyświetlacza w radiu Chorus - nieświecące piksele - fixed
andriej odpowiedział(a) na hotrod temat w Audi A4 B5
a w concercie też to ma działać? próbował ktoś? -
Temat rozwiązany, podkładki wymieniłem, zacisk alu więc kupiłem też aluminiowe podkładki. Dzięki uprzejmości kolegi OLIVER wiadomo że podkładki są o wymiarach 17x12x2mm a pasują też 16x12x1,5 mm aluminiowe.
-
dałbym sobie rękę uciąć że to cieknie z tej śruby co przykręcony jest przewód.. na pewno nie powinno być tam podkładek? dokręcone jest mocno, jednak cieknie dalej.. może miedziana podkładka się utleniła?
-
wygląda że cieknie z przewodu elastycznego konkretnie w miejscu przykręcenia śruby. Czy przypadkiem nie powinna być tam miedziana podkładka? Czy tą śrubę da się wykręcić bez odkręcania zacisku? wydaje mi się że jest tam mało miejsca aby śruba wyszła. Do tego okazało się że tarcza ciężko się obraca więc zaciski do czyszczenia..
-
ja kupiłem z alli za ok 90 zł i działa dobrze jak na tą kwotę, wolniej zmienia wskazania gdy jest sporo na minusie, poza tym jak na razie jest ok, mam go 6 miesięcy, wymiana we własnym zakresie, nie ma większego problemu.
-
daj znać co było przyczyną i gdzie szukać problemu
-
witam, proszę o podpowiedz gdzie może ubywać płyn hamulcowy. W przeciągu tygodnia ubywa od maximum do minimum. Jazda w trasie. Nie widać żeby było nakapane w garażu. Czy płyn może ubywać podczas używania hamulca ręcznego? Albo używania sprzęgła? może miał ktoś taki przypadek i nakieruje mnie w dobrym kierunku. Wydaje mi się że gdyby wyciek był gdzieś z wężyka hamulcowego to po kilku naciśnięciach płyn by znacznie ubywał, dobrze myślę? czy płyn może iść w serwo?
-
Kolego, od dłuższego czasu mam ten sam problem, u mnie twardy pedał pojawia się prawie zawsze przy wilgotnej pogodzie, po kilku naciśnięciach wszystko wraca do normy, sprawdziłem podciśnienia tak samo jak Ty, problemu nie rozwiązałem, zamierzam jeszcze płyn hamulcowy wymienić, ale pewnie to serwo, tylko dlaczego dzieje się tak zawsze gdy pogoda jest wilgotna?
-
Warunki załączenia się świec do podgrzewania płynu chłodzącego
andriej odpowiedział(a) na mobopx temat w Audi A4 B5
Przedtem na jedna swiece i napiecie dochodziło a teraz wogule tam masz wszystkie przekaźniki, za tym co widzisz jest jeszcze jeden, ale to ten na który patrzysz odpowiada za włączanie 2 świec na raz. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Andrzej jest jeszcze jeden przekaźnik o nr 370 tuż nad nogami kierowcy trzeba osłonę zwalić i jest tam widać sprawdź miernikiem albo żarówką, napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka a załączanie cewki przekaźnika następuje po podaniu "masy" przekaźniki odpowiadające za grzanie płynu mam w skrzynce przy komputerze obok przekaźnika świec żarowych. Ja nie doszedłem dlaczego u mnie nie chciało załączać się podgrzewanie, świece były sprawne, przekaźniki też, zasilanie było, olałem to i przerobiłem sobie na włącznik. Włączam kiedy chcę. ( z głową ) obecnie wyjąłem jeden przekaźnik i zostawiałem grzanie na 2 świecach dla oszczędności aku. -
Warunki załączenia się świec do podgrzewania płynu chłodzącego
andriej odpowiedział(a) na mobopx temat w Audi A4 B5
tam masz wszystkie przekaźniki, za tym co widzisz jest jeszcze jeden, ale to ten na który patrzysz odpowiada za włączanie 2 świec na raz.