
tkuczera
Pasjonat-
Postów
146 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O tkuczera

Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
Żory
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Hamownia a rzeczywista moc? KONFRONTACJA
tkuczera odpowiedział(a) na tkuczera temat w Wykresy po modyfikacjach
Pokaże. Poczekam jeszcze tydzień i jak nikt się nie zgłosi do porównania to zamieszczę wykresy jak i zdjęcia z RL z czasami. -
Hamownia a rzeczywista moc? KONFRONTACJA
tkuczera odpowiedział(a) na tkuczera temat w Wykresy po modyfikacjach
Jeśli jest tak jak piszesz to chcę to pokazać i mam nadzieję że wspólnymi siłami wyeliminujemy takich "mądrych" inaczej z branży. Płacę za usługę (nie małe pieniądze) i oczekuję rzetelnych informacji. Poza tym jeśli chodzi o silniki 3.0TFSI to istny wyścig szczurów i coraz większe bajki ludzie zamieszczają. Znalazłem już nawet przypadek że tuner twierdzi że na seryjnym kółku i samym programem wycisnął 450KM. Dlatego jestem za tym żeby zweryfikować wykresy z rzeczywistością i doprowadzić do konfrontacji. Pozdrawiam i czekam. Jeśli macie/znacie kogoś z takim motorem przekażcie moją prośbę. Podejrzewam że będzie bardzo ciekawie jak uda się skonfrontować kilka aut. Skończy się idiotyczny wyścig na kreski tunerów jak zobaczą, że ludzie mówią "sprawdzam" -
Witam Poruszam dość "wrażliwy" temat zdaję sobie z tego sprawę ale do rzeczy Jestem w posiadaniu A7 3.0TFSI w wersji poliftowej oznaczenie silnika CREC skrzynia biegów 8 stopniowy tiptronic. Auto jest po STAGE 2 (mniejsze koło kompresora plus program). Teraz najciekawsze. Byłem z nim na 2 hamowniach (dwie topowe firmy na śląsku) w tym samym dniu (różnica 2h wynikająca z dzielącej je odległości i umówionego terminu) i co najważniejsze na tym samym paliwie (PB98). Wyniki różniły się na jednej i drugiej hamowni o przeszło 10% co jest niedopuszczalne (koszt samej hamowni 2x300zł). Po wszystkim odnoszę wrażenie że "tunerzy" mają nas klientów za idiotów i podają dane jakie im najbardziej odpowiadają. Najbardziej niepokojące jest to, że jeśli ktoś robi program w takiej firmie to na ile może być pewny, że wynik podany przez tunera jest zgodny z rzeczywistością? Dlatego prośba dla wszystkich użytkowników A6 i A7 z silnikami 3.0TFSI po STAGE 2 najlepiej z województwa śląskiego o to by zgłosili się w temacie bądź na Priv. Zweryfikujmy wykresy z rzeczywistością i udokumentujemy w końcu wiarygodność i sprawdzalność firm tuningowych (zamieścimy wykresy plus film z przejazdu bądź czasy kręcone przez auta mierzone Race logic na tej samej drodze w tych samych warunkach) . Liczę na pomoc w odnalezieniu chętnych na takie porównanie (można się umówić na jakimś zlocie AUDI - najlepiej w województwie śląskim) Proszę zauważyć że firmy tuningowe zawsze podają moc silnika 3.0TFSI po stage 2 w granicach 440-450KM i 530-550Nm. Zaś same czasy, które uzyskują te auta są już diametralnie różne a powinny być bardzo zbliżone. Dlatego dążę do konfrontacji, żeby w chwili porównania warunki dla aut były identyczne i tym samym wykluczyć możliwe różnicę. Swoje wykresy zamieszczę po co najmniej 1 weryfikacji z innym użytkownikiem, żeby były jakieś podstawy do debaty. Pozdrawiam i czekam
-
Jest jasno postawiony temat rozmowy i jeśliby nie trzeba było to bym nie pytał o ten olej.
-
Nie wiem co to ma za znaczenie jak napisałem jaki olej tam przychodzi w oryginale. Samochód to Audi A6 C7 2013 rok z skrzynią NNT 8HP55.
-
Witam Chciałem się zapytać czy ma ktoś dostęp do oleju G055145A2? Może co można zalać zamiast niego cena w serwisie ponad 400zł za litr.
-
Dziękuję za pomoc
-
Witam Chcę zmienić język w MMI 3G BASIC w Audi A6 C6 2010r na hiszpański i kiedy chcę to zrobić to wyskakuje mi komunikat że mam włożyć płytę CD a żadnej takowej nie posiadam. I pola tekstowe zmieniły język a komendy w nawigacji dalej są po niemiecku. Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać? Pozdrawiam
-
Audi A6 C6 3.0TFSI STAGE 2 290KM->445KM/555Nm by gregor10
tkuczera odpowiedział(a) na tkuczera temat w Wykresy po modyfikacjach
Jazda mieszana 12,5 litra Jazda na trasie od 140 do 170km/h to spali do 11 litrów poniżej tych predkości to nawet do 7-8 można zejść Ciężka noga miasto 16 litrów Upalanie na maxa non stop gaz hamulec 21 litrów Także tragedii nie ma -
Audi A6 C6 3.0TFSI STAGE 2 290KM->445KM/555Nm by gregor10
tkuczera odpowiedział(a) na tkuczera temat w Wykresy po modyfikacjach
https://www.goapr.com/products/pulley_30tfsi.html Na stronie powyżej wszystko ładnie widać skąd taki zapas. Ale nie sztuka w zapasie bo on jest spory. Największym problemem jest to, że większość nie wie jak z tego skorzystać. A gregor10 w niecałe 2 dni ogarnął cały sterownik osiągając wynik najlepszych firm w Polsce. Jestem pewny, że byłoby jeszcze parę kucyków gdybym mógł zostać dłużej. -
Audi A6 C6 3.0TFSI STAGE 2 290KM->445KM/555Nm by gregor10
tkuczera opublikował(a) temat w Wykresy po modyfikacjach
Witam Od jakiegoś czasu oprócz A4 jestem posiadaczem A6 z silnikiem 3.0TFSI CAJA. Autem jeździło się dość dobrze jednak czegoś brakowało. W internecie na temat tych silników nie ma za wiele informacji. Szczególnie interesowała mnie różnica między moim silnikiem, a silnikiem który jest w wszystkich modelach z literką "S" na początku i ma aż 40 koni więcej czyli 330. Na ten temat nic pewnego nie znalazłem poza tym, że parametry które te silniki osiągają po chiptuningu, są identyczne. W związku z powyższym szukałem firmy która podejmie się tematu i tu było nie miłe zaskoczenie (w Polsce nie ma zbyt dużego wyboru, bo większość nie robi tego silnika a konkretnie sterownika - tylko największe firmy i ceny wahały się od 5000 do prawie 8000 zł). Na tym forum jestem już trochę czasu i zawsze interesująco wyglądały projekty gregor10 (miał ładne przyrosty i ludzie nie skarżyli się na niego). Z ciekawości zadzwoniłem do niego i spytałem czy miał już styczność z czymś takim. Z rozbrajającą szczerością powiedział, że nie, ale chętnie podejmie się tematu (w skrócie bo rozmowa była bardzo długa). Minął jakiś czas i złożyło się tak, że jechałem nad Solinę i wtedy przypomniałem sobie o gregor10 (mieszka w bliskim sąsiedztwie). Myślę sobie co mi tam zaryzykuje. W telegraficznym skrócie z auta zrobił mi rakietę. Z różnymi osobami z świata tuningu miałem kontakt, ale tak skromnego tunera z taką wiedzą jak gregor10 jeszcze nie spotkałem. WYKRES: Audi A6 C6 3.0TFSI CAJA STOCK 290KM dokonane zmiany: mniejsze kółko na kompresorze i program by gregor10 Strach pomyśleć jakie parametry będzie osiągał później jeśli takie wyniki ma za pierwszym podejściem do tematu. Walczył z tym 2 dni chciał jeszcze, ale mi już czas nie pozwalał, a i wynik jest dla mnie więcej niż satysfakcjonujący. Z czystym sumieniem mogę wszystkim polecić gregor10, bo dla niego wydaję się nie ma rzeczy niemożliwych. Pozdrawiam -
NOWY REKORD POLSKI ! 3.0 TDI CCWA 407 PS i 720Nm
tkuczera odpowiedział(a) na Patrox temat w Wykresy po modyfikacjach
Zwykłe 3.0TFSI po zmianie koła na kompresorze i programie i masz ponad 440KM i diesel moment może sobie zostawić na papierze. -
Witam Chciałem się dowiedzieć czy mogę zamiennie stosować miski olejowe o nr 06E103603p i 06E103603mPozdrawiam
-
Sprawdź czy spaliny nie uciekają przez WG. Załóż sprężynę która pomoże gruszce utrzymać WG.
-
Witam Jak w MMI Basic ustawić w nawigacji żeby na autostradach pokazywała z lewej strony na ekranie najbliższe skręty (stacje benzynowe) tak jak jest w Rnse? Pozdrawiam i prosze o pomoc.