Skocz do zawartości

evangelion69

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O evangelion69

Osiągnięcia evangelion69

0

Reputacja

  1. Gdzie dostać takie wężyki? Jakieś konkretne mają oznaczenie? Jakiś zamiennik cięty z metra?
  2. Czy w przewodach paliwowych mogą być chociaż minimalne pęcherzyki powietrza? Takie mające 0,2mm? Mój AFN musi nieco zakręcić z rana i czy jest możliwość że takie mikrobąble zapowietrzają pompę po nocy?
  3. Sterownik w aucie mam podłączony. Można do samego sterownika (tego pod konsolą) się podpinać VAGiem z pominięciem złącza OBD? Jak jest uszkodzony to może nie reagować na każdą formę komunikacji? A jak dobierać inny, sprawny to wystarczy tylko aby zgadzał się typ?
  4. evangelion69

    Proszę o pomoc :)

    http://a4-klub.pl/newbie-11/faq-newbie-koniecznie-przeczytaj-zanim-napiszesz-1-posta-115099/
  5. A jak uruchomić głośniki w tylnych drzwiach jak nie mam w bagażniku wzmacniacza i tylko zwisa z tyłu nigdzie nie podpięta czerwona kostka? (wzmacniacz był tylko ktoś pewnie sprzedał audio)
  6. A ja ci radzę canona d40, kablem sprawdzisz przebieg migawki, to dobre lustro na początek, do tego 17-40 lub 70-200 i jazda w teren! A każdy fotodżoker i sklep nie dla idiotów namówi cię na sony...
  7. Miałem wodę po stronie pasażerów... No bo miałem otwór w podłodze, ktoś wydłubał jakąś zaślepkę i podczas deszczu lało się ile wlezie. Wycisnąłem z dywaników spore wiaderko wody... Zalepione, ale trzeba było wykręcać fotel aby podnieść i osuszyć wykładzinę.
  8. Ok, najpierw rozbiorę tunel środkowy i zobaczę w jakiej kondycji są tam styki. Gdzieś jeszcze warto zajrzeć?
  9. Po wywaleniu mam uczucie że auto pracuje jakoś inaczej... Może to złudzenie ale wydaje mi się że pracuje równiej. Jak to mówią fachowo polepszyła się kultura pracy:) W końcu usłyszałem turbinę i już nie ma za mną chmury czarnego dymu:) Jak ktoś chce to mogę boxa udostępnić na testowanie, za symbolicznego browca. Wypożyczyć, nie sprzedać
  10. Widziałem tą wtyczkę, po zakupie auta zobaczyłem że ktoś już tam coś gmerał i połączenie tej kostki poprawił taśmą. Susząc tapicerkę wyjąłem fotel i kostkę powiedzmy wpiąłem "na luzaka". Tylko pytanie brzmi, czy jak ta wtyczka jest rozłączona lub ma niepewny styk to zupełnie się VAGiem z modułem airbag nie połączę? Czy powinno pokazać błąd styku?
  11. Dzięki za opinię techniczną. Urządzenie odłączone. Swoją drogą auto strasznie kopci... Mam nadzieję że teraz przestanie. Zastanawia mnie tylko czy z czasem turbina i inne części same się oczyszczą z tej sadzy. Na tą chwilę silnik już jakby zaczął pracować "inaczej". A ta wtyczka zaznaczona na zielono jest częścią tej "wstawki" i jest usunięta razem z boksem.
  12. Zmiana ustawień portu pomogła. Wcześniej i u mnie VAG zgłaszał problem że ma za dużo połączeń. (WIN XP PRO SP3)
  13. Diagnozując auto mogę połączyć się VAG-iem do niemal każdego modułu. Nie działa mi jednak połączenie z poduszkami powietrznymi. Na blacie pali się oczywiście kontrolka że coś z nimi jest nie tak. Co może być przyczyną braku połączenia? Wypięta wtyczka, uszkodzony sterownik, urwany kabel? Chciałbym zczytać jakikolwiek kod usterki z poduszek aby znaleźć przyczynę zapalenia się kontrolki.
  14. Fotkę dodam jutro. Na przykładzie pokazuję gdzie mniej więcej jest podpięta wiązka kabli z tego ustrojstwa... ---------- Post dopisany at 17:16 ---------- Poprzedni post napisany at 00:20 ---------- Oto zdjęcia zrobione w dzień. W tej czarnej puszcze są także 2 diody, czerwona i zielona (widoczne dopiero po otwarciu pudełka). Na zdjęciach widać wcinkę w przepływomierz oraz gdzie dalej idzie gruba wiązka. Mam wrażenie że to coś jest wpięte w obwód a nie jest jakimś osobnym urządzeniem. Na aucie mam też naklejkę http://www.acromann.com/images/H&R%20inside%20decal%20V1R1.JPG ale to chyba nie jest jakaś firma cziptunigowa... Ogólnie to jest to zamontowane w ten sposób: http://vtech.pl/katalog/powerbox/1.9TDI%2090HP.pdf Czyli Power BOX? A Power BOX to ZŁO?
  15. Jeden kabelek to wcinka z tego co się orientuję we wiązkę przepływomierza, a grubsza wiązka kabli jest wpięta do jakiejś szerokiej grubej wtyczki idącej z kablami gdzieś pod silnik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...