-
Postów
169 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O SnOOpie
Informacje
-
Imię
Piotrek
-
Miasto
Rzeszów
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AJM
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Panowie, a co w przypadku quattro? Jeden kolega zadał wcześniej pytanie, lecz nie uzyskał odpowiedzi. Problem taki sam jak wszyscy opisują. Załączanie się abs przy delikatnym hamowaniu z małej prędkości i bzyczenie pompy po puszczeniu pedału hamulca. Zadnych bledow, prędkości kół jednakowe. Problem nie pojawia się przy podłączonym kompie. Czujniki przód i tyl dopchane na maksa.
-
Najprawdopodobniej odkleila Ci się taśma od wyświetlacza. Jest na forum instrukcja jak to naprawić. Wyświetlacze w tych licznikach raczej się nie psują. Wymontuj licznik i sprawdź połączenie taśmy z płytką drukowaną. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
-
Kowi a jak Ci sie sprawuje kamerka cofania? ta z lampką 2w1. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
-
Ok to jak lepiej to ogarniesz to nie nagrywaj teraz. Bo wydaje mi się, że jednak na razie kiepsko psikaja. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
-
Mógłbyś nagrać filmik jak psikaja przy prędkości np. 100 czy 120 km/h? Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
-
Wymiana kierownicy czteroramiennej na poliftową
SnOOpie odpowiedział(a) na Szymoonk temat w Audi A4 B5
A przeczytałeś w pierwszym poście ze trzeba wylamac jedno mocowanie żeby taśma ułożyla się na manetkach? Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka -
Felga 8jx16j et35 z opona 205/55 w a4 b5 lift 2.4 v6 zawiecha 1be z przodu jest idealnie równo z nadkolem. Ta sama fela w przedlifcie 1.9tdi zawiecha 1be wystaje z przodu o około 1cm. Można to jakoś wytłumaczyć sensownie? Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
-
Wymiana kierownicy czteroramiennej na poliftową
SnOOpie odpowiedział(a) na Szymoonk temat w Audi A4 B5
Post #249 użytkownika glapsson.Tam masz odpowiedź na wszystko. Jak nie masz kostek do taśmy to dobrze siedzą i się blokują kostki zasilające od stacji dyskietek od kompa. Zresztą w poście #249 kolega wszystko opisał. Zmienialem tydzień temu kierownice wg jego instrukcji i wszystko git. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka -
SnOOpie obserwuje zawartość [b5,5 AVF q++] Project B5 S-line
-
Do przedlifta też nie. Przecież to uniwersalny szajs, który "nie ma prawa" dobrze dzialac nawet. Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
-
Ale po co się powtarzasz zamiast trochę poszukać na forum? Jak chcesz wentylowane i większe hamulce to szukasz zaciskow, jarzm, klocków, tarcz i osłon pod 288mm. Wszystko p&p do Twojego auta. Jeśli 288 to za mało to wrzucasz 312 lub 320. O tych hamulcach wszelkie info od linkiem https://a4-klub.pl/index.php?/topic/280460-Montaż-hebli-312-mm-lub-320-mm Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
-
Colorlock jak kolega wyżej napisal. Przetestowane. Po pol roku wszystko git.
-
Wczoraj około 15 na skrzyżowaniu kolo galerii Rzeszów b6 avant rkl z ramka z tylu. Pozdrawiam
-
[B5 AFN]Grób TDi by Wodz,koła 20",engine AFN na GTB22 235KM/450NM
SnOOpie odpowiedział(a) na wodz temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Wodzu autko bardzo dobrze wygląda na żywca dzisiaj na Popiełuszki koło Animusza za Tesco się mijaliśmy za późno się zorientowalem że jakieś znajome audi jedzie -
Jak Ci mechanik powiedział ze oska skorodowana to jest cały zacisk do rozebrania i regeneracji. To oska od recznego. Jest to i do zrobienia (jak sie ma spawarke i tokarke i umiejętności) i do kupienia. A najlepiej zgłoś sie do dev-a (zadzwon) i temat ogarnie Ci profesjonalnie. Najlepsze wyjście jak masz takiego mechanika co sie za rozebranie zacisku nie weźmie tylko na inny chce zmieniać. A zacisk to masz żeliwny.
-
Zrobisz albo wyzerujesz co jest mega prawdopodobne w liczniku z fisem przed liftem. Temat przerabiany i ciężko ogarnąć nawet przez wgranie softu.