Skocz do zawartości

Wolvox

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Wolvox

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. już kupiłem nowe -spidan. Nie opłacało się regenerować.
  2. Też tak myślałem...ale auto jest po przygodzie i mam wrażenie że w jakiś cudowny sposób mam luz na przednim moście. Naprawa może kosztować tyle co swap (sam olej 2600 PLN) a w końcu będę miał manuala, który ...prawie się nie psuje. Choć mój mechanik pewnie osiwieje jak mu o tym powiem.
  3. Witam wszystkich, czy ktoś z Was pokusił się kiedykolwiek o zmianę automatu na manuala w tej wersji silnikowej? Jakie mogą być koszty? Skrzynie można kupić już za 2000-3000 PLN. Ale co z resztą? Na co zwrócić uwagę? Pls o pomoc, mój automat doprowadza mnie już do furii Pozdrawiam
  4. Moja jeszcze rok temu paliła 1L na 2000 KM, teraz dolewam 1l-1,1l co 1300 KM.
  5. Cześć, czy jesteście w stanie polecić jakiś warsztat, który sensownie potrafi zająć się automatem? Rozważam: - auto-transmisję w Jankach - auto-precyzję w Nadarzynie - Midparts na Ursusie . . . - jakies propozycje??
  6. Wolvox

    LPG do TFSI

    W ramach ciekawostki - jedyna instalacja do 2.0tfsi - z wtryskiem ciekłego gazu (czyli coś co ma sens) od ICOMa, montowana gdzieś pod Krakowem (wyłączny dystrybutor na PL i jedyny autoryzowany warsztat jaki znalazłem - stan na 04.2012), to koszt trochę ponad 12TPLN (taką kalkulację dostałem z warsztatu). Szczegóły- ICOM - JTG - Holenderskie L.P.G. Warsztat odpowiada na maile nawet o północy ) Ja odpuściłem - czekam na Vialle, bo do puki jest monopol na rynku, nie jest to opłacalne przy moich przebiegach (troche >30T KM) Plus tej instalacji jest taki, że jest szansa że jest dopracowana - jakiś czas temu zdjęli ją z naszego rynku bo nie dawała sobie rady na tym naszym syfiastym paliwie. Teraz podobno producent wziął pod uwagę jego jakość i zamontowali jakieś super filtry. Jeżeli chodzi o 1.8TFSI - gdzieś po necie, na jakimś formum krąży opis instalacji Vialle Lpdi w Oktawce - generalnie same plusy- tak piszą. Zaznaczam, że nie jestem specjalistą, tyle wyczytałem i konsultowałem z ww. warsztatem - nie łajajcie mnie na formum, jeśli coś pomiesząłem, pls
  7. Ja kupiłem auto jak miało 32000 KM i od tego czasu z tym walczę. Dziś mam 75 000.
  8. Dziś już jestem u któregoś z kolei mechanika, bo borykam się z tym tematem od dwóch lat, i padło podejrzenie skrzyni biegów - ale jak tak patrzę na wasze wypowiedzi, to wydaje mi się że możemy sobie ten wątek odpuścić- niektórzy maja manuale, inni s-troniki a ja mam tip-tronika (zf8hp...) i też napie..ala. Przedział prędkości podobny, zaczyna w okolicach 120, nasila przy 130....a przy 200 znośnie Co ciekawe, czasami jak zjeżdżam z piętrowego garażu - skręcając w lewo przy zjeździe z każdego piętra to to "cudowne" zjawisko w 95% zanika i tylko przy shamowywaniu z 160-180 km/h troszeczkę czuć mrowienie na aucie i lekkie dudnienie. Przednie tarcze wymieniane 2x. Felgi i opony w porządku. Mechanik (aktualny) sugeruje piastę....poprzedni wał, a jeszcze poprzedni uparł się na półosie. Czy ktoś z Was, właścicieli B8, wymieniał te cholerne drążki prowadzące i te za twarde tuleje, co sugerują na Amerykańskich forach??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...