-
Postów
193 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Elendir

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Panowie zapominało mi się wymienić rozrząd a 10 lat minęło Teraz mechanik zaśpiewał 1600 z robocizną drogo nie drogo ?:) Wrocław .
-
A ja mogę prosić o rozkodanie vin i podanie symbolu skrzyni biegów ?:) VIN WAUZZZ8E12A065886 B6 20 ALT 2001 Niech bozia wynagrodzi
-
ok mówice że ALT to taka tragedia , zaglądaliście do wątku B8 18tsi - 2.0 tsi ? Tam piszą już o remontach silników , a to przecież nowe auta - toż za 8 lat te ich wątki rozrosną się do większego niż nasz Jak miałem mazde 323F to samo jota w jote - wymiana pierścieni tłoków bla bla to w kółko to samo jednemu coś tam pomogło innemu nie , sam byłem bliski remontu ale dzięki bogu odeszłem od tego pomysłu kasa została w portfelu. .
-
Oki tylko pytanie czy mogę wlać tego motula bez zlewania starego
-
Czy mając zalany lq 10w40 mos2 mogę zacząć wlewac motula 10w40? Na tym MOS 2 zaczął coś więcej zrec oleju i może warto spróbować wrócić do motula ?
-
Przestań już mędrkować 10w40 na nasze warunki temperaturowe jest bardzo dobry , ja polecam mos2 10w40 jest ok Dodatkowo do naszych aut ,które pewnie mają powyjeżdżane po pół miliona km to w ogóle wlewanie taki rzadkich olejów nie wiem czy jest zalecane .
-
Dobra , ja mam pytanie wy jak sprawdzacie ten olej to bagnet do końca wkładacie czy do 1-go oporu ? Bo właśnie zauważyłem , że można go wtykać na 2 sposoby
-
[B6 ALT] Dziwny dzwiek po odpaleniu na zimnym silniku
Elendir odpowiedział(a) na Marek86232 temat w 2.0
Dobra ale w tym wypadku - terkot na zimnym trzeba wymieniać też ten zawór czy wystarczy regenerowany wariator ? Generalnie z tym wariatorem to mój mechanik stwierdził ze poł silnika trzeba rozebrać , spory koszt. -
kamil-vag : ale to na ten czujnik miała by wpływ przecież temperatura z zewnątrz przy -20 olej chyba szybciej się schłodzi niż przy +30 i gdzie sens działania czujnika oil min po temperaturze oleju ? Może gęstość albo zanieczyszczenia .. ? Mi mechanik podpowiadał że w momencie dolania oleju coś może się pier**lić , tylko ja wymieniłem olej i po 100km dalej się zapalało , raz mi pomogło odłączenie akumulatora i reset wszystkiego .
-
Auta warte może 15 tys i to chyba max robienie remontu za 8 koła i więcej bez sensu , nikt tego wam nie odda , a pomijając że auto jest super to szybsze nie będzie 2.0 jest wolne i tyle , przy obecnych silnikach z turbinami to generalnie słabo wypadamy , więc naprawdę się zastanówcie z tymi remontami chyba że macie kasę na zbyciu to ok ale to i tak poszukajcie sobie jakieś fajnej b7 z 1.8 tsi . Jakby był silnik 1.8 tsi bądź wyżej to może bym się zastanowił żeby czasem sobie przydeptać .
-
Dla mnie ten komunikat oil min to jakaś porażka na bagnecie mam maks a zapala się co 100km więc generalnie to ignoruje ten badziew Nie wlewajcie sugerując się ikonką tylko bagnetem , bo przelejecie ten olej i wam w ogóle coś się popsuje .
-
Tani bo to półsyntetyk HC.
-
Valvo longlife 5w40 czy zwykły ? Ja cały czas na lm 10w40 mos2 ogólnie teraz jest standardowo czyli 0,5 na 1000km , ale to był jedyny olej na którym po zmianie oleju i płukance przejechałem 3 tys km bez jakiejkolwiek dolewki po 3 tys wróciło do normy .
-
Kurde na lq mos wpieprza wiecej niz na motulu Moge wlac motula 10w40 bez zlewania poprzedniego?
-
No 3 tys są , a później znikają ? Nie wiem przejechałem 500 km po autostradzie w Polsce i Niemczech może to spowodowało nagłe zużycie oleum