Skocz do zawartości

Elendir

Pasjonat
  • Postów

    192
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Elendir

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Elendir

0

Reputacja

  1. A ja mogę prosić o rozkodanie vin i podanie symbolu skrzyni biegów ?:) VIN WAUZZZ8E12A065886 B6 20 ALT 2001 Niech bozia wynagrodzi
  2. ok mówice że ALT to taka tragedia , zaglądaliście do wątku B8 18tsi - 2.0 tsi ? Tam piszą już o remontach silników , a to przecież nowe auta - toż za 8 lat te ich wątki rozrosną się do większego niż nasz Jak miałem mazde 323F to samo jota w jote - wymiana pierścieni tłoków bla bla to w kółko to samo jednemu coś tam pomogło innemu nie , sam byłem bliski remontu ale dzięki bogu odeszłem od tego pomysłu kasa została w portfelu. .
  3. Elendir

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Oki tylko pytanie czy mogę wlać tego motula bez zlewania starego
  4. Elendir

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Czy mając zalany lq 10w40 mos2 mogę zacząć wlewac motula 10w40? Na tym MOS 2 zaczął coś więcej zrec oleju i może warto spróbować wrócić do motula ?
  5. Przestań już mędrkować 10w40 na nasze warunki temperaturowe jest bardzo dobry , ja polecam mos2 10w40 jest ok Dodatkowo do naszych aut ,które pewnie mają powyjeżdżane po pół miliona km to w ogóle wlewanie taki rzadkich olejów nie wiem czy jest zalecane .
  6. Dobra , ja mam pytanie wy jak sprawdzacie ten olej to bagnet do końca wkładacie czy do 1-go oporu ? Bo właśnie zauważyłem , że można go wtykać na 2 sposoby
  7. Dobra ale w tym wypadku - terkot na zimnym trzeba wymieniać też ten zawór czy wystarczy regenerowany wariator ? Generalnie z tym wariatorem to mój mechanik stwierdził ze poł silnika trzeba rozebrać , spory koszt.
  8. kamil-vag : ale to na ten czujnik miała by wpływ przecież temperatura z zewnątrz przy -20 olej chyba szybciej się schłodzi niż przy +30 i gdzie sens działania czujnika oil min po temperaturze oleju ? Może gęstość albo zanieczyszczenia .. ? Mi mechanik podpowiadał że w momencie dolania oleju coś może się pier**lić , tylko ja wymieniłem olej i po 100km dalej się zapalało , raz mi pomogło odłączenie akumulatora i reset wszystkiego .
  9. Auta warte może 15 tys i to chyba max robienie remontu za 8 koła i więcej bez sensu , nikt tego wam nie odda , a pomijając że auto jest super to szybsze nie będzie 2.0 jest wolne i tyle , przy obecnych silnikach z turbinami to generalnie słabo wypadamy , więc naprawdę się zastanówcie z tymi remontami chyba że macie kasę na zbyciu to ok ale to i tak poszukajcie sobie jakieś fajnej b7 z 1.8 tsi . Jakby był silnik 1.8 tsi bądź wyżej to może bym się zastanowił żeby czasem sobie przydeptać .
  10. Dla mnie ten komunikat oil min to jakaś porażka na bagnecie mam maks a zapala się co 100km więc generalnie to ignoruje ten badziew Nie wlewajcie sugerując się ikonką tylko bagnetem , bo przelejecie ten olej i wam w ogóle coś się popsuje .
  11. Elendir

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Tani bo to półsyntetyk HC.
  12. Elendir

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Valvo longlife 5w40 czy zwykły ? Ja cały czas na lm 10w40 mos2 ogólnie teraz jest standardowo czyli 0,5 na 1000km , ale to był jedyny olej na którym po zmianie oleju i płukance przejechałem 3 tys km bez jakiejkolwiek dolewki po 3 tys wróciło do normy .
  13. Elendir

    Jaki olej do 2.0 ALT?

    Kurde na lq mos wpieprza wiecej niz na motulu Moge wlac motula 10w40 bez zlewania poprzedniego?
  14. No 3 tys są , a później znikają ? Nie wiem przejechałem 500 km po autostradzie w Polsce i Niemczech może to spowodowało nagłe zużycie oleum
  15. Qurwa mos2 po 3 tys znowu znika pol litra na tysiąc Moze pierscienie się znowu zapiekły.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...