-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O lysy24
Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Jawornik Polski
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
lysy24 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Koło której planujecie być w Rzeszowie?
-
-
temat dolotu uważam za zamknięty. Dzisiaj rozebrana całość, zrobione kołnierze na rurkach + mała polerk. Wszystko złożone na szerokich opaskach, teraz nie ma prawa ściągnąć węża Na weekendzie wycieczka do Płocka na strojenie, A przy dobrych wiatrach w poniedziałek wyciągam turbo i odsyłam do sprawdzenia ze względu na dużą ilość oleju w dolocie
-
Spróbuj zamienić przód z tyłem (czujniki są takie same) zobaczysz czy błąd zmieni się czy zostanie na osi. Jeśli zostanie to problem z wiązka, jeśli zmieni się przod-tyl to problem w czujniku
-
Auto nie jedzie to pojęcie względne. Nie jedzie w każdym zakresie obrotów czy tylko w dolnych? Może map sensor padnięty albo n75? Zacząłeś od najgrubszych rzeczy a może niepotrzebnie?
-
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
lysy24 odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
Co do tarcz pasowało by dodać do ankiety firmę Rotinger - bardzo dobre tarcze i co najważniejsze, produkt krajowy -
Ale srednicowo osłona zasłania cała tarcze więc nie zgodzę się z Twoimi teoriami tym bardziej z tymi czynnikiami - wnioskujac to pasowało by nie jeździć podczas deszczu
-
Zgadza się wszystko ale: nowe osłony lub też używki to koszt 200-350zl Naprawdę za ta kasę to bym ludziom polecił kupić lepsze klocki lub dołożyć trochę i mieć przewody w oplocie - a Osłona dalej będzie spełniać swoje zadanie Pozdrawiam