Skocz do zawartości

woytek9

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O woytek9

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia woytek9

0

Reputacja

  1. witam, Mam zamontowany sterownik jak w temacie 8D0959655J A4 2001r poduszki tylko z przodu. Potrzebuję kupić nowy sterownik, bo mojego nie da się naprawić, pytanie, czy są różne steroniki dla aut z poduszkami tylko z przodu jak u mnie, czy takie same jeżeli są też boczne. Jeżli są różne to jak to rozpoznać i czy ewentualne da się to jakoś przekodować żeby działało prawidłowo. pozdr
  2. ja tam jestem zadowolony. teraz trochę mniej jeżdżę i zrobiłem na tym ok 13-14tkm i na razie nie mam żadnych uwag. Tak na prawdę będzie się można wypowiedzieć za 30 - 40tkm, bo przecież 10tkm to nawet najtańsze zamienniki przednich wahaczy wytrzymują Ale tak jak mówię, na razie jest wszystko ok.
  3. ja jak na razie przejechałem 10tys km na poli z tyłu i nie mam z tym żadnych problemów.
  4. amortyzator jest przykręcany osobną śrubą trochę niżej. odkręcasz nakrętkę, wybijasz taką długą śrubę, która mocuje wahacz do kolumny, odkręcasz od zwrotnicy i wahacz wyciągasz. Jak byś miał trudności z wybiciem śruby mocującej trójkątny wahacz do kolumny, to odkręcasz 4 śruby mocujące kolumnę do nadwozia i odchylasz troszkę, wtedy wyjdzie na 100%
  5. oczywiście, smar dostajesz w komplecie.
  6. 450 z tulejami stabilizatora (żółtymi) ale bez dolnej tulei zwrotnicy (musiał bym czekać ok 12 dni aż mi dorobią, a nie miałem na to czasu i założyłem lemfordera w to miejsce). Wybicie tulei i wciśnięcie poli zajęło około 2 godzin, nie licząc demontażu/ montażu zawieszenia. Ważne przed montażem poli żeby dokładnie wyczyścić "gniazda" w które wciska się tuleje.
  7. no to przejechałem już ponad 1000km więc mogę się podzielić wrażeniami, które są jak najbardziej pozytywne. Założyłem czerwone, czyli zbliżone twardością do seryjnych. Wg mnie są minimalnie twardsze co dla mnie jest zaletą. Jest cicho, nic nie stuka, nic nie bije, żadnych niepokojących odgłosów. Auto prowadzi się rewelacyjnie. Ja co prawda nie miałem jakoś mocno powybijanych gum z tyłu więc mogę śmiało powiedzieć że różnica w prowadzeniu na +. No i wychodzi taniej niż zakładając komplet z Lemfordera.
  8. trochę odgrzeje.... Jako że właśnie montowałem EGT u siebie, zrobiłem kilka fot. Otwór wywierciłem w innym miejscu. Po żmudnych analizach wytrzymałościowych stwierdziłem że lepiej będzie zrobić otwór tak: początek wiercenia najbliżej krawędzi "flanszy" jak tylko się dało, a następnie podfrezowane tak żeby bez problemów wsadzić tam króciec z kluczem nasadowym po wkręceniu wszystkiego wygląda to tak: i na aucie:
  9. no właśnie z przodem jest taka lipa że sworzni nie powymieniasz...jedynie jak byś miał auto na tor i chciałbyś usztywnić zawieszenie. Do codziennego użytku nie bardzo się to sprawdzi. Ale przypadku tylnego zawieszenia jest to na pewno dobra opcja... w przyszłym tygodniu, będę montował to później dam znać co i jak. pozdr.
  10. tuleje do tylnej zwrotnicy mogą zrobić "na zamówienie" w cenie 50pln / strona. Czas oczekiwania 7 do 10 dni. Każdą inną też zrobią pod warunkiem przesłania rysunku technicznego.
  11. woytek9

    Stuki, puki prawy tył

    albo wyrobiona prowadnica zacisku hamulcowego
  12. No na stronie jej nie mają, ale podejżewam że zrobienie takiej nie będzie dla nich problemem
  13. Hej, Jeździ ktoś na poliuretanach z Olkusza? Audi A4 w sklepie poliuretany.olkusz.pl Chcę u siebie w aucie pozmieniać wszystkie gumy z tyłu i mocno się zastanawiam nad poli. Chciałem się dowiedzieć czy ktoś ma może doświadczenia a tymi tulejami w A4, jak się spisują, jak się na tym jeździ...
  14. jak na nowego przystało chciałem się przywitać, więc cześć Wszystkim!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...