Skocz do zawartości

PatrykB

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PatrykB

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    K

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PatrykB

0

Reputacja

  1. Panowie, ze względu na dużą inwestycję oraz przesiadkę na służbowe auto (http://zapodaj.net/c46028083b140.jpg.html http://zapodaj.net/6190fcaebefc4.jpg.html ) sprzedaję moją B8. Historia udokumentowana, w razie pytań/chęci obejrzenia na żywo dzwońcie śmiało. http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-2-0-tdi-ID4paoDe.html Pzdr Patryk
  2. PatrykB

    Dobrzy chiptunerzy

    Proszę o opinie. Ja polecam GCS Tuning (https://pl-pl.facebook.com/GCSTuning),Hamownia Kraków, Chip Tuning, Chiptuning Kraków, Eco Truck Tuning, FAP, DPF, LPG Tuning, Eco tuning ciężarowe, Chiptuning ciężarowe, Usuwanie FAP Kraków, Usuwanie DPF Kraków, Usuwanie DPF, Usuwanie FAP, Chiptuning małopolska :: GCS Tuning ::), Grzegorz zna się na swojej robocie. Ostatnio zrobiłem tam DPF i strojenie, wszystko ładnie ustawił i jeszcze podkręcił. Duży plus za indywidualne podejście do auta. Koszt w stosunku do jakości też bardzo dobry.
  3. 2.0 TDI CAGA, obecnie 169000, na gwarancji była wymieniona dwumasa + sprzęgło, ja do tej pory wymieniłem piastę + łożysko lewy przód (padła z mojej winy, ale to długa historia ). Reszta to wymiany eksploatacyjne, czyli filtry, oleje, hamulce i żarnik w lampie.
  4. Mogę potwierdzić, że na BP 98 ma ok. 99 oktanów, przynajmniej w momencie wyjazdu z bazy paliwowej odnośnie ON to ostatnio wpadły mi w ręce wyniki badań z pewnej stacji w świętokrzyskim - na stacji był prawdopodobnie mix i do ON dostało się trochę 95, ogólnie temp. zapłonu bardzo niska, poniżej normy, gęstość też poza normą. Gość ma na stacji ok 15m3 tego paliwa, jak myślicie, co z nim zrobi? A my się później dziwimy, że silnik dziwnie chodzi...
  5. PatrykB

    B8 TrOOOOp

    Panowie, chcę wymienić na wiosnę płyn hamulcowy i nigdzie nie mogę znaleźć informacji, jaka ilość wchodzi do układu...ktoś wie ile potrzeba do całkowitej wymiany?
  6. Strona 232 instrukcji obsługi sorry za OT Na stronie 232 jest jak tankować auto, przynajmniej w mojej ang instrukcji a jeśli chodzi ci o sprawdzenie poziomu oleju na MMI to... proponuje czytać ze zrozumieniem Wersja PL, jest tam takie dodatkowe info o tym, że silnik musi być rozgrzany i po kolejnym odpaleniu po otwarciu maski pojawi się wskazanie poziomu oleju na fisie. Już kończę OT!
  7. W 80% niestety prawdziwe w dzisiejszych czasach. Dodatki uszlachetniające są ok, nie szkodzą (chociaż są badania, które świadczą o tym że dodatki 2 różnych producentów potrafią "znieść" swoje właściwości, a nawet pogorszyć jakość paliwa - uwaga dla tych, którzy tankują na różnych stacjach). Co do ON zasada jest prosta - znaleźć stację, która ma czysty ON bez biokomponentów, w Krk m.in. Arge na Powstańców Wielkopolskich z tego co pamiętam, ale dobrze poprosić na stacji o certyfikat i sprawdzić samemu. W instrukcji naszych B8 jest adnotacja - nie stosować paliw z dodatkiem FAME, grozi uszkodzeniem silnika - strona 223. Stabilność oksydacyjna FAME - dr Andrzej Jarzębski dla ciekawych artykuł - jak możecie się domyślać, w PL ma być taniej, a nie lepiej, więc antyutleniacze są kiepskiej jakości i w małych ilościach W każdym razie powodzenia w rozwiązaniu problemu!
  8. tak wyposażonej wersji to pewnie w żadnym salonie nigdy nie widzieli pogratulować!
  9. Gdyby trafił się Ci się jeszcze jeden komplet w dobrych pieniądzach, to będę wdzięczny za info chyba, że na alledrogo upolowałeś, to też wzmogę poszukiwania
  10. zgadza się, sam jeżdżę na 225/40/18 8,5J (http://i1241.photobucket.com/albums/gg519/pebex/64957825.jpg) i nie ma problemu, po jakimś czasie po prostu nie podjeżdża się już bokiem do krawężników, lecz ze skręconymi przednimi kołami graty zakupu i bezawaryjności Wiesz nie po to kupuje się fajne felgi ,żeby później patrzyć gdzie i jak się podjeżdża, jak ktoś żałuję 0.5 litra paliwa na 100 km to jego sprawa , dziwię się tylko ludziom , bo naprawdę B8 przy 245, prowadzi się bardzo dobrze i nie ma problemu w koleinach jakby się mogło wydawać , a dla mnie bardziej liczy się ochrona felgi niż ekonomia Zgadzam się z Tobą jak najbardziej, ja kupiłem z takimi kołami i nie zmieniałem jeszcze opon, przy nowych zastanowię się, czy nie lepiej założyć 245...jednak nie ma co rozpaczać nad 225 na 8,5J, bo też się da na tym jeździć i to całkiem bezpiecznie, jeśli chodzi o felgę, z resztą widać na zdjęciu, że naciągu to tam praktycznie nie ma. Przy 9J lub więcej osobiście nie założyłbym 225, ale rozumiem tych, którzy zakładają
  11. zgadza się, sam jeżdżę na 225/40/18 8,5J (http://i1241.photobucket.com/albums/gg519/pebex/64957825.jpg) i nie ma problemu, po jakimś czasie po prostu nie podjeżdża się już bokiem do krawężników, lecz ze skręconymi przednimi kołami graty zakupu i bezawaryjności
  12. PatrykB

    B8 TrOOOOp

    WTF superowe lakierki co gorsza większość części u tego użytkownika jest "prezentowana" przez modeli
  13. Też poluję na te belki i albo nie ma nic albo są prawie po tyle, co w serwisie kupiłeś te od jakiegoś znajomka czy na alledrogo?
  14. Paliwo wszyscy lejemy to samo, nieważne czy tankujesz na BP, Shellu, Orlenie czy innym Neste. W bazie paliwowej wszyscy trzymają paliwo w jednym/kilku zbiornikach razem, tylko inne (a czasem nawet te same) cysterny je dowożą na stacje. W przypadku paliw "ulepszonych" dodatek jest dozowany podczas tankowania się takiej cysterny. Arktyczne paliwo, trzymane w osobnych zbiornikach, sprzedaje w Polsce Lotos (pod nazwą Lotos Dynamic zimą) i chyba Orlen. Statoil swojego słynnego zimowego golda też kupuje od Lotosu W zeszłym roku był problem ze zwykłym ON m.in. z powodu 5% dodatku bio, który w tym roku już wynosi 7%, więc może być jeszcze ciekawej przy temp. poniżej -25 stopni, wg polskich norm ma być wszystko ok do -22, poniżej tych temperatur to już loteria. Ja osobiście zimą tankuję na lotosie dynamica albo na statoilu golda i problemu nie mam, ale w przypadku zwykłego ON bez depresatora przy temp. rzędu -30 bym nie zaryzykował.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...