
walldi
Pasjonat-
Postów
23 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O walldi

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
[B7 BPW] Audi A4 B7 2.0 TDi autoamt trzesie na postoju
walldi odpowiedział(a) na scootersolutions temat w 2.0TDI
Virus, jakie miałeś korekcje i BIP-y wymienionych pompowtrysków (jeśli pamiętasz oczywiście)? Jeszcze jedno, wczoraj sprawdzałem pompę paliwa i po włączeniu zapłonu pompa podała jakieś 50 ml ropki. Czy to ni[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2011, 13:20_________________________________________________C[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2011, 13:21_________________________________________________Sory, komp sie wysypał. Kończę zapytanie, czy to nie za mało? (samochód po 3 godzinach postoju) -
[B7 BPW] Audi A4 B7 2.0 TDi autoamt trzesie na postoju
walldi odpowiedział(a) na scootersolutions temat w 2.0TDI
No i niestety ASO się nie popisało, bo diagnoza nie była trafna. Wymiana EGR-a nic nie dała i na wolnych obrotach dalej buja. Natomiast wymiana listwy spowodowała, że korekcje na 3 cylindrze zrównały się z pozostałymi (BIP-y pozostały na tym samym poziomie). Zauważyłem ostatnio, że czasami rano po odpaleniu i przejechaniu ok 10 km silnik pracuje równo i przy tym jakby ciszej. Jak występują drgania to silnik ma dżwięk jakby buczący. Może ostatnie 2 zdania naprowadzą Was na jakiś trop, bo co pojade do jakiegoś mechanika to każdy rozkłada ręce, łącznie z ASO. -
[B7 BPW] Audi A4 B7 2.0 TDi autoamt trzesie na postoju
walldi odpowiedział(a) na scootersolutions temat w 2.0TDI
Generalnie tankuje tylko Verve i czasami V-power. Dodam STP i zobaczymy czy coś sie zmieni. Dzieki za sugestie.[br]Dopisany: 19 Sierpień 2011, 15:31_________________________________________________Dodanie STP nic nie zmieniło, ale byłem dziś w ASO na diagnostyce i stwierdzono uszkodzony EGR. Podano mi nr EGR "03G 131 501 R". W ASO EGR kosztuje 1200 zł, natomiast na allegro są dostępne od 400 zł ale z końcówką B, J, Q. Czy orientuje się ktoś jakie są różnice? Acha, czy mogę wypiąć EGR na jakiś czas żeby osobiście sprawdzić różnicę? -
[B7 BPW] Audi A4 B7 2.0 TDi autoamt trzesie na postoju
walldi odpowiedział(a) na scootersolutions temat w 2.0TDI
Logi powyżej są sprzed wymiany listwy. Przy najbliższej okazji sprawdze czy coś się zmieniło z BIP-ami. -
[B7 BPW] Audi A4 B7 2.0 TDi autoamt trzesie na postoju
walldi odpowiedział(a) na scootersolutions temat w 2.0TDI
Ja mam podobny problem z bujaniem (nie zawsze, zależy od dnia) na wolnych obrotach. Podejrzewałem pompowtrysk na 3 cylindrze, ale zamieniłem 3 z 4 i znowu najgorsze korekcje na 3 cylindrze. Panowie proszę o jakieś podpowiedzi, zastanawiam się czy powodem bujania może być listwa zasilająca pompki. Poniżej log statyczny: Grupa 001: Injection Quantity 903 /min Engine Speed (G28) 5.2 mg/suw Injection Quantity 7.1*KW Injection Duration (specified) 81.0*C Coolant Temperature (G62) Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) -0.56 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.78 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2 1.51 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3 -0.12 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4 Grupa 023: Injector Switch Time Deviation -62.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1 -47.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2 -73.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3 -72.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4 [br]Dopisany: 09 Sierpień 2011, 16:54_________________________________________________Wymieniłem listwę zasilającą pompki, ale jest tylko trochę lepiej. Dalej czasami zatrzęsie na wolnych obrotach a ponadto po długim postoju gorzej odpala. Proszę o podpowiedzi co jeszcze sprawdzić. -
[B7 BLB] Prośba o analizę logów - Trzęsie na biegu jałowym
walldi odpowiedział(a) na Vador temat w Audi A4 B6/B7
jest -7, ale to log sprzed zamiany pompek -
[B7 BLB] Prośba o analizę logów - Trzęsie na biegu jałowym
walldi odpowiedział(a) na Vador temat w Audi A4 B6/B7
Mam taki sam problem, i tu moje pytanie: czy poniższe wartości w GR 023 są dobre? -45.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1 -41.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2 -71.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3 -7.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4 W chwili obecnej nie mam możliwości skorzystania z vag. Dodam, że korekcje pompowtryskiwaczy są w normie czyli: -0.47 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.40 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2 0.59 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3 0.28 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4 [br]Dopisany: 06 Lipiec 2011, 15:57_________________________________________________Czy BIP na 3 cylindrze może być powodem drgań na jałowym?[br]Dopisany: 07 Lipiec 2011, 15:15_________________________________________________Zamieniłem u siebie miejscami pompowtryski 3 poszedł na 4 a 4 na 3. Po zamianie okazuje się, że nadal 3 ma najgorsze korekcje. Wychodzi na to, że to nie wina pompki tylko?? No właśnie co może być przyczyną, może listwa zasilająca pompki? Proszę o jakieś sugestie. log po zamianie pompek miejscami: 09:49:03 Grupa 001: Injection Quantity 882 /min Engine Speed (G28) 5.5 mg/suw Injection Quantity 6.6*KW Injection Duration (specified) 81.0*C Coolant Temperature (G62) 09:49:03 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) -0.54 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.75 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2 1.46 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3 -0.14 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4 09:49:03 Grupa 023: Injector Switch Time Deviation -58.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1 -43.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2 -72.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3 -71.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4 -
witam, dostane u Ciebie szklanki do silnika 2.0 TDI BLB 16v? Jeśli tak to w jakiej cenie. Pozdrawiam
-
Witam, u mnie w BLB też jest takie buczenie i po przeczytaniu tego postu wybrałem się do mecha żeby rzucił okiem na szklanki i wałek. Mechanik stwierdził, że zarówno szklanki jak i wałki są ok. Czy mogą być inne przyczyny takiego buczenia? Dodam, że co jakiś czas nie ma tego buczenia i silnik pracuje wtedy ciszej
-
Tu: http://www.motoallegro.pl/item1140331985_t_naprawa_sterownika_dsg_multitronik.html
-
Ja naprawiłem za 400 i jak na razie jest OK
-
U mnie kilka razy na chwilę multi wszedł w tryb awaryjny (błąd F125) i też mnie czeka naprawa sterownika. Znacie dobry i w miarę przystępny cenowo warsztat.[br]Dopisany: 14 Lipiec 2010, 17:55_________________________________________________Czy ktoś korzystał z usług tego warsztatu: http://www.motoallegro.pl/item1140331985_t_naprawa_sterownika_dsg_multitronik.html ?
-
Czy wystająca uszczelka przepustnicy (zaznaczona na fotce) przed EGR może być przyczyną nieszczelności. Przy czyszczeniu EGR próbowałem ją poprawić ale uszczelka ta jest rozciągnięta i nie da się nic z tym zrobić. W ASO taka uszczelka nie występuje (jest w komplecie z przepustnica za...1400 zł). Też mam od czasu do czasu lekkie poszarpywanie ale u mnie bardziej na rozgrzanym silniku. Po czyszczeniu EGR jest trochę lepiej ale nie tak jak powinno być, dlatego szukam przyczyny w nieszczelności.[br]Dopisany: 28 Maj 2010, 17:35_________________________________________________ Jeszcze raz prawidłowa fotka
-
Miałem kiedyś podobne objawy i po podłączeniu komp wykazał uszkodzona przepływkę. Wymieniłem przepływkę i za jakiś czas problem wrócił. Okazało się, że turbinka była do czyszczenia. Turbinka została dokładnie wyczyszczona i po kłopocie. Jako ciekawostką podam, że po czyszczeniu przełożyłem starą przepływkę (dla sprawdzenia) i okazało się, że owa przepływka działa prawidłowo.
-
Promocyjne ceny na Motul, Liqui Moly, Valvoline. Części samochodowe najtaniej.
walldi odpowiedział(a) na dzik temat w Pro Choice
przesyłka dotarła, dzięki dzik