Skocz do zawartości

bodzanek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bodzanek

Osiągnięcia bodzanek

0

Reputacja

  1. kupiłem kilka dni temu Philips X-treme Power. http://www.allegro.pl/item486171739_zarowka_philips_xtreme_power_h7_w_wa_fvat_tanio.html Musze powiedzieć, że jestem nieziemsko zadowolony z nich, faktycznie świecą dużo jaśniej niż "normalne" żarówki. Przez kilka miesięcy przewinęło się przez niunie kilka kompletów żarówek, próbowałem nawet xenonowo-podobne o jasności 7500K, ale nie ma co inwestować w jakieś "chińskie" barwione na niebiesko wynalazki.
  2. bodzanek

    Lampy Angel Eyeys w UK

    ...czyli co mam zrobic? bo to brzmi troche po chinsku i nie rozumiem
  3. bodzanek

    Lampy Angel Eyeys w UK

    Zgadza się, w FK jest wajcha do przelaczania z LHD na RHD i vice versa. Niemniej jednak nie polecam tego szczerze, gdyz po zalozeniu okazalo sie ze o ile ringi swieca bardzo ladnie, co widac na zdjeciu, o tyle lampy w warunkach drogowych zupelnie sie nie sprawdzaja. Swieca bardzo slabo, zalozylem nawet zarowki 100W i nie pomoglo, wiec nie zostalo mi nic innego jak wrocic do oryginalnych, gdyz bardziej nad wyglad cenie sobie bezpieczenstwo, co mi po 4 oczkach jak nie widze gdzie jade:/
  4. Autko juz dawno zrobione, ale nie miałem czasu napisać szczegółów. Po uszczelnieniu dolotu okazało się że to nie on powodował świst tylko dziura była gdzie indziej-w intercoolerze. Ponadto po jego wymianie silnik przestał się trząść przy wyłączaniu, wcześniej myślałem ze z budy wyskoczy:/ Nie wiem jaki związek ma jedno z drugim, ale widać jakiś ma. Poza intercoolerem w Niuni wymieniono czujnik temperatury, od razu mniej pali i wyczyszczono zawor EGR. Na dodatek w aucie wymieniłem jeszcze reflektory, zakładając Angel Eyes, wyglądają rewelacyjne, muszę zrobić fotki to też popodziwiacie :>
  5. złącze znalezione było dobrze schowane pod plastykiem kolo gazu, szacunek Musashi , gosc z VAGiem będzie wieczorem, więc się wyjaśni, mam nadzieje [br]Dopisany: 10 Luty 2008, 15:01 _________________________________________________no to już mam diagnozę: brawo dla tych co obstawiali nieszczelność w dolocie , do tego dochodzi jeszcze walnięty czujnik temperatury silnika i problemy z zaworem EGR. Wystarczyło go odpiąć i autko ożyło, świst pozostał jak się dodaje gazu, ale nie ma kopcenia, nie pali jak smok i ma moc z powrotem :th: Suma sumarum Niunia będzie jutro śmigać z kilkoma nowymi częściami. :> pozdrawiam
  6. niestety tak, obleciałem cały samochód dookoła, nawet w bagażniku sprawdziłem nad pedałem gazu jest na niego miejsce ale jego tam nie ma...
  7. http://www.turboactive.com/turbo_fitting.html wg tej tabelki tez wygląda na dziurę, ale chyba najprościej byłoby się podpiąć, teraz tylko pytanie gdzie jest złącze w angliku? Nie ma go nad pedałem gazu, koło popielniczki, ręcznego, nigdzie na widoku , wiec gdzie go jeszcze szukać?
  8. Witam Jechałem dziś autkiem, które w pewnym momencie zaczęło się dziwnie zachowywać. Spadła moc, spod maski zaczął dobiegać świst, jakby turbina pobierała powietrze z zewnątrz, a za niunią unosił się tuman czarno-szarego dymu. Nie ma oczywiście mowy o jakimkolwiek przyspieszaniu, bo silnik reaguje tylko świstem, za którym nie idzie reakcja samochodu. Na początku myślałem że to coś z gazem, ale na tempomacie zachowuje się tak samo. Leje dobre paliwo, więc to nie to. Chwile wcześniej nim to się stało jechałem trochę szybciej-ok 160, auto zachowywało się normalnie, aż nagle jakiś świst i zero przyśpieszania, za to sporo dymu. ;( Jeszcze jedną zagwostką jest fakt,iż w mojej angielskiej niuni, nie mogę znaleźć złącza diagnostycznego, wiem gdzie powinno być, ale go tam nie ma Pomóżcie proszę Pozdrawiam Kamil
  9. Witam Szanownych klubowiczów Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem 131 konnej A4-ki. Pozdrawiam Kamil
×
×
  • Dodaj nową pozycję...