bodzanek
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O bodzanek
Osiągnięcia bodzanek
0
Reputacja
-
kupiłem kilka dni temu Philips X-treme Power. http://www.allegro.pl/item486171739_zarowka_philips_xtreme_power_h7_w_wa_fvat_tanio.html Musze powiedzieć, że jestem nieziemsko zadowolony z nich, faktycznie świecą dużo jaśniej niż "normalne" żarówki. Przez kilka miesięcy przewinęło się przez niunie kilka kompletów żarówek, próbowałem nawet xenonowo-podobne o jasności 7500K, ale nie ma co inwestować w jakieś "chińskie" barwione na niebiesko wynalazki.
-
...czyli co mam zrobic? bo to brzmi troche po chinsku i nie rozumiem
-
Zgadza się, w FK jest wajcha do przelaczania z LHD na RHD i vice versa. Niemniej jednak nie polecam tego szczerze, gdyz po zalozeniu okazalo sie ze o ile ringi swieca bardzo ladnie, co widac na zdjeciu, o tyle lampy w warunkach drogowych zupelnie sie nie sprawdzaja. Swieca bardzo slabo, zalozylem nawet zarowki 100W i nie pomoglo, wiec nie zostalo mi nic innego jak wrocic do oryginalnych, gdyz bardziej nad wyglad cenie sobie bezpieczenstwo, co mi po 4 oczkach jak nie widze gdzie jade:/
-
Autko juz dawno zrobione, ale nie miałem czasu napisać szczegółów. Po uszczelnieniu dolotu okazało się że to nie on powodował świst tylko dziura była gdzie indziej-w intercoolerze. Ponadto po jego wymianie silnik przestał się trząść przy wyłączaniu, wcześniej myślałem ze z budy wyskoczy:/ Nie wiem jaki związek ma jedno z drugim, ale widać jakiś ma. Poza intercoolerem w Niuni wymieniono czujnik temperatury, od razu mniej pali i wyczyszczono zawor EGR. Na dodatek w aucie wymieniłem jeszcze reflektory, zakładając Angel Eyes, wyglądają rewelacyjne, muszę zrobić fotki to też popodziwiacie :>
-
złącze znalezione było dobrze schowane pod plastykiem kolo gazu, szacunek Musashi , gosc z VAGiem będzie wieczorem, więc się wyjaśni, mam nadzieje [br]Dopisany: 10 Luty 2008, 15:01 _________________________________________________no to już mam diagnozę: brawo dla tych co obstawiali nieszczelność w dolocie , do tego dochodzi jeszcze walnięty czujnik temperatury silnika i problemy z zaworem EGR. Wystarczyło go odpiąć i autko ożyło, świst pozostał jak się dodaje gazu, ale nie ma kopcenia, nie pali jak smok i ma moc z powrotem :th: Suma sumarum Niunia będzie jutro śmigać z kilkoma nowymi częściami. :> pozdrawiam
-
niestety tak, obleciałem cały samochód dookoła, nawet w bagażniku sprawdziłem nad pedałem gazu jest na niego miejsce ale jego tam nie ma...
-
http://www.turboactive.com/turbo_fitting.html wg tej tabelki tez wygląda na dziurę, ale chyba najprościej byłoby się podpiąć, teraz tylko pytanie gdzie jest złącze w angliku? Nie ma go nad pedałem gazu, koło popielniczki, ręcznego, nigdzie na widoku , wiec gdzie go jeszcze szukać?
-
Witam Jechałem dziś autkiem, które w pewnym momencie zaczęło się dziwnie zachowywać. Spadła moc, spod maski zaczął dobiegać świst, jakby turbina pobierała powietrze z zewnątrz, a za niunią unosił się tuman czarno-szarego dymu. Nie ma oczywiście mowy o jakimkolwiek przyspieszaniu, bo silnik reaguje tylko świstem, za którym nie idzie reakcja samochodu. Na początku myślałem że to coś z gazem, ale na tempomacie zachowuje się tak samo. Leje dobre paliwo, więc to nie to. Chwile wcześniej nim to się stało jechałem trochę szybciej-ok 160, auto zachowywało się normalnie, aż nagle jakiś świst i zero przyśpieszania, za to sporo dymu. ;( Jeszcze jedną zagwostką jest fakt,iż w mojej angielskiej niuni, nie mogę znaleźć złącza diagnostycznego, wiem gdzie powinno być, ale go tam nie ma Pomóżcie proszę Pozdrawiam Kamil
-
Witam Szanownych klubowiczów Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem 131 konnej A4-ki. Pozdrawiam Kamil