Skocz do zawartości

luk330

Pasjonat
  • Postów

    147
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O luk330

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Ożarów Maz.

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CAPA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia luk330

14

Reputacja

  1. luk330

    B8 TrOOOOp

    To jest MMI 2g low. Możesz sobie kupic Dension gateway 500, emulator od Hadrona na przykład albo jakis diwajs z chin. Wpisz sobie emulator zmieniarki mmi 2g i będzie tego sporo. Montaż jest dość prosty. Zeby sprawdzic konkretna wersje softu to musisz wejsc z tego ekranu w settings (prawy gorny przycisk przy pokrętle) i tam na dole chyba powinna byc pozycja "version"
  2. luk330

    B8 TrOOOOp

    Najpierw podlacz vcds i wklej co Ci pokazalo. W C6 częstą przyczyną takich problemów są po prostu zaśniedziałe styki w kostce/kostkach przy plywaku(w moim tak było i tez walilo takim dziwnym błedem), może lepiej od prostych rzeczy zacząć.
  3. Ale to bardziej drżenie.wibracje całego napędu w czasie ruszania czy rzeczywiście szarpie jakbyś za szybko puszczał sprzęgło?
  4. luk330

    B8 TrOOOOp

    Wygląda jakbyś jeździł na za niskim ciśnieniu, wtedy ścianka boczna się grzeje i efekt taki jak na zdjęciu,
  5. luk330

    B8 TrOOOOp

    Wjeżdża plug&play? Czy trzeba coś przerabiać?
  6. luk330

    B8 TrOOOOp

    To i ja się pochwalę, że kupiłem trzeci stop w ASO. Kupiłem w ASO trzeci stop. Trzeci stop kupiłem w ASO. (czy każdy już to przeczytał?) Niestety wymieniłem już sam. Dziękuję za uwagę.
  7. dzięki za dodatkowe info. Łożysko i gniazdo lewej półosi robiłem 5 lat temu zestawem naprawczym i do tej pory się trzyma więc chociaż jeden problem z głowy
  8. Nie mogę rozkminić o którym łozysku tutaj mowa. Chodzi o łożysko półosi na wyjściu ze skrzyni po lewej stronie auta? Czy w obudowie skrzyni, w środku gdzieś przy samym dyferencjale? U mnie też skrzynia niedawno zaczęła wyć w taki sam sposób. Z góry dzięki za podpowiedź.
  9. Podbiję temat. Mam tak samo, ktoś to rozwiązał? Skrzypienie przy przerzucaniu 1-2 i 5-6 jest nabardziej słyszalne i faktycznie przypomina dzwięk tarcia gumy o gumę.
  10. luk330

    B8 TrOOOOp

    Cześć, pytanie do osób mających zestaw kół i zawieszenia 9x19 ET33 z oponami 235/40 + eibach prokit (lub podobne sprężyny/zawieszenie obniżające). Jakie macie modele opon i czy nie ocierają o nadkola? Kupiłem nokiana poweproof i pierdzielony jest tak szeroki i ma tak grubą ściankę, że obcierają mi koła o nadkola przy rancie błotnika (jest łączenie mniej więcej po środku), kiedy jadę na przykład w 4 osoby. Negatyw na tylnej osi mam na skraju tolerancji. Wcześniej jezdziłem na conti sport contact 3 235/40 i nie obcierało (ale wtedy też miałem dużo większy negatyw na tylnej osi - około 3 stopnie czy nawet trochę powyżej, co powodowało dość szybkie ścieranie opony od wewnętrznej strony). Myślę, czy nie zmienić rozmiaru na 235/35, ale mam wrażenie, że opona będzie za niska i nie będzie to dobrze wyglądało.
  11. Ja u siebie nie zauważyłem żadnego dymienia, nawet wtedy kiedy wciągał największe ilości.
  12. luk330

    Zawieszenie

    troche nie ten dział. Co masz na myśli pisząc zawieszenie? Amortyzatory i sprężyny mają swoje klasy wagowe zależne od rodzaju nadwozia, napędu, silnika, skrzyni biegów, wyposazenia i rynku, na którym było sprzedawane. A pozostałe części zawieszenia to nie wiem, mogą być jakieś róznice w szczegółach, typu na przykład jakaś średnica tulei.
  13. chłodniczka EGR jest pomiędzy głowicami, wszystko z góry trzeba pozdejmować, żeby tam dojść. Ja u siebie wymieniałem bo też mi płyn znikał, w najgorszym momencie 3litry płynu na 150km, ale oprócz samego znikania płynu nie było w sumie innych objawów.
  14. Gratki, a co z tylnymi lampami? Widzę, że wymienione, a na dodatek w kierunkowskazach widzę diody led czy to się światło odbija tak?
  15. luk330

    B8 TrOOOOp

    gdzieś w temacie samodzielnych kodowań ktoś pisał, że dopiero od połowy 2009 pojawiła się funkcja wyświetlania temp oleju na fis. Ja mam też 2008 i też mi się nie wyświelta, pewnie kwestia gateway.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...