Skocz do zawartości

hopek03

Pasjonat
  • Postów

    585
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hopek03

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Ujazd

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia hopek03

  1. Ale wynik ale kosa Gratulacje wałki by sporo wniosły ale przesunęły w górę wszystko
  2. będzie piękny wynik zapłon plus doładowanie
  3. a czaje czyli AFR będzie falować , no robiąc max z setupu to ważne ten stopień sprężania robi robotę na wstawanie turba mimo że duże wstaje jak hybryda duża z k04 064
  4. a uszczelniacz ci w gniazdo starcza bo u mnie wtyczka o kolektor się opierała i nie uszczelniało mi w gnieździe jak kupowałem to miałem właśnie plan listwę obniżyć ja kupiłem nie selekcjonowane normalnie w sklepie i nie wnikam w to chodzi i jest git , co nie zmienia faktu że nie sprawdzałem egt na każdym cylindrze z osobna ale kolor świec jest identyczny
  5. CR morzna łatwo policzyć ale gdy motor jeszcze nie jest poskładany trzeba mililitry zobaczyć ile gdzie wejdzie i się przelicza przykładowo na tłok w gmp 20ml do głowicy 45ml uszczelka orginalna 1.2 mm 6.5ml przy moim wykorbieniu i pojemności jednego gara 512ml wychodzi 8;1
  6. nie chodziło mi o anomalie tylko oto że albo głowica na zaworach nieszczelna albo zbyt dopręrzony gdzieś wyrzej z tego co pamiętam wyczytałem że tłoki dedykowane do TFSI a tfsi ma wyższą głowice i jak to do TFSI i tam miało być 8.5.1 to te tłoki w 1.8 stroker mają 9.5.1
  7. dlatego chciałem abyś ciśnienie zmierzył u kbcustom mają przekłaski na odpręrzenie lub uszczelki 2.5mm jak do nich zadzwonisz to ci zrobiom jakom grubość chcesz tłoki pod strokera 2.0 miałeś czy jak ?
  8. no wiem ale nie chce krytykować bo to każdy potrafi najlepiej a wykres jest taki pierwszy nie wygładzony a tak na marginesie sprawdził bym ciśnienie sprężania bo obróbkę głowicy robił szlif mot i nie zdziwiło by mnie gdyby zawory nie trzymały szczelnościn
  9. kreski nie jeżdżą najważniejsze że właściciela cieszy
  10. Śruby podpór wału nowe org imał asso korba kuta pod sworzeń 20mm tłoki z sworzniem 20mm 13 to zbyt wiele na duże moce musisz go ciut odprężyć śruby wałków zostają stare nie wiem co masz za klucze ale yato daje rade daj to komuś do złorzemia i zwymiarowania bo po opisie widzę że nie masz o tym pojęcia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...