-
Postów
4509 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O przemik

Informacje
-
Imię
Przemek
-
Miasto
Warszawa/Końskie
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2013
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CJCD
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dziś zrobilsmy jeszcze jeden test. Podłaczylismy kable od innego auta, ktore pracowało. Miernik na kablach pokazywał 14.2 V. Ale jak tylko podepne PLUS pod PLUS na płytce na grodzi w moim aucie. Natychmiast miernik spada do 13.2 Masa podpieta do kołka masy w moim aucie. Pytanie czy to normalne zachowanie czy BEM ogranicza ładowanie ?
-
A to nie jest tak, że drugi koniec tego kabla, ląduje na płytce na podszybiu ? Przecież to własnie na tym połaczeniu robiony jest ten bajpass z dodatkowego kabla, który poprawia ładowanie. Czy może on się rozgalęzia i jedna idzie jak wyżej na podszybie, a druga nitka do masy na podłużnicy o której piszesz. ?
-
Wg mnie to o czym piszesz, to głowny kabel prądowy. Przykladając miernik do tej nakrętki, o ktorej piszesz - zmierzyliśmy napiecie wyjscia z alternatora.
-
Tyle, że u mnie takiego przewodu nie ma😉
-
Możesz bliżej napisać gdzie jest ten kabel masowy, albo gdzie mam go szukać, pod maską ? To bedzie prawdopodobnie to co jest pokazane na tym filmie
-
Dzień dobry. Odświeżam temat. Wczoraj zrobiłem pomiar na alternatorze po trasie i było 13.2 V. Na podszybiu i na aku - tak samo. MMI pokazuje stan naładowania baterii - 90%. Pytanie - czy napięcie ładowania powinno tak spadać, czy BEM jakoś tym zarządza. Czy na wyjsciu z ALT zawsze powinno byc >14 V ? Czy mam się szykować na wymiane alternatora lub regulatora napięcia ?
-
Podbijam temat. Czy te same problemy są w silnikacj 2.0 TFSI po 2014 roku ? Np. CNCD ?
-
Procedura kodowania pilotów centralnego zamka w Audi A4 B6 i B7
przemik odpowiedział(a) na domjenick temat w Audi A4 B6/B7
Tak. Na moich oczach gość przemywał te blaszki i dał nową baterie. Pilot reaguje tzn. czerwona dioda zapala się po nacisnięciu dowolnego guzika. Tyle ze centralka w samochodzie nie widzi/nie rozumie sygnału z niego. -
Procedura kodowania pilotów centralnego zamka w Audi A4 B6 i B7
przemik odpowiedział(a) na domjenick temat w Audi A4 B6/B7
Bateria w pilocie wymieniona na nową. Od tego zacząłem. -
Procedura kodowania pilotów centralnego zamka w Audi A4 B6 i B7
przemik odpowiedział(a) na domjenick temat w Audi A4 B6/B7
No tak. Ten film to ja znam na pamięc. Pisałem juz w moim poście - w kanale 007 podczas naciskania przycisków pilota - nic się nie dzieje. Wg mnie uwalona elektronika w pilocie. -
Procedura kodowania pilotów centralnego zamka w Audi A4 B6 i B7
przemik odpowiedział(a) na domjenick temat w Audi A4 B6/B7
Dzień dobry. Kupiłem sobie B7 (2005) do kolekcji. Auto ma tylko jeden klucz z pilotem. Można nim uruchomić auto, zamknąć i otworzyć ale tylko poprzez zamek, pilot nie działa. Wymiana baterii w pilocie nic nie poprawiła. Kombinacje z przypisaniem ponownie pilota, klucz w stacyjce, trzymanie guzika, sekwencyjne naciskanie pilota i przycisków reglowania drzwi - NIC. W MK mam 1100 czyli MK widzi jakby dwa piloty. Ale w kanale 007 kiedy naciskam guziki pilota, który jest we właczonej stacyjce to brak reakcji. Przeczytałem wątek i jesli chodzi o ten pilot co mam - wystarczy kupić pilot o takim samym numerze - przelozyć cześć z pilotem i dopasować nowy. I teraz. Chce kupić całkowicie nowy klucz z pilotem (surowy grot) - czy będe musiał dodać go do immo, aby móc nim odpalać auto ? Co jest do tego potrzebne ? Rozumiem że immo w nowym kluczu trzeba zgać z immo w samochodzie oraz pilot w nowym pilocie dodać do MK. Czy bezpieczną operacją jest uzycie w MK opcji 5 - czyli wykasowania wszystkich pilotów ? -
Witam ponownie. Wszystko się udało podpiąc. Concert 2 juz wyswietla mi info na FIS. Pojawił się taki problem - drobny. Od czasu do czasu bardzo nieregularnie radio robi jakby RESTART. DOWN-UP. Gasnie wyswietlacz(w tym czasie gasnie też FIS) i przestaje grać dziwiek. Mija sekunda i wszystko wraca. Co ciekawe - w tym czasie nie gasnie podswietlenie gałek i przycisków. Nie jest to problem Concerta, byl podmieniany. Wiem, że to nietypowa sprawa, ale może ktoś kiedyś się z tym spotkał. Z góry dzięki za każdy komentarz.
-
I o taką odpowiedz mi chodziło. Dzięki.
-
Dzień dobry w ten słoneczny dzień. Sytuacja jest taka - mam ORI Concert 2 i pełny FIS w moim samochodzie. Chce spowodowac aby informacja RDS pojawiła się na górej czesci FIS. Przejrzałem te dwa tematy, ktore praktycznie wszystko wyjaśniają Info RDS z RADIA + FIS - A4 B5 - Audi A4 Klub Polska (a4-klub.pl) oraz licznik full fis informacje - A4 B5 - Audi A4 Klub Polska (a4-klub.pl) Wynika z tego ze moim przypadku musze połaczyć PIN 5 i 6 z zegarów (szara kostka) do odpowiednich pinów w Concert 2 - CAN-H i CAN-L. I teraz moje pytanie Czy jeśli zrobie połaczenie pomiedzy zegarami a radiem (Concert 2) to czy NADAL potrzebuje emulatora CAN ?? Prośba o rozwianie tej wątpliwości.?
-
Podbijam. Może ktoś coś podpowie. Cały czas borykam się z tym problemem. Co zauważyłem jeszcze. Nasila się to jak jezdze po miescie. Czyli kiedy często "operuje" się pedałem gazu. Na trasie praktycznie nie wystepuje. Wymieniony filtr paliwa i regulator ciśnienia paliwa. Brak poprawy.