
slawinio
Pasjonat-
Postów
215 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O slawinio

Informacje
-
Imię
Sławek
-
Miasto
Podkarpacie
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Kod silnika
BDG
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
no i masz rozwiazanie. kąt wtrysku. zrób logo BS i wrzuc na forum
-
2.5 TDI BDG - Prośba o analizę logów + błędy 00542 i 19559
slawinio odpowiedział(a) na czermar temat w Audi A4 B6/B7
Zacznij od wymiany wtrysku sterującego i wrzuć logi i błędy raz jeszcze. -
2.5 TDI BDG - Prośba o analizę logów + błędy 00542 i 19559
slawinio odpowiedział(a) na czermar temat w Audi A4 B6/B7
Coś w tym stylu. Dobrze kombinujesz. Ja w moim BDG TEZ to przerabiałem niestety. Trochę bolało ?. a przypadkiem nie czujesz narywania silnika „drgawek” na biegu jałowym? pytam bo masz strasznie dziwne korekcje na wtryskiwaczach w grupach 013 i 014. Ale to może wynikać z wtrysku sterującego i od niego bym zaczął. blad 19559 dotyczy klapy gaszącej , ale on nie powinien mieć wpływu . No chyba ze klapa jest zamknięta. -
2.5 TDI BDG - Prośba o analizę logów + błędy 00542 i 19559
slawinio odpowiedział(a) na czermar temat w Audi A4 B6/B7
Wtryskiwacz sterujący się wysrał. To ten z kabelkiem.Jest on bezpośrednio odpowiedzialny za kąt wtrysku. Jest nienaprawialny. Tylko nowy. Kilka lat temu kosztował coś koło 1200 pln. Może wtyczka się rozpięła , jest łączona na ścianie grodziowej. -
b6a4 po nagrzaniu słychać jakąś pompe i pełno dymu
slawinio odpowiedział(a) na MateuszO91 temat w 2.5TDI
Jest to webcasto!!!! Działa to w ten sposób ze w zimie dogrzewa ono silnik jak ten jest uruchomiony. I robiąc bardzo krótki odcinek drogi, po zgaszeniu auta , jeszcze go słychać jak pracuje(dogrzewa) a w zbiorniku działa pompka która impulsowo pompuje paliwo do webasta. -
A jesteś pewien ze to przez wymianę wałków i całej reszty? Na filmiku „ mruczy” aż milo. a jak z jego dynamiką ? Jedzie ładnie? Ma moc?
-
Po co te kombinacje? bierzesz pomagiera , wsadzasz go za kierownice i niech kręci rozrusznikiem. Ty w tym czasie luzujesz nakrętki od wtryskiwaczy aż zacznie pod nimi pojawiać się ciśnienie. Każda śrubę luzujesz z osobna i w tym czasie kolega kręci. Jak zacznie „sikać” paliwo zakręcasz . Każdą stronę osobno. Po 5 śrubach powinien zapalić. ot. To wszystko. paliwo do pompy najlepiej zaciągnąć ręczną pompką taką na uścisk dłoni. Podłączysz ją z przewodu zasilania do przelewów przy pompie. Zaciągniesz ręcznie paliwo do pompy i dalej wg instrukcji powyżej.
-
Jest porostu zapowietrzone. zapal je i delikatnie zluzuj nakrętkę od wtrysku (żeby paliwo wyciekało z pod nakrętki) później dokręć tak jak było. na każdej głowicy poluzuj po jednej nakrętce (każdą osobno) Powinno pomóc.
-
Taki „pomiar” jest nic niewart. Jedyna miarodajna wartość pomiaru rozpylania to maszyna w serwisie Boscha. ale poglądowo wygląda ze wszystko jest ok. Spij spokojnie. Zalewaj Mixola z Orlenu w ilości 300 ml na cały zbiornik co kilka tankowań i szystko będzie ok. nie pokazuje jednego wtryskiwacza ponieważ komputer wtryskiwacz na 2 cylindrze traktuje jako „wzorcowy” i do niego porównuje pozostałe . tak jak pisałem powyżej . SPIJ SPOKOJNIE :)))
-
Pompa wali bardzo wysokie cisńieńie . Wtryski mają bardzo wysokie korekcje. Zalewaj Mixol do baku. 300 ml na cały zbiornik. Zrób kilka takich zabiegów może rozruszasz to wszystko. nie wyeliminujesz problemu ale może trochę wtryski rozruszasz. wrzuc loga 004 Bs i pokaz kąt wtrysku. Tylko nagrzej dobrze motorownie.
-
W sterowniku usuwasz lub wyłączasz immo programowo i nie trzeba nic adaptować. Jak komp sprawny to musi działać. Nic więcej. u mnie magik wyłączył je programowo w sterowniku . Dla kogoś kto w temacie - bułka z masłem. Nic nie kupuj żadnego zestawu startowego. jaki masz numer sterownika? Jak znajdę to Ci wyślę bo mam jakieś sterowniki to może coś z moim podzialasz bo i tak mi leżą w domu.
-
A tak na marginesie czemu to ma służyć??? Myślisz ze z tym nie ukradną Ci fury???
-
Pisałem Ci już. Usuń programowo immo z tego j**anego sterownika i odpalaj furmankę. Jak mają Ci ją skasować to nawet immo nie pomoże.
-
Koszty już Ci podałem. Pod warunkiem ze wszystko zrobisz sam. jezeli dojdzie wtrysk sterujący , to zakup nowego to około 1200 pln + wymiana. Chyba ze wymienisz sam. ale to tylko dywagacje ...
-
Skasuj bledy, zobacz czy wracają. zrob logi. 001,004,007,013,014,018 i 004BS(nastawy podstawowe) czujnik cieczy , tylko w aso audi/skoda. Koszt 100 pln. wtrysk sterujący chyba konczy swoj zywot (blad 0542) ale wykasuj bledy i zobacz czy wroci. Mam nadzieje ze jest on poloczony z drugim kablem przy grodzi. i musisz ustawic kąt wtrysku(blad 0550). wpierw wykasuj bledy. Rozgrzej auto powyzej 85 stopni i zrob logi