Skocz do zawartości

marcin1983

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin1983

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcin1983

0

Reputacja

  1. Witam! Efekt szarpania przy delikatnym operowaniu gazem występuje u mnie głównie przy temperaturach zewnętrznych powyżej 20st. Występuje wówczas odgłos jakby szurania przy odpuszczaniu gazu. W ostatni weekend zabrałem się za czyszczenie EGR-a i zauważyłem luz na ośce, która otwiera przepustnicę EGR, w miejscu gdzie ośka przechodzi przez ścianki komór znajdują się tulejki z brązu albo z mosiądzu i one są wytarte. Obracając ręcznie tą przepustnicę, można zauważyć, że w pozycji zamkniętej, grzybek nie do końca szczelnie zamyka prześwit, luz na ośce powoduje odsunięcie przesłony od przylgni. Auto ma 245tyś. km. Czy w tym przypadku należy wymienić EGR i dopiero go zaślepić?
  2. sandie do mnie dzwonili w styczniu, ale jeśli u Ciebie wymieniali w październiku to tak jak mówisz akcja ruszyła wcześniej. Niestety słynny imbus dał o sobie znać na autostradzie, całe szczęście, że zakończyło to się tylko uszkodzeniem turbiny.
  3. Niestety nie zwracają kasy jak wymieniło się przed akcją. Akcja ruszyła najprawdopodobniej w styczniu, przynajmniej wtedy dostałem sms-a z VW z Łodzi, w którym wymieniałem 1 pompkę jakoś w maju zeszłego roku. U mnie po sprawdzeniu okazało się, że mam już założone poprawione pompki. Niestety mnie kosztowało to 3500zł. W Łodzi za pierwszy wtrysk zapłaciłem coś około 2000zł, następnie w Poznaniu po awarii kolejnego miałem zapłacić kolejne 2000zł. Przy odbiorze auta okazało się, że po uruchomieniu nierówno pracuje, rzuciłem im kluczykami i powiedziałem, że napiszę skargę do Audi w Niemczech, w efekcie czego wymienili mi 2 pozostałe a zamiast 2000zł zapłaciłem coś koło 1500zł za przegląd. Szkoda, że nie wprowadzili tej akcji wcześniej ale lepiej późno niż wcale, przynajmniej ktoś z tego skorzysta. Od tego czasu na razie jest ok nie wliczając "drobnej" awarii na Niemieckiej autostradzie (napęd pompy oleju + turbina), za tą przyjemność zapłaciłem 3000 euro.
  4. Witam, odświeżę trochę temat. W sobotę jestem umówiony na wizytę w serwisie w związku z akcją wymiany pompowtrysków. Pomimo tego, że wymienione są już 4 szt. w ciągu ostatnich 2 lat zapraszają na kontrolę i jeśli będą kwalifikować się do wymiany to będzie zrobione to bezpłatnie. Auto serwisowane w jednym serwisie od 3 lat i pomimo to nie są w stanie z dokumentacji stwierdzić czy niedawno wymienione pompki są ok, czy podlegają wymianie. Auto musi przyjechać do serwisu, muszą ściągnąć kapę i sprawdzić na żywo. Jeśli nie stawię się do serwisu na akcję to przy kolejnej wizycie będą i tak musieli to sprawdzić ponieważ system im nie przepuści auta be weryfikacji przez serwis.
  5. Ja najchętniej wyłączyłbym ten dźwięk łączenia z BT bo nie jest zbyt przyjemny a do tego bardzo głośny, tylko nie wiem gdzie to można wyłączyć. Jeśli, któryś z kolegów wie jak to wyłączyć bądź ustawić jak najciszej przy pomocy VCDS-a to prosiłbym o instrukcje.
  6. Wszystko już działa. Na drugim telefonie Samsung z Androidem ładuje książkę. Idzie jakość ściszyć ten dźwięk podczas łączenia z BT oraz dźwięk dzwonka? Dźwięk dzwonka jest strasznie głośny.
  7. Ok. Udało mi się połączyć. Włączyłem BT w telefonie zanim wsiadłem do samochodu i zaraz po wejściu i przekręceniu stacyjki zrobiłem wyszukiwanie i zagrało jak powinno. Dzięki za pomoc. Jeszcze jedno pytanie.. Czy książka telefoniczna powinna być dostępna z poziomu RNS-E i kierownicy multi? Czy zależy to od zastosowanego BT?
  8. Witam wszystkich! Mam problem z połączeniem telefonu przez bluetooth. W aucie zainstalowany jest zestaw do Nokii w podłokietniku. U znajomego, od którego kupiłem auto zestaw ten działał z Nokią 6230. Chciałem podłączyć swój telefon przez bluetooth ale żaden z telefonów, które posiadam nie znajduje Audi. Myślałem, że może nie posiadam modułu bluetooth ale mogę w RNS-E zmienić kod, a po wejściu VCDS-em w telefon jest on włączony. Poniżej log z VCDS-a Address 77: Telephone Labels: 8P0-862-335.lbl Part No SW: 8P0 862 335 H HW: 8P0 862 335 H Component: FSE_255x BT H26 0290 Revision: 00000000 Serial number: 00000005118633 Coding: 0011811 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 3B7133DF0641 No fault code found. Macie jakiś pomysł?
  9. Witam wszystkich forumowiczów. Już za parę dni stanę się właścicielem Audi A4, dlatego już teraz śledzę wszystkie wątki na co zwrócić uwagę przy kupnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...