Jump to content

marko777i

Pasjonat
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About marko777i

Informacje

  • First name
    Marek
  • Location
    LU

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dobra czyszczenie wtryskow było, oleju 2T też firmy LM dałem 500 ml na cały zbiornik. Jest może delikatna poprawa, choć rano jeszcze trochę trzęsie silnikiem, później jest już lepiej. Ma ktoś instrukcję lub wskazówki jak ustawić te pompki na 180 ° ? Bo korekcie są ok więc raczej pompek bym nie wyjmowal jeszcze.
  2. Pompki jakie u mnie siedzą to 038 130 073 BA . Więc chyba oryginał, spróbuje teraz z czyszczeniem chyba
  3. W sobotę ogarnę trochę ten temat. Ile tego oleju 2T lejecie? 500 ml na pełny zbiornik to nie za dużo ?
  4. A widzisz ja myślałem że to doładowanie jest w normie przy tych obrotach ;] tak więc słuchaj co piszę kolega wyżej
  5. Nie no korekcje jak najbardziej ok, Bipy ok, synchronizacja ok. Pompki wyglądają na zdrowe
  6. Hmm, no w mojej ocenie logi wyglądają w porządku. Turbo wstaje, nie przeładowuje. Ale skądś to dymienie musi się brać, może rzeczywiście turbo puszcza. Niech się jeszcze inni wypowiedzą
  7. http://vaglogi.pl/ wejdź na tą stronę i przy jej pomocy przekonwertuj te logi i tutaj wrzuć linki bo tak to się tego nie da odczytać normalnie
  8. Zrób logi to będzie można coś powiedzieć
  9. No chyba bez logów się nie obejdzie, gdy silnik bierze olej to dymi tak biało-niebiesko
  10. Co rozumiesz przez samodzielne cofnięcie pompowtryskow na 180 stopni? Tzn. W jaki sposób to zrobić? Numer pompki zobaczę przy sobocie. Kupiłem też liqui moly do czyszczenia wtryskow, lepiej puścić bezpośrednio czy dodać do paliwa?
  11. Witam, po zakupie auta zastanowiło mnie dość wysokie spalanie. Podłączyłem kompa i jedyne w sumie co mnie niepokoi to bardzo wysokie BIP-y, (konektory próbowałem już doginać ale nie dało to żadnej poprawy). Nie zwróciłem jeszcze uwagi czy pompki są oryginalne ale raczej powinny być. Auto ma rzekomo program zrobiony przez poprzedniego właściciela ok. 160 KM/360 Nm. Konsultowałem to z pewnym tunerem z okolicy i podobno jest to dobrze zrobione i nie powinno być powodem wysokich Bipów. Ale ja jakoś tej mocy wgl. nie czuję. Auto czasami puści kopcia przy zmianie biegu, są wyczuwalne drgania (szczególnie przy niskich obrotach) oraz spalanie (nie da się zejść poniżej 7 l/100 km jak by nie jechać. Widzicie coś niepokojącego w tych logach? Z góry dzięki. Basic settings: Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_0362ph.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_aILM1s.html Statyczny: (grupa 23 dwa razy bo raz na biegu jałowym raz 2-3 tyś. obrotów) Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_oUnlGP.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_iP7nEo.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_VzftPz.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_dtOda.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_nLZy20Z.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_WceLg.html Dynamiczny: Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_ozHV3.html Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_FqKnr.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_Pq7zlI.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_67H8WD.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_6Lbj0.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_9gLKp.html Grupa 008: http://vaglogi.pl/log-008_X3T5q.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-010_011_COsd0.html Grupa 010: http://vaglogi.pl/log-010_2K0Nb.html Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_l8i9Iv.html
  12. U mnie B8 2012 rok 2.0 tdi jest to 2 min roboty. Demontaż osłony silnika z góry a następnie zaczepów osłony paska rozrządu, później jedynie trzeba się chwile pobawić aby dobrze wszystko poskładać. Ale zajrzeć tam to nie problem
  13. Ok Panowie to pytanie jeszcze czy w tych autach jest tylko jeden filtr paliwa (ten przepływowy pod autem) ? Nie wydaje wam się to za mało jak na tak wrażliwy na zanieczyszczenia układ paliwowy ?
  14. Nie ma na to reguły, jednemu wtryski wytrzymają 500 kkm bez roboty a innym dużo mniej, wiele na pewno zależy od paliwa
  15. Wiem wiem, mają sporo różnic rzeczywiście ;]
×
×
  • Create New...