Skocz do zawartości

emsiek

Pasjonat
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O emsiek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witaj sprawdź kierownicę powietrza, u mnie było podobnie. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/222174-kierownica-powietrza/
  2. Beny daj telefon bo mam problem z wariatorem silnika alt 06b109088c . samochód rozebrany i niezbędny do jazdy bo nie myślałem,że to badziewie będę musiał wymienić, a jak już rozebrane to zrobić po ludzku.Jak możesz to zadzwoń do mnie pod nr. 694 42 94 94
  3. emsiek

    Tacierzyństwo

    Z tym podgrzewaczem- choć wygodna sprawa to staraj się w miarę możliwości go wyłączać, bo jak zawsze miałem zwroty po 200zł za prąd to od tego podgrzewacza miałem 500zł niedopłaty Co do gadżetów- dojarka dla żony (laktator)- my mieliśmy medela elektryczna bo Philips Avent ręczny nie dawał nic a nic- Medela to bajka, ale też nie tania. Dobra sprawa jeśli chcecie gdzieś wyjść bez maleństwa- można później podgrzać i dać naturalne mleko. Ja już mam Jaśka 4 lata, na święta będzie Marysia albo Ola chociaż już nie wiemy jak...
  4. Witajcie, Przymierzam się do rozebrania fotela pasażera, aby zamontować isofix. Coś takiego: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/288834-isofix-na-przod/?hl=%2Bisofix+%2Bprz%F3d. Być może ktoś z Was już to robił, wie cokolowiek na ten temat, bądź może podesłać chociaż zdjęcia jak to wygląda po założeniu, czy nie trzeba ingerować w tapicerkę. Myślę, że nie jestem jedyną osobą szukającą tych informacji. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. Pozdr.
  5. Ok, sprawdzę to! Dzięki
  6. Gruszkę przerabiałem już jakieś 2 lata temu. Teraz mam z kolei inną zagadkę... Od kiedy wymieniłem jeden z dziurawych przewodów podciśnienia (miałem słabe hamulce- po kilkurazowym naciśnięciu na pedał hamulca robił się twardy, falujące obroty itp.) dźwignię ciągnie cały czas do dołu. Od kiedy zapalę silnik, dzwignia bez gazu idzie w dół, dopiero jak zgaszę silnik wraca na pozycję "startową" (wypycha ją sprężyna, która jest w gruszce). I tu zagadka- co może być powodem. O dziwo silnik pracuje równo, falowanie i hamulce ustały po wymianie tego przewodu.
  7. emsiek

    Fotel pasażera z ISOFIXem

    Coś wiemy więcej może?
  8. Dla osób w przyszłości- przy mnie stały dwa range 4,7l, które Marcin stroił- po kierowcach widziałem raczej zadowolenie. A to moja ogólna opinia ich pracy: Też zakładałem u Pana Marcina- mają dużo pracy, ale wykonują swoją pracę dokładnie i co najważniejsze przemyślanie- komp w miejscu komputera auta, przewody idą oryginalnymi wiązkami, wlew pełny we wlewie (nie ma pierr z wkręcaniem przedłużki, a teraz większość stacji LPG jak samoobsługowa więc o lakier się nie martwię jak to ktoś kiedyś napisał), wtryski Hany ładnie pod kolektorem jak najbliżej głowicy, wystrojone, spalanie 10-10,5 brak jakiegokolwiek odczuwalnego przejścia na gaz- może być odrobinę słabszy za to przy obrotach 3 tys. wzwyż silnik pracuje ciszej- ku mojemu zaskoczeniu. Obecnie za 100 zł- 400 km. Instalacja AEB z OBD, Hana, KME. Dodam tylko, że instalacja ani nie czuć ani nie widać. Długo zbierałem się z zamiarem instalacji bo dwa lata, ale za to doceniam ekonomię podróży. PS. Kolektor zdjęty do montażu, przepustnica wyczyszczona, zaadaptowana, kilka sparciałych przewodów olejowych od razu wymienionych, wyjeżdżone podczas strojenia z 60 km- no chyba że mieli większe spalanie to niech nawet 40km
  9. Też zakładałem u Pana Marcina- mają dużo pracy, ale wykonują swoją pracę dokładnie i co najważniejsze przemyślanie- komp w miejscu komputera auta, przewody idą oryginalnymi wiązkami, wlew pełny we wlewie (nie ma pierr z wkręcaniem przedłużki, a teraz większość stacji LPG jak samoobsługowa więc o lakier się nie martwię jak to ktoś kiedyś napisał), wtryski Hany ładnie pod kolektorem jak najbliżej głowicy, wystrojone, spalanie 10-10,5 brak jakiegokolwiek odczuwalnego przejścia na gaz- może być odrobinę słabszy za to przy obrotach 3 tys. wzwyż silnik pracuje ciszej- ku mojemu zaskoczeniu. Obecnie za 100 zł- 400 km. Instalacja AEB z OBD, Hana, KME. Dodam tylko, że instalacja ani nie czuć ani nie widać. Długo zbierałem się z zamiarem instalacji bo dwa lata, ale za to doceniam ekonomię podróży. PS. Kolektor zdjęty do montażu, przepustnica wyczyszczona, zaadaptowana, kilka sparciałych przewodów olejowych od razu wymienionych, wyjeżdżone podczas strojenia z 60 km- no chyba że mieli większe spalanie to niech nawet 40km
  10. No zejść wkrętakiem zdjąłem, żeby założyć to faktycznie musiałem zrobić mały stożek z jednej strony bo nie było łatwo.
  11. Łukasz, można wymienić samą membranę z dźwigienką bo to jest jeden element (gdzieś wcześniej były zdjęcia), u mnie póki co trzyma klejenie. Ja już to gdzieś pisałem, ale różnie z tym bywa. Ogólnie najprostszą metodą dla każdego amatora jest: 1. Zdejmujemy klapkę z przodu- wkrętaczek, a tak właściwie to samą ręką można to zdjąć. 2. Pęknięta dźwigienka to wiadomo, jeśli nie to prosimy kogoś aby gazował, najlepiej gwałtownie wciskać kilkakrotnie gaz z werwą- rusza się- sprawna, nie rusza się: 3. Odchylamy dolną przykrywkę tej gruszki (nic nie odkręcamy), ostrożnie bo prowadzi do niej przewód, 4. Wyjmujemy sprężynę, 5. Zdejmujemy dźwigienkę z trzpienia, 6. Wyciągamy dźwigienkę z membraną do dołu, 7. Mamy w ręku- możemy sprawdzić membranę/skleić bądź wymienić element.
  12. Fakt, z tą gruszką jest robota w wielu ALTekach. Ja membranę skleiłem rok temu i tydzień temu znów padła (łatka też pękła ale rok było elegancko), dziura się trochę powiększyła, ale skleiłem jeszcze raz tym samym sposobem tylko poświęciłem temu więcej czasu i skleiłem z obu stron z pomocą wulkanizatora, mam zamiar jeździć kolejny rok, jeżeli nie dłużej. I tak jak już też inni wspominali mała łatka rowerowa i jest ok, choć ost zacząłem się zastanawiać czy nie lepiej by było użyć kawałka dętki rowerowej ze względu na to, że pęka przy samym brzegu a łatki rowerowe są okrągłe, na brzegu za cienkie, a w swoim środku dość grube i mało elastyczne, z dętki można wyciąć mały prostokącik i przy użyciu kleju od wulkanizatora można to skleić. ---------- Post dopisany at 21:33 ---------- Poprzedni post napisany at 19:31 ---------- Jeszcze kwestia, że skoro to taka częsta przypadłość to jaką mam pewność, że sprawna używka pochodzi dłużej? :/
  13. O proszę Łomża się odezwała! 6 lat temu kończyłem tam III liceum Takie jest też moje podejrzenie, że to coś gdzieś wpada w wibracje i że to wcale nie dobiega z silnika tylko wokół niego, co więcej też mam wrażenie, że ma to związek z powietrzem. Mówię tak bo jak miałem niesprawną kier. powietrza to słyszałem to bardziej... Myślałem już nawet o kolektorze, że może te łopatki tam wpadają w jakieś wibracje albo wcale membrana w tej gruszce, ale nie wiem. Co do "skrzynki" filtra powietrza wystarczy żebyś zaciągnął ręczny, wrzucił 2 lub 3 bieg i próbował ruszać bez gazu, wtedy niech ktoś przytrzyma rękoma i będzie słychać. Ja byłem za bardzo skupiony na poruszanym tu wariatorze, przez co zdjąłem pokrywę zaworów, ale wszystko wygląda dobrze, silnik jest cichy nic nie terkocze podczas normalnej pracy. ---------- Post dopisany at 18:27 ---------- Poprzedni post napisany at 18:21 ---------- Rybus85- mam wrażenie że jak kupowałem to też tego nie było. Ale mówię, przy okazji poszukiwań co to może być znalazłem tylko te same objawy w innych ALTekach póki co 100%. Takie dziwne jakby coś wpadało w wibracje i i dzwięk nie jest tak twardy jak w przypadku twardych stopów tylko jakby gruby plastik uderzał. Na początku myślałem, że to harmonijka na wydechu trzęsie, ale nie.
  14. Wariator to nie jest. O dziwo wyczułem to w każdym ALTeku do jakiego póki co wsiadłem zaskakując właścicieli.
  15. emsiek

    Duże spalanie 2.0 ALT FSI

    Bziko sprawdź jeszcze kierownicę powietrza. Ostatnio mi padła to też miałem spalanie 13l.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...