Skocz do zawartości

pklimek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pklimek

Osiągnięcia pklimek

0

Reputacja

  1. pklimek

    Dziwny problem z mocą

    Klapki zostały naprawione. Spalanie spadlo o ok 2l i auto zrobiło się znacznie zwawsze po przekroczeniu 4000 obrotów. Ustaw sobie drugi bieg w skrzyni i powoli się rozpedzaj, powyżej 4000 obrotów powinno być wyczuwalne zwiększenie mocy jeśli ten mechanizm jest sprawny. Wysłane z mojego LT22i przy użyciu Tapatalka
  2. pklimek

    Dziwny problem z mocą

    U mnie też zawór od dolotu się przełączał, ale w środku klapki się nie przestawiały odpowiednio. Tutaj opisałem swój problem i rozwiązanie: - [A4 B6 3.0V6 ASN] brakuje 50KM mocy • .: AUDI KLUB POLSKA :. •
  3. pklimek

    Cewki zapłonowe wymiana

    Jeżeli cewki nie są fabryczne to nie zostaną wymienione.
  4. Nie wiem czy olej jest dobry czy zły, ale na pewno wymiany co 30kkm nie są dobrym pomysłem jeśli nie chce się zaglądać do silnika przez dłuższy czas.
  5. Sprawa już załatwiona. Przyczyną wytarcia dwóch wałków na jednej głowicy były najprawdopodobniej długie interwały pomiędzy wymianami oleju. Pierwszy właściciel wybierał w ASO serwis typu Long-Life i wymieniał olej co 30kkm. Ja jestem drugim właścicielem i autem zrobiłem niecałe 2kkm zanim objawiła się awaria. Za mojej kadencji olej w silniku zawsze był obecny i nawet zdążyłem zrobić jedną wymianę. Auto ma przejechane 185kkm, olej był zmieniany 6 razy przez ostatnie 12 lat.
  6. Jestem w trakcie naprawy. Niestety ten odgłos wydawał z siebie zawór drugiego cylindra w lewej głowicy. Po zdjęciu osłony wałków okazało się, że jeden popychacz jest uszkodzony a wałek rozrządu ma wytartą jedną krzywkę. Cena nowego wałka to około 2000zł, do tego dochodzi wymiana wszystkich popychaczy i kompletu rozrządu (przy okazji).
  7. Hej, Wczoraj usłyszałem niepokojące dźwięki spod maski, jakiś taki metaliczny stukot zsynchronizowany z obrotami silnika. Czy ktoś z Was ma pomysł co to może być? Dodam, że od razu po uruchomieniu silnika startuje u mnie wentylator chłodnicy na dość dużych obrotach. Poza tym odgłosem nie ma żadnych innych objawów, silnik trzyma moc, obroty i temperaturę. Poniżej linki do dwóch filmów, które nagrałem. Z góry dzięki za sugestie. W weekend chciałem zrobić trasę kilkaset kilometrów i teraz nie wiem czy to bezpieczne.
  8. Hej, Wczoraj usłyszałem niepokojące dźwięki spod maski, jakiś taki metaliczny stukot zsynchronizowany z obrotami silnika. Czy ktoś z Was ma pomysł co to może być? Dodam, że od razu po uruchomieniu silnika startuje u mnie wentylator chłodnicy na dość dużych obrotach. Poza tym odgłosem nie ma żadnych innych objawów, silnik trzyma moc, obroty i temperaturę. Poniżej linki do dwóch filmów, które nagrałem. Z góry dzięki za sugestie. W weekend chciałem zrobić trasę kilkaset kilometrów i teraz nie wiem czy to bezpieczne.
  9. Byłem dzisiaj w warsztacie w Gdańsku na Do Studzienki i właściciel polecał mi instalacje Lovato Easy Fast, czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z tą instalacja? Cena za całość razem z montażem to 3750zł.
  10. Hej, Czy moglibyście polecić mi jakiś zakład w okolicach trójmiasta w którym fachowo zagazują moje 3.0 ASN? Cena nie jest najważniejsza, zależy mi na tym, żeby instalacja była zamontowana profesjonalnie. Nie chciałbym też być królikiem doświadczalnym. Możecie kogoś polecić?
  11. Hej, Niedawno kupiłem A4 B6 3.0V6 Quattro, od jakiegoś czasu przeglądałem forum a dziś postanowiłem się przywitać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...