Skocz do zawartości

gregw

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gregw

Informacje

  • Imię
    grzechu
  • Miasto
    śląsk dolny

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gregw

0

Reputacja

  1. Witam ! Proszę o schemat okablowania wtyczki 32-pinowej zielonej od licznika, zawierającej przewód od układu czujnika zuzycia klocków hamulcowych. Dokladnie chodzi mi o kolor przewodu od pinu nr 32 od czujnika klocków.
  2. jesli to oska a nie q to mogloby troche mniej pali. Skladowe od ktorych zalezy spalanie to: -teraz jest zima -od kierownika, -uksztaltowania terenu, -sytuacji na drodze, -szerokosci opon moj avf avant, oska, po czipsie pali na oponie 205/16 okola 1 litr mniej, w tych warunkach o ktorych piszesz. ale ja jestem "pyrkacz", nie musze byc pierwszy na wszystkich swiatlach
  3. Czesc! Ja kupilem takie - 558 297 009 - to jest nr na przednią os. Prosiłem sprzedającego jak Ty w temacie - aby byly zblizone zachowaniem i parametrami do oryg 1be Tyl zmienilem sam jakis czas temu, z przodem jestem w trakcie walki razem mechanikiem ze slynną sruba górnych wahaczy pozdr
  4. Witam! podłacze sie pod temat sprysków lamp. Czy mozna regulować elektronicznie przy pomocy vag/vcds czas po jakim te spryski mają zadziałac po pociągnieciu dzwigni wycieraczek w stosunku do spryskow szyby? Chcialbym wydłuzyc ten czas. Czy jest to w ogóle w B6 możliwe - robił to ktos? dajce znać dzieki
  5. Witam! Nie będę zakładał nowego tematu i się podłączę. Chodzi mi o kwestię regulacji a dokładniej wydłużenia czasu po jakim ciągnąc dźwignię spryskiwaczy szyb aktywują się spryski lamp. Chciałbym wydłużyć ten czas, albo aby aktywowały się po drugim pod rząd spryskaniu szyb, bo teraz rusza to za szybko i dużo płynu idzie. Orientujecie się czy można to zmodyfikować VAG/VCDS-em? dzieki grzesiek
  6. Podłączę sie pod wątek, mam coś podobnego jak u kolegi wyżej biegi wchodzą/schodzą ok choć ogólnie drążek zwłaszcza na zimno przy wrzucaniu 1. mógłby chodzic lepiej ale jak na 300kkm przelotu i 12 lat może być ale problem zauważony wczoraj polega na ciężkim/powolnym powrocie na środkowe położenie na "luzie", luzów drążek nie ma, nie opada domyslam sie, że cos sie zaciera lub gdzies brakuje poślizgu i teraz pytam Was: czy od góry po wyjęciu wyciszenia i osłony jestem w stanie dojść do przegubów lub innych połączeń które sie smaruje/oliwi, ewent wcześniej rozruszać WD40 itp pytam bo kanał narazie zajęty P.S. ja w przeciwienstwie do kolegów wyżej nic narazie nie wymieniałem, poprostu zużycie chyba dzieki
  7. Precyzując moje pytanie - to jest 16 cali ET 46, model chyba z B8 Czyli w sensie jeździsz na takich albo widziałes na żywo, bo szukam pewnej informacji bo to odsadzenie w nich tylko 46 i sie balem, ze kombinacja z dystansami bedzie ale może mają korzystną budowę wewnątrz dzieki i proszę o potwierdzenie, bo tanie nie są pozdr Nie jeżdżę bo mi nie wejdą, ale są to ori felgi z B8 a tam w większości jest zestaw 320 Standardowe felgi w B6/7 mają ET40-45, dystans możesz dać żeby poprawić efekt wizualny albo jak Ci ten balon o zwrotnicę obcierać będzie... Kuźwa i dalej nic nie wiem - czyli wychodzi, że jasność zobaczę jak zestaw 320/B7 bedzie na aucie i bedę przymierzał felgi na aucie na żywo czyli trza się wstrzymać z zakupem na odległość alusów, ino akurat z 16" te mi się widzą najbardziej wiem zaraz napiszecie - chciales wieksze heble to zapomnij o 16 to chociaż Dev podpowiedz czy zestaw na 312 czyli zacisk/jarzmo jest węższy od zacisku 320/B7 i ten mniejszy by nie kolidował z tymi alu dzienks
  8. Precyzując moje pytanie - to jest 16 cali ET 46, model chyba z B8 Czyli w sensie jeździsz na takich albo widziałes na żywo, bo szukam pewnej informacji bo to odsadzenie w nich tylko 46 i sie balem, ze kombinacja z dystansami bedzie ale może mają korzystną budowę wewnątrz dzieki i proszę o potwierdzenie, bo tanie nie są pozdr
  9. Podpowie ktoś czy te alufelgi o które pytałem 2 posty wstecz podejdą na heble 320 z B7?
  10. Mobile szanowni mam pytanko, czy te alu z przykładowego zdjecia nałożę na tarcze 320 z zaciskiem od B7 tfsi? Może ktoś mierzył albo użytkuje takowe i ma pewne info Martwi mnie troche ich ET=46 dajcie znać, dzieki
  11. Myślę, że pośrednio chodzi jednak o tarcze - w sensie ich mały rozmiar a co za tym idzie słabą pojemność cieplną w zestawieniu z dużą masą i większymi prędkościami "autobanowymi" Twego pojazdu efekt końcowy jest taki o jakim piszesz ---> producent dał ciała w tym temacie Rozwiązanie jest w tym dziale opisane ---->najbardziej rozpisany temat, czyli upgrade No chyba, ze tą lekcję już odrobiłeś, to niech podpowiadają bardziej rozumni w temacie powodzenia
  12. No udało sie, Działa jak należy Dziekuje wszystkim za udzielanie sie w mojej sprawie P.S. dla potomnych wyjaśnię, ze u mnie "kadził" przełącznik DRL sprawdziłem prąd - dochodził we wtyczce jak należy rozebrałem wiec przelacznik i namierzyłem licho - jedna scieżka była przerwana zreanimowalem ją i sie udało - odpalilem przelacznik -->świecił odpalilem auto - ->dzienne swiecą i gasną kiedy chcę teraz tylko żaróweczki H7 do wymiany i mozna sie cieszyc modem dzieki i pozdr grzesiek
  13. dzieki, ide szukac dzieki, ide szukac a napisz mi jeszcze jaką masz iluminacje przelacznika drl w zaleznosci od jego polozenia i polozenia przelacznika swiatel oraz kluczyka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...