
otw
Pasjonat-
Postów
42 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O otw

Informacje
-
Imię
Grzes
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, czy silniki montowane w Q5: CNCD 225KM wersja USA CNCE 230KM wersja EU posiadają wadę olejową? Dzięki z odpowiedź!
-
Kanapa jest składana. Otworzyć się w końcu udało. Z tego co widzę to nie ma linki do awaryjnego otwierania bagażnika w sedanie. Otworzyłem poprzez dociskanie klapy do pozycji zamkniętej i kręcenie kluczykiem w zamku bagażnika.
-
Tak, stało na słońcu. Zaskoczony jestem, bo zawsze, w takiej sytuacji dawało się kluczykiem otworzyć.
-
Witam, mam problem z otwarciem bagażnika. Słychać ruch siłownika, ale bagażnik pozostaje zamknięty. To samo dla otwierania z pilota i z przycisku na klapie. Nie działa też otwieranie z kluczyka. Może jest jakaś linka do awaryjnego otwierania klapy bagażnika? Auto a4 b6 sedan 2003r
-
Omijać szerokim łukiem!. Pojechałem na wymianę łańcuszka rozrządu w moim 1.8T. Wymiana jest prosta, ale pomyślałem sobie, że zlecę zadanie specjaliście. Po wymianie odebrałem auto, zadowolony jadę do domu i podpinam pod komputer i sprawdzam ustawienie rozrządu. Aplikacja pokazuje -14°. Myślę sobie, niedobrze. Dzwonie do Pana Gońskiego informuję o moich zastrzeżeniach i proszę o umówienie ponownego terminu na sprawdzenie ustawienia łańcuszka. Najeździłem się do Pana Adama 3 lub 4 razy. Sporo się nadzwoniłem. Pan Adam był dla mnie bardzo niemiły, mówił podniesionym tonem, nie chciał mnie wysłuchać i ciągle mnie zbywał. Miałem Go serdecznie dość! Zastanawiałem się, czy nie lepiej sobie odpuścić i pojechać do kogoś innego. A to wiązałoby się z dodatkowymi kosztami. Koniec końców w końcu udało mi się wymęczyć przejrzenie tego łańcucha, zrobiono to przy mnie. Okazało się, że był źle ustawiony, było o jedną tulejkę łańcucha mniej pomiędzy znakami, niż być powinno. Jeżeli nie chcesz mieć problemów, to lepiej tam nie jedź. Pozdrawiam
-
Jakieś różnice zaobserwowałeś ?
-
Przede wszystkim spadek mocy. Możesz mieć o jeden ząbek (nie więcej) przestawiony rozrząd na pasku. Sprawdź dokładnie zanim zaczniesz coś robić.
-
@Kawowy19, mając -2 bym się nie przejmował i nic z tym nie robił. A tak przy okazji to w jakiej kondycji masz łańcuch i napinacz, wymieniałeś może? @tomeks80, -8 to trochę sporo. Na pewno musisz sprawdzić ustawienie rozrządu od strony paska. Jaką masz kondycje napinacza i łańcucha? Ja po wymianie łańcucha rozrządu miałem -13, ale okazało się, że mi łańcuch źle ustawili. Tam, gdzie powinno być 16 tulejek łańcucha, ja miałem ich 15. Do tego trochę ścięty klin na kole zębatym paska rozrządu.
-
W grupie 93 masz położenie fazowe wałka ssącego, powinno być 0.
-
Jest to pulsation dumper, czyli tłumik. http://www.partsbase.org/audi/audi-a4-avant-a4-eu-2006-14587-charge-air-cooler/ 06B129953
-
W grupie 93 powinieneś mieć 0. Zaskakujące dla mnie jest to, że podczas wykonywania logów dynamicznych z grupy 091 napinacz zostaje wysterowany w pewnym przedziale obrotów. U mnie w BFB cały czas mam OFF. Auto było strojone? Chyba, że w S3 tak jest. Albo masz źle ustawiony rozrząd, albo wyciągnięty łańcuch. Dobrze jest też sprawdzić klina na kole zębatym paska rozrządu. U mnie jest trochę ścięty i w moim przypadku skutkuje to przestawieniem wałka ssącego o +4°. Czyli u Ciebie jest raczej ok. Co do napinacza to powiedziałbym, że dobrze reguluje i nie masz się co go czepiać.
-
Montując IC z 2.5 tdi jak go zamocowaliście? Wykorzystaliście uchwyt z b5 o numerze: 059145814?
-
U mnie szarpanie podczas zmiany biegów i nagłego przyśpieszania powodował wyciągnięty łańcuszek na wałkach rozrządu. Po jego wymianie jest znacznie lepiej. Oczywiście mowa aucie z mojego opisu.
-
Podaj jaką masz korektę w grupie pomiarowej 091 na biegu jałowym. Następnie przygazuj trochę i podaj korektę z grupy pomiarowej 093. Włącz logowanie grupy 091, pojeździj trochę po mieście i podaj jaką miałeś maksymalną korektę w grupie 091.
-
Sprawdzałeś moduł zapłonowy?