Skocz do zawartości

pablo8412

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pablo8412

Informacje

  • Imię
    Pablo
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pablo8412

0

Reputacja

  1. W związku z brakiem zainteresowania i brakiem jakiejkolwiek odpowiedzi zamykam temat.
  2. pablo8412

    audi b8 2.0 tdi P0087

    mam problem z moją audiczką. Podczas wyprzedzania ok 4tys obrotow i coś ok 150km/h na trasie pojawiła mi się kontrolka świec żarowych, ograniczyło mi moc. zatrzymałem się zgasiłem silnik, odpaliłem i wszystko było ok dopóki nie przekraczałem pewnych obrotów. Już blisko domu sprawdziłem jeszcze raz. 3500obr prędkość ok 130km/h i kontrolka pojawiła się ponownie. po zgaszeniu silnika wszystko wraca do normy. Następnego dnia jadę do pracy i testuję. Obroty nawet do 4tys i nic i tak kilka razy aż w końcu znów przy ok 3500obr i znowu kontrolka. Po podłączeniu pod komputer błąd P0087 - ciśnienie w szynie paliwowej zbyt niskie. jakieś 3 mieś temu wymienione zostały wszystkie filtry wraz z paliwowym i do teraz wszystko było ok. O jaki czujnik chodzi? Na listwie są 2 czujniki: jeden na dwa kabelki, drugi na 3 kabelki. Jest jeszcze czujnik na pompie cr. czy ciśnienie paliwa przed pompą cr ma być 5bar? (takie ciśnienie podaje producent pompy). Pilna pomoc zbiżają się urlopy i wakacje. dzięki i pozdro *Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Nowicjusz - Jesteś nowy na forum? Tutaj możesz się z nami przywitać." Zapraszam tu ->Regulamin. Tu się tylko witamy. - temat przeniesiony.
  3. zrobiłeś foto intercoolera. Zapewne nieszczelność na łączeniu plastik z alu
  4. wrclaguna pierdoły opowiada. Co ma temperatura do działania jednego z lusterek?
  5. pablo8412

    MMI 3G Bluetooth

    witam W zwiazku z brakiem zainteresowania zamykam temat.
  6. gaz dobił uszczelniacze zaworowe. Oleju pali dużo. Wychodziłoby że od wymiany do wymiany dolejesz 10L, więc po co go zmieniać. Zmiana na inny olej niewiele pomoże. Doradzam ci Naprawe silnika tj. pierscienie, (moze nawet panewki - zależy w jakim stanie), no i remont kompletny głowicy (uszczelniacze, docieranie itp). Po tym zabiegu będziesz miał spokój
  7. Sorki za pomyłkę, ale widzisz że byłem najbliżej. Mówiłem że cieknie z tyłu silnika. Z tym napinaczem to nie jestem pewny czy to ściągniesz bez demontażu wałka. Jak łamiesz ściągacze to może zastanów się czy nie oddać auta do naprawy mechanikowi co się zna. Zaraz nie będziesz wiedział jak ustawić rozrząd i dalej będziesz siedział na forum, a auto dalej będzie stało.
  8. Błąd był. Nie pamietam teraz kodu błędu. Było podgrzewanie lusterka lewego. Co masz na myśli z kodowaniem? Nie mam składanych lusterek. Regulacja działa. Nie działa tylko ogrzewanie. Na początku jak rozebrałem boczek to na przewodach przy module nie pokazywało mi żadnej oporności dlatego sciągnąłem wkład lustra i zmierzyłem sam wkład, następnie wyczyściłem i dogiąłem wsuwki na wkład. Pojawiła mi się oporność na przewodach. Myślałem że to już będzie dobrze, ale wciąż nie działa. Tzn pojawiły mi się odszronione 2 kropki w miejscach gdzie są podłączenia elektryczne i nic więcej się nie dzieje. Może lepiej będzie jednak zacząć od wymiany wkładu lusterka, ponieważ nie jest drogi i łatwo to wymienić. Czy te moduły na drzwiach często padały??
  9. Nikt się nie chce zainteresować? Sprawa wygląda tak. Zmierzyłem czy sam wkład lusterka ma oporność i była ok 10ohm. Wyczyściłem styki na wkładzie i po zmierzeniu przy kostce do modułu oporność jest taka sama - więc instalacja jest ok i wkład lustra raczej też. Niestety w dalszym ciągu nie podgrzewa mi lusterka lewego. Może uszkodzony jest moduł ? auto jest z 11 roku i wszystko inne działa więc się zastanawiam nad tym modułem. Może ma ktoś jeszcze jakieś ciekawe info co mogę sprawdzić.
  10. Witam. Mam audi a4 b8 kod silnika CJBC 100KW i nie działa mi ogrzewanie lusterka kierowcy. Potrzebuje wiedzieć jakie kolory kabli są od ogrzewania i jaka powinna być rezystancja lusterka sprawnego. Kostka jest na 6pinów. Proszę o szybką porade. Pozdro
  11. Jak dymi na czarno przy gwałtownym wciśnięciu gazu to na 100% masz nieszczelność na dolocie przez którą również może pojawiać się olej. Kolega chyba zbyt wcześnie porywa się na sprzęgło. Sprawdź szczelność całego dolotu do silnika - turbiny. Stało się to tak nagle czy po jakimś zdarzeniu nawet pozornie nieszkodliwym ?
  12. Zobacz jeszcze bo to jest również powszechne - mianowicie wyciek moze pojawiać się z tyłu silnika od pompy podcisnieniowej Vacum. Tam po silniku może zaciekać do przodu.
  13. pablo8412

    Dziwna praca silnika

    Po rozgrzaniu silnika przełącza się automatycznie na gaz. Może te cykanie być z wtryskiwaczy gazu,a one tak działają.
  14. mozna sprawdzic bez rozbierania. na kole pasowym wału masz znak nabity i odniesienie masz na osłonie. Zdejmij osłonę rozrządu i na kole pasowym wałka rozrządu też jest znak + obudowa. Jak nie masz na kole od wału znaku to jest widoczny w okienku na skrzyni. Na skrzyni wtedy jest znak 0 i na kole zamachowym też masz kreskę. Ma być ustawione na 0 a góra też musi pasować. Pod pokrywą zaworów masz 2 wałki spięte ze sobą łańcuchem rozrządu. Tam znaki muszą się pokrywać. W twoim przypadku wskazuje na złe ustawienie rozrządu. Jak nie wiesz jak dalej to szybciej będzie pod kompem sprawdzić. Miłej zabawy
  15. Kolego jest tam jeszcze łańcuch rozrządu pomiędzy wałkami pod pokrywą. Jeśli chodzi o te błędy poza termostatem to one dotycza ustawienia rozrządu. Sprawdz jeszcze raz poprawność ustawienia rozrządu. Łancuch rozrządu i pasek rozrządu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...