Skocz do zawartości

Nicco

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Nicco

Osiągnięcia Nicco

0

Reputacja

  1. Nicco

    Znaczenie ET Felgi

    Dzięki za odpowiedź
  2. Nicco

    Znaczenie ET Felgi

    Audi A4 B6, zawieszenie 1BA Czy felgi 17" 7,5J ET35 z oponkami 225/45 spasują bez problemu z przycieraniem nawet przy pełnym aucie?
  3. Dzięki Panowie! Jak znajde troche czasu to zabiore sie za to i dam znać czy pomogło.
  4. Witam. Od jakichś 3 tygodni męcze się z nieprzyjemnym zapachem w aucie. Zawsze po odpaleniu silnika i włączeniu nawiewu (ECON), z kratek dobiega na prawdę przykry zapach. Nawet trudno wtedy oddychać normalnie. Po jakichś 5-10 sekundach zapach ustaje. Nie wiem jak sprawa ma sie przy włączonej klimie, gdyż jest jeszcze za zimno, żeby to sprawdzić. Klima odgrzybiana i napełniana w sierpniu. Filtr kabinowy wymieniony. Próbowałem ostatnio środek CarPlan Kleen Air, ale niewiele pomogło. Wywietrzyłem dokładnie auto, wyczyściłem podszybie z brudu i liści. Zapach niestety pozostał. Szukać przyczyny gdzieś w parowniku? Może już ktoś miał taki problem i sobie z nim poradził?
  5. Nicco

    Nie działa parktronic

    Oki. Dzięki. Kable sprawdziłem, więc kupuje czujnik.
  6. Nicco

    Nie działa parktronic

    Nie chce zakładać specjalnie nowego wątku dlatego zapytam tu. Czy błąd: 01545 - Sensor for Parking Aid; Rear Left (G203) 31-00 - Open or Short to Ground, oznacza że czujnik jest padnięty?
  7. Przekaźnik 219 odpowiada za pracę pompki zasilającej paliwa w baku. Jeśli jest popsuty, pompka nie będzie dostarczać paliwa do filtra. Co za tym idzie silnik wypali całe paliwo w filtrze i przewodach i silnik zgaśnie. Potem musisz kilka razy przekręcać stacyjką, zanim znów przekaźnik załapie. Chyba, że padnie całkiem, to już wtedy auta nie odpalisz. Wg mnie najlepszym sposobem na sprawdzenie byłoby to, jeśliby autko zgasło Ci na podwórku. Wtedy sprawdzasz, czy jest paliwo w filtrze. Jeśli jest, to nie wina przekaźnika. Jeśli nie ma - problem znaleziony. Taki przekaźnik kosztuje chyba z 30 zł. No chyba, że przekaźnik byłby dobry, to wtedy jeszcze wina może leżeć w samej pompce.
  8. Zacznij od najprostszych rzeczy. Stawiam na przekaźnik 219. Miałem prawie takie same objawy. Wymieniłem pompke zasilającą w baku - bez zmian. Dopiero po wymianie przekaźnika objawy ustały.
  9. Najlepiej jakbyś miał jednak dostęp do tego VAG-a, to tak to możemy tylko wróżyć. To z tym trybem awaryjnym może być spowodowane przeładowaniem turbinki. Właśnie ponowne odpalenie pomaga.
  10. Odpalił potem normalnie?
  11. Nicco

    Gaśnie podczas jazdy.

    W mojej A4 musiał paść po raz kolejny, bo ten który teraz był wyciągnięty to jakiś zamiennik z Mercedesa.
  12. Nicco

    Gaśnie podczas jazdy.

    Zacznę może od tego, że serio jednak ten 2. bieg to tylko zbieg okoliczności. W ostatnich dniach objawy się nasiliły. I działo się to różnie, czy po dłuższym postoju zaraz po odpaleniu silnika, czy po krótkim dystansie obojętnie na którym biegu. Dzisiaj w końcu znalazłem czas i pojechałem do mechanika. Wspólnie ustaliliśmy, że przyczyna leży w pompce paliwa w baku. Po wymianie, wszystko pięknie, fajnie. Już się cieszyłem. Aż do momentu kiedy musiałem załatwić sprawe na mieście. Po pól godzinki postoju odpalam autko, dojeżdżam do skrzyżowania i znowu gaśnie i trzeba kręcić. SotoM Musiałbym się udać znów do jakiegoś mechanika marekg Filtr paliwa wymieniany w lutym. A objawy mam dokładnie takie jak opisujesz - tak jakby opróżnia cały filtr paliwa i układ i gaśnie. Potem muszę kręcić, żeby zaciągło. Ale czy pompka w zbiorniku paliwa nie jest właśnie od tego żeby pompować paliwo do filtra? Więc w zasadzie filtr nie powinien sie opróżniać. Jeśli się mylę to proszę poprawcie mnie, bo jakimś tam super mechanikiem nie jestem :-) Tym bardziej autko nie zgasło nigdy na całkowicie zimnym silniku. Ani po kilkuminutowym postoju na rozgrzanym silniku. Najgorzej jest jak przejade jakiś odcinek i zostawie je na jakieś 0,5-1 godzinke. Wtedy mogę być pewny, że zgaśnie. fidotp Jeśli byłoby to immo to gasłby od razu. uhu2 Jutro sprawdzę. Znajomy elektromechanik też zastanawiał się właśnie nad tym przekaźnikiem. ---------- Post dopisany 01-12-2013 at 12:37 ---------- Poprzedni post napisany 29-11-2013 at 17:40 ---------- Problem rozwiązany. Przedwczoraj nie umiałem go wgl odpalić. Odholowałem do go do elektromechanika. Krok po kroku doszedł do sedna sprawy. Przyczyną okazał się popsuty przekaźnik pompki paliwowej w baku. Przekaźnik po prostu był popsuty i nie dawał prądu do pompki. W związku z tym silnik wypalał to co miał w filtrze i gasł. Dzięki za wszelką pomoc.
  13. Nicco

    Gaśnie podczas jazdy.

    Jak można tą pompę w zbiorniku sprawdzić? Da rade w domu? EDIT: Autko gaśnie na rozgrzanym silniku, przed chwilą sytuacja znów się powtórzyła. Wrzuce drugi bieg i silnik gaśnie.
  14. Nicco

    Gaśnie podczas jazdy.

    Wczoraj jak zgasł było przed rezerwą. Zatankowałem. Dzisiaj zgasł na połowie baku.
  15. Nicco

    Gaśnie podczas jazdy.

    Witam. Nie znalazłem po tagach więc przedstawiam swój problem. Po odpaleniu silnika i przejechaniu kilkuset metrów silnik sam gaśnie, jakby wyłączony za pomocą stacyjki. Zdarzyło mi się już tak 4 razy z czego 3 razy w ciągu ostatnich czterech dni. Żeby go odpalić muszę go straasznie długo męczyć i kręcić, potem znów załapie i jedzie normalnie. Błędów nie ma. Nie wiem czy może to mieć coś wspólnego, ale dzieje się zawsze na 2. biegu. (raz zdarzyło się podczas przyspieszania, a 3 razy podczas hamowania silnikiem przy dojeżdżaniu do skrzyżowania). Czy będzie to zapowietrzony układ paliwowy czy raczej pompa niedomaga? Gdzie szukać przyczyny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...