
kudan1991
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kudan1991

Informacje
-
Imię
Przemek
-
Miasto
Ezd
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
370 wyświetleń profilu
-
Silnik odpala bez problemu. Dzisiaj rozbiorę i złoże to ponownie. Kiedyś już wyciągałem koszyczek w celu wyczyszczenia smoka i złożyłem i chodził bez problemu. Teraz jakieś dziwne rzeczy się dzieją. Chyba że ktoś urok rzucił na moje Audi
-
Rozumien jeszcze że potencjometr wskaźnika paliwa mogłem w jakiś sposób uszkodzić. Ale dlaczego tryb awaryjny się włącza? Takie rzeczy z awaryjnym działy się gdy miałem żle ustawiony kąt wtrysku a przed wymianą g210 było wszystko w porządku.
-
Witam ponownie. Mam spory problem. Kupiłem czujnikG210 i zabrałem się za wymianę. Po wymianie zaczął się problem, świece żarowe się nie palą ale wskażnik paliwa nie pokazuje stanu oraz włącza się tryb awaryjny i po chwili się wyłącza i tak w kółko. Błąd jaki teraz wyskauje to 550. Przed wymianą było wszystko w porządku tylko świeca mrykałą z powodu walniętego czujnika G210. Jakieś rady z waszej strony? Witam ponownie. Mam spory problem. Kupiłem czujnikG210 i zabrałem się za wymianę. Po wymianie zaczął się problem, świece żarowe się nie palą ale wskażnik paliwa nie pokazuje stanu oraz włącza się tryb awaryjny i po chwili się wyłącza i tak w kółko. Błąd jaki teraz wyskauje to 550. Przed wymianą było wszystko w porządku tylko świeca mrykałą z powodu walniętego czujnika G210. Jakieś rady z waszej strony?
-
Dzięki kolego. Teraz tylko kupić czujnik i wygospodarować trochę czasu żeby zrobić to samemu
-
Witam, ostatnio zaczeła świecić mi się kontrolka od świec, po podłączeniu pod komputer wyskoczył bład 1441(czujnik poziomu paliwa), Audi odpala i funkcjonuje normalnie. Błędu nie można usunąć , bład powraca. Jakieś porady?
-
Wolną chwilę zawsze jakoś by się znalazło
-
Już po problemie, po wyciągnięciu pompki z zbiornika i rozebraniu koszyszka okazało się że sitko od pompki jest całkowicie zabrudzone i na dnie było pełno brudu. Po wyczyszczeniu problem znikł
-
Kolego powietrze dostaje się do układy paliwowego. Witam, podłączyłem się teraz bezpośrednie od zbiornika paliwa pod filtr przezroczystym wężem i powietrze zasysa już z zbiornika. Czego to może być przyczyna? uszkodzona pompka spiętrzająca?
-
oporność przekracza norme, ale ten błąd posiadam już od kupna zrobiłem już tak z 20tyś kilometrów. Problemem jest powietrze dostające się do układu, którego nie mogę zlokalizować.
-
542- czujnik wzniosu iglicy g80 sporadyczny, to jest jedyny błąd Jak auto postoi dłuższej np: po nocy mogę przejechać bez problemy 15km, odpala bez problemu.
-
Witam, przepraszam że dopiero teraz, problem jest z tym że do paliwa idzie powietrze, tylko mam problem zlokalizowaniem miejsca. Najlepsze jest to że gdy jest chłodno to problemy nie ma, Audi chodzi jak szalone, ale gdy jest gorąco albo robię dłuższą trase to problem powraca. Wtrysk sterujący zmierzony, przekraczał 10krotnie norme, czyli też do wymiany. Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych i chętnych nieść pomoc Sytułacja jednak sie powtarza gdy samochód jest zatankowany do pełne, gdy jest ok. 1/4 zbiornika to nie ma wiekszego problemu.
-
Witam, spotkała mnie taka nie miła sytuacja z moim 2.5 tdi BFC 163km, wszystko było w porządku, tylko po przestaniu z 30 minut w korku chcąc dynamicznie przejechać przez skrzyżowanie silnik zaczął szarpać i przerywać tak jakby nie dostawał paliwa. Nie mogłem go wkręcić powyżej 1000 obrotów, na drugi dzień jakoś się udało i zaczął się wkręcać na obroty ale nadal przerywał. Po zdiagnozowaniu Vagiem jedyny błąd to 542- czujnik wzniosu iglicy g80 sporadyczny, który już występował ponad 20tyś kilometrów wstecz. Wymiana filtra paliwa nic nie dała, na obecną chwilę V6 ładnie wkręca się na obroty na 1,2,3 biegu ale jak dochodzi do 100 km/h to zaczyna szarpać i przerywać. Czy może być to oznaka uszkodzonego wtryskiwacza sterującego? Czy całkowicie coś innego? Pozdrawiam
-
Jak zapala Ci się ESP, to odczuwasz stratę mocy? bo w takim przypadku może być wina kąta wtrysku i przechodzi w tryb awaryjny
-
Witam ja posiadam audi z takim silnik od ponad roku tylko że w 6 biegowym manualu z przebiegiem 277000 i nie narzekam, osiągi nie są złe a spalanie w trybie mieszanym mam 7,8-8l.
-
u mnie gdy miałem źle ustawiony kąt wtrysku po wymianie rozrządu, to po rozgrzaniu silnika zapalało się ESP i przechodziła w tryb awaryjny