Skocz do zawartości

mylek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mylek

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Kłaj

Auto

  • Model
    S4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.7 T V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mylek

0

Reputacja

  1. Naprawde nie ma sensu pakowac kompresora. V8 - najprosciej BBK/BHF z S4 lub 2.7T
  2. mylek

    SWAP 2.7BIT do B7

    U mnie został oryginalny pas od 4.2, zmieniona chłodnica wody żeby miała króćce na odwrót i wywalone wisko. Wentylatory oryginalne z 4.2
  3. mylek

    SWAP 2.7BIT do B7

    Jeśli wszystko robisz sam to w 15k się zmieścisz. Same nowe turbo to 10-12k 12k? Chyba mówisz o k04 Tak, mowa o K04, wiem w serii jest K03 ale bawiąc się w swapa szkoda jeździć na K03 Jeśli chodzi o silnik w dobrym stanie to wyjdzie podobnie jak kupno w "średnim" stanie i potem doprowadzenie go do ładu.
  4. mylek

    SWAP 2.7BIT do B7

    Jeśli wszystko robisz sam to w 15k się zmieścisz. Same nowe turbo to 10-12k
  5. mylek

    SWAP 2.7BIT do B7

    20k to dobry pułap na 2.7T w serii + soft zakładając że turbiny nie są w stanie agonalnym. No chyba że startujesz z silnika 3.0 np ASN to wtedy podobno dużo łatwiej. Można trochę odzyskać sprzedając stary silnik + osprzęt. Trzeba brać pod uwagę, że te silniki mają ponad 10 lat i praktycznie cały osprzęt trzeba wymienić lub zregenerować a sam silnik uszczelnić bo praktycznie każdy cieknie
  6. mylek

    SWAP 2.7BIT do B7

    to moze sie pochwal co i jak Będzie czas jakoś w tygodniu to opiszę dokładnie wszystko porobię foto itp.
  7. mylek

    SWAP 2.7BIT do B7

    Jeśli mowa o 2.7T w S4 B7 to właśnie mi Nosb robił swapa. Auto ujeżdżam już ponad tydzień. Wszystko działa
  8. Niestety, ale ja nie mogę podzielić entuzjastycznych opinii zawartych w tym wątku. Miałem darować sobie obsmarowywanie w internecie ale ostatni "wypadek" z rozrządem przeważył. Historia jest bardzo długa bo auto stało u Panów od października 2014 do czerwca 2015 czyli prawie 9 miesięcy. Ci co się przez ten czas tam przewinęli zapewnie widzieli Oddałem moje S4 B7 4.2 na wypadające zapłony co objawiało się nierówną pracą zwłaszcza na zimnym silniku. Koniec końców silnik wyjechał z budy i okazało się że rozrząd jest przestawiony, zawory odbite na tłokach i kompresja do końca nie taka jak trzeba. Po podliczeniu przez Adriana wszystkich części, usług obcych i jego pracy wyszła kwota 5 cyfrowa. Tutaj nie mam zastrzeżeń, bo wszystko do tego padła jest drogie, ale po przeczytaniu całości może Wam się nasunąć, że samą kolizję rozrządu w 4.2 spowodowali Panowie z Mobil-Techu. W zakładzie regenrującym głowice stwierdzli dodatkowo, że skrzywione zawory się niedomykały i nie ma szans żeby auto chodziło dłuższy czas w taki sposób. Zawory już dawno by się wypaliły, a były nie wypalone tylko krzywe. Prawdy niestety już się nie dowiem. Adrian poddał pomysł 2.7T z B5 i tu się zaczęło kolejne pasmo nieszczęść. Silnik przywiozłem im dokładnie 4 listopada 2014 i prace ruszyły. Niestety Panowie porwali się z motyką na słońce. Prace szły bardzo powoli, nie radzili sobie z doborem części, schodziło nawet na relatywnie prostych rzeczach typu wymiana rozrządu czy uszczelnieniu silnika. Fakt, że jakiś miesiąc stracili na sterownik silnika z mojej winy, gdyż dostarczyłem im uszkodzony, ale w tym czasie przy aucie nie działo się kompletnie nic. Auto zabrałem końcem czerwca bo stwierdziłem że nie poskładają go nigdy. Ilość pracy którą wykonali za ten czas następny mechanik określił na zajmującą max 3-5 dni. Auto w momencie odebrania z rzeczy, które nie wymagały poprawienia miało zrobione w zasadzie tylko trochę kabli i tyle. Aaa i też nie do końca bo Panowie połamali obudowę od ECU i woda zalała te nowo zrobione kable bo akurat padało, a auto stało u Nich pod chmurką I teraz tak: - uszczelnijcie silnik - uszczelnili dekle, zapomnieli o uszczelkach pod czujnikami i dalej ciekło, ale 200 skasowali, trzeba było robić drugi raz - zróbcie sprzęgło - zrobili, no ale na uszkodzonym docisku i trzeba było rwać drugi raz silnik żeby poprawić, ale 300 skasowali - pospawana klima - dziura tam gdzie akurat spawali, trzeba było wyjmować węża a auto było prawie poskładane - zróbcie paliwo - zrobili tak, że nie miało to prawa działać - zróbcie FMIC'a - część połapali spawami, no ale i tak było to przerobienia i skończenia Panowie skasowali jeszcze za rwanie i demontaż starego silnika chyba 800zł. Stary silnik naprawialny według nich za 5 cyfrową kwotę został naprawiony przez jeszcze innego mechanika za całe 4500zł już z robotą i śmiga sobie ładnie w jakiejś A6. Pamiętam jak zabierałem to 4.2 od Nich. Mieli przygotować wszystko do transportu, popakować itp. Nawet biedaczkom kartony przywiozłem żeby nie marudzili. Silnika Panowie szukali po całym garażu i pośpiesznie pakowali. Po głowice kazali mi jechać odebrać z zakładu, ale w końcu przywieźli mi na miejsce. Z silnika wylała się reszta oleju przy transporcie i uświniła mi całe auto. Może i Panowie z Mobil-Techu znają się na mechanice ale co najwyżej w 1.9TDI czy jakimś 1.8T ale jeśli proponują Wam swapa to uciekajcie jak najdalej bo nie mają o tym bladego pojęcia. Na koniec rodzynek. Auto poskładane przez następnego mechanika na tip-top, ma jechać tylko na hamownie i do oddania - przeskakuje rozrząd przez za słabo napięty pasek. Aaa za rozrząd też oczywiście skasowali chyba 400 jak pamiętam. Ogromne szczęście w nieszczęściu bo tylko o 1-2 ząbki i silnik ocalał. Trzeba było przejrzeć i ustawić jeszcze raz cały rozrząd. Tyle
  9. Nagrywałem ostatnio. Tutaj opis: COMPATIBLE BURNER: ------------------ [Asus] ò DRW-1814BLT // [FW: 1.14] [Pioneer] ò DVR 108 DB | FW: PioData DVR-108DX FW118EU ò 109 ò 110 | Firmware: 1.39 ò 111D | Firmware: 1.29 seems crucial ò 112D | Firmware: 1.09 ò 112BK | Firmware: 112L ò 115 ò 115D ò 116D ò DVR-A09XLB | Firmware: 1.59 ò 212D | Firmware: 1.21 ò DVR-216D | (FW: 1.09) ò DVR-216DBK | (FW: 1.09) ò DVR-216L | (FW: 1.09) [LITE-ON] ò LH-20A1L | FW: BL06 ò DH20A3S [Plextor] ò PX-880SA ò PX-L890SA [MATSHITA] ò BD-CMB UJ-120 | FW: 1.00 [Optiarc] ò AD-5680H | FW: 3AHB NOTICE: ------- Burn on Verbatim DVD+R 8,5 Double Layer with ImgBurn (1x or slowest)! If you try other programs - set BookType "DVD-ROM" if available! Above configuration reached the best possible result... Probowalem nagrac na mojej LG i niestety pod wlozeniu plyty RNS-E widzial nosnik jako aktualizacja. Po wypaleniu na Pioneerze hula bez problemu.
  10. mylek

    Źle działające ogrzewanie

    Witajcie, Mam problem ze źle działającym ogrzewaniem w moim B7. Niezależnie na jaką wartość nastawie ogrzewanie mam zbyt gorące powietrze. Regulacja wprawdzie działa ale na nastawie 16st. mam cieplutko, a na 28st. mam baardzo cieplutko Gdy nastawie na "LO" z kratek nagle zaczyna wydobywać się lodowate powietrze. Dzieje się tak niezależnie od tego, czy klimatyzacja jest włączona czy nie. Dodam jeszcze, że VCDS nie wskazuje żadnych błędów na klimatyzacji. Gdzie szukać przyczyny problemu?
  11. Witajcie, W moim samochodzie teoretycznie powinien sie znajdowac sensor deszczu i zmierzchu. Mam galke DRL do swiatel i "knyflik" w manetce do predkosci wycieraczek na podstawie czujnika. Po podpieciu sie interfejsem okazuje sie, ze sensor deszczu jest wylaczony, a po jego wlaczeniu pod czas testu w VCDS pokazuje "Malfunction". Wyglada na to ze jednak sensora nie ma. Osoba, ktora sprzedala mi samochod wymienila przednia szybe (uderzenie kamienia). Sensor deszczu znajduje sie w podstawie lusterka wstecznego. Teraz pytanie czy taki sensor jest do kupienia osobno czy jest to element zintegrowany z szyba lub lusterkiem? Czy jest w ogole jakas roznica miedzy szyba pod sensor a zwykla szyba? Z gory dzieki za pomoc.
  12. mylek

    Pamiec foteli - problem

    W watku podlinkowanym przez Ciebie jest post usera z takim samym problemem, jednak nikt nie potwierdzil ze tak ma byc. Znalazlem na innym forum power drivers seat memory recall problem - AudiForums.com Wynika z tego tyle, ze pamiec fotela nie pozwala na zapamietanie pozycji zbyt bardzo odchylonej do tylu, gdyz moze zmiazdzyc pasazerowi z tylu nogi Niby serwis Audi to potwierdza, ale chcialbym zeby ktos jeszcze sie wypowedzial. Najlepiej odjechac z oparciem troche do tylu, zapisac a nastepnie sporbowac przywrocic. U mnie zawsze wraca do pionu.
  13. mylek

    Pamiec foteli - problem

    Witajcie, Probuje rozpracowac dzialanie pamieci foteli w moim samochodzie. Po dluzszej zabawie ustalilem, ze pamietaja sie wszystkie ustawienia fotela i lusterek poza ustawieniem pozycji oparcia fotela. I tutaj pojawia sie pytanie: Czy ten typ tak ma, czy to jakas usterka. Jesli usterka to gdzie szukac przyczyny?
  14. Witajcie, Nazywam sie Michal i jestem swiezym posiadaczem S4 B7 2007r. Mieszkam pod Krakowem. Z racji tego, ze kilka rzeczy w moim samochodzie jest jeszcze nie rozpracowane licze na pomoc i dobre rady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...