Skocz do zawartości

daniel.stachurs

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O daniel.stachurs

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia daniel.stachurs

0

Reputacja

  1. U mnie podobne "puknięcia" w pedał występują czasem przy pierwszym odpaleniu danego dnia (po nocy w garażu, po kikunastu pierwszych sekundach jazdy). Zakładam jednak, że to normalny objaw - rodzaj dokalibrowania pedału, lub czegoś w układzie zasilania silnika.
  2. W moim obecnym A4 B8 20.TDi mam z przodu tarcze 314mm i po pierwsze od początku nie jestem z nich zadowolony (słabe te hamulce), a po drugie któraś z nich jest znowu skrzywiona (klocków używam ATE Ceramic). Mogę wydać kilka stówek na nowe tarcze, ale mam wrażenie, że jak złapię warszawską dziurę na dohamowaniu, albo ostrzej przyhamuję z dużej prędkości na autostradzie, to efekt będzie znów ten sam. Dlatego po raz kolejny rozważam zmianę zacisków i tarcz na 320x30mm, które wydaja mi się znacznie solidniejsze. Felgi na lato mam 17", natomiast na zimę 16" (na takich nieoryginalnych kupiłem ten samochód). A teraz do sedna problemu. Chciałem sprawdzić różnice wg ETKA, bo w tym wątku są wklejone jedynie screen'y do większych tarcz niż 314mm. Moja ETKA pokazuje inne rysunki dla 314mm (1LT, 1LY) i 320mm (1LA), ale już numery części wydają się być dziwnie identyczne, np. zacisk dla obu wersji 8K0 615 123 (choć różnią się literą na końcu, odpowiednio C, lub . Inne numery są jedynie dla jarzma (3C0615125 i 4K0615125), ale już te same dla blach i klocków, więc nieco zgłupiałem. Czy ktoś mógłby dorzucić screen z ETKA dla wersji 314mm? W mojej ETKA wygląda to tak: http://www.directupload.net/file/d/4420/n7jan338_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4420/x9b4gxi3_jpg.htm
  3. To samo można uzyskać dając niewielką ilość tego preparatu na klocek tam, gdzie styka się z tłoczkiem (podobnie jak powyższe podkładki/naklejki): http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3213353534351-CRC_DISC_BRAKE_QUIE_100ML-preparat-specjalny.html Ma to konsystencję silikonu i chodzi o to, żeby klocek nie wibrował - bo piszczenie, jak każdy dzwięk, to wibracja o określonej częstotliwości.
  4. A konkretnie co najbardziej Tobie przeszkadza w wersji Basic? Tydzień temu zmieniłem A4 B8 2010, na A4 B8 tzw. "po lifcie" - w poprzednim miałem MMI High, a teraz niestety Basic. Początkowo byłem niemal pewien, że zainwestuję 3 tys. zł w wymiane na wersję High, ale obecnie chyba mi skutecznie przeszło. Najbardziej irytująca jest dla mnie żenująca rozdzielczość ekranu LCD 400x240 (przewaga dzięki technice sprzed 10 lat) i w zasadzie rozmyślałem jak wymienić go na większy 800x480 bez wymiany całej reszty gratów. Może to być mało możliwe, bo duży wyświetlacz ma zdaje się o jedno duże złącze więcej, ale jeszcze nad tym pomyślę i być może dałoby się to jakoś uruchomić jeśli ekran to tylko ekran. Drugą istotną wada w porównaniu z poprzednim samochodem jest system audio (basic plus), który wg mnie został chyba zaadoptowany z jakiegoś kompaktu daewoo... Do bagażnika wpakowałem subwoofer (i dojazdówkę!) i myślałęm o zastosowaniu fabrycznego wzmacniacza do tego modelu (koszt rzędu 300zł), ale wydaje mi się, że nie przebrnę przez ochronę komponentu, albo inny problem techniczny, a ponoszenie tych kosztów wydaje mi się zbędne. Dlatego też postanowiłem zastosować dedykowany wzmacniacz do subwoofera (sygnały z wyjść głośnikowych radia wersji basic), wygłuszyć drzwi matami tak, jak jest to opisane na tym forum przez użytkownika darecy, wymienić fabryczne głośniki w przednich drzwiach i dołożyć tweetery nad nimi. Przed godziną wykonałem też upgrade nawigacji do 5.17.4 pozbywając się fabrycznego DVD, który blokował mi napęd (nową nawigację mam na karcie SD). Wersja HDD jest zdaje się o jedną wersję nowsza, ale nie jest to dla mnie istotne. Zamiast odtwarzacza muzyki na dysku w wersji High dołożyłem kabelek do złącza w schowku, gdzie podpiąłem pendrive z muzyką i też jest "malina".
  5. Chciałbym jeszcze zapytać o głośniki Gladen zastosowane w opisywanej modyfikacji. W treści jest mowa o Focal i DLS, natomiast na zdjęciach jest ewidentnie Gladen, o ile dobrze zgaduję RS 165? Czy coś tańszego (niezależnie od przyzwoitego wygłuszenia drzwi), np. Gladen serii M za ok. 300zł/2szt ma jakikolwiek sens? Komplet serii RS to ok. 800 za 2 głośniki + 2 tweetery i zwrotnice, które można zastosować w słupkach (zamiast kupowania B&O, które chyba wcale rewelacyjne nie są, a kosztują 70zł/szt)? Do wyboru jest tez serii ONE, ale to też koszt rzędu 700zł/kpl.
  6. Witam serdecznie, Chcialbym sie przywitac i krotko dodac cos o sobie. Od około roku jestem posiadaczem A4 B8 Avant z silnikiem 2.0 TDI 136KM. Auto kupiłem w Niemczech z uderzonym przodem, a nastepnie z pomoca mojego kolegi oraz blacharza i lakiernika poskladalem do porzadku, brnac przez rozmaite problemy, zwiazane glownie z dogadaniem sie z autem za pomoca VCDS-a (choc bylo takze podnoszenie glowicy). Sporo sie przy tym obaj nauczylismy, wiec juz szukam kolejnego pojazdu w podobnym stanie, aby podjac nowe wyzwania ;-). W Polsce przejechalem tym samochodem okolo 20 tys km. Na forum przegladalem dotychczas glownie archiwum, natomiast dzis poczulem sie bardzo zmotywowany do wiekszej aktywnosci, poniewaz na warszawskich drogach przeszkadza mi zawieszenie 1BE, ktore w ciasnych zakretach jest doskonale (nigdy nie mialem samochodu lepiej trzymajacego sie asfaltu), podobnie na rownych autostradach, ale auto sluzy mi na codzien do poruszania sie po miescie, a kregoslup juz nie ten co dawniej. pozdrawiam, daniel
×
×
  • Dodaj nową pozycję...