Skocz do zawartości

misza_miszka

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O misza_miszka

Informacje

  • Imię
    Michal
  • Miasto
    Wuwua

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia misza_miszka

0

Reputacja

  1. Witam Odgrzebalem temat bo mam ten sam problem temp na fis-ie pokazuje o 5-7 stopni mniej niż jest w rzeczywistości. Czujnik w zderzaku pozmieniałem na używkę i nowy oryginał lecz wskazania pozostają bez zmian. Spotkał sie ktoś z takim czymś ?
  2. Dzięki za odpowiedz Tak na wysokich obrotach mam ogrzewanie, a co do przepływu przez nagrzewnice to jaki przepływ był to cieżko stwierdzić podłączyłem waż i puściłem wodę Chyba ją po prostu wyjmę i na stole spróbuje zweryfikować jej stan i wypłukać ją, ewentualnie kupie druga. A powiedz mi ten Kamix to taki normalny do czajnika, czy jakis inny bo na Allegro do wyboru do koloru tego Kamix-a
  3. Witam Mam takie pytabie do użytkowników A4 B7 ze skrzynia bezstopniowa CVT Mianowicie mam u siebie taki problem ze auto podczas normalnej jazdy na "D"rive (obroty nie przekraczają 1500)nie działa ogrzewanie. Po wrzuceniu na "S"port zakres obrotów przy podobnych prędkościach zmienia sie na 2500 gore wtedy ogrzewanie sie pojawia. Na postoju na obrotach jałowych ogrzewania tez nie ma. Trzymając na wysokich obrotach po kilkudziesięciu sekundach leci praktycznie żar ze ręki nie da sie utrzymać po odpuszczeniu gazu po jakimś czasie zaczyna lecieć coraz chłodniejsze powietrze. Dodam ze silnik łapie temperaturę normalnie. Nie grzeje sie nawet w korku. Wentylator załącza sie prawidłowo. Termostat dziala prawidłowo. Pompa wody wymieniana wraz z rozrządem. Sterowanie klapami i nawiewami działa na pewno dobrze. Nagrzewnice płukałem choć nie miałem zastrzeżeń bo nie leciał wogole syf. Miał ktoś podobny przypadek. Czy po prostu ten typ tak ma ?
  4. Witam, Mam taka dziwna sprawę, dzisiaj odpaliłem samochód żeby trochę pochodził bo stał ze 2 tygodnie, po odpaleniu pracował normalnie, po 10 minutach zaczął dziwnie kichać/ prychać. Nie występuje to cały czas najbardziej odczuwalne i słyszalne jest to na biegu jałowym. Udało mi sie akurat nagrać filmik jak powtarzało sie to często, po chwili przestało na jakis czas i potem występowało juz sporadycznie. Cewki wymienione przy 180tys (przy akcji serwisowej w ASO), świece zmienione miesiąc temu Błędów w silniku brak Silnik tfsi bwe 2007r przebieg 200tys.
  5. No to sprawa się wyjaśniła, inne błotniki to i inna maska Ceny nowych masek są okrutne, kupując przez internet łatwo ją pomylić z wersją B6 a to dlatego, że w nich grill też już nie był częścią maski, jak w sedanie/avancie B6... Nie no maski na pierwszy rzut oka sa inne. Co do ceny to wolałem kupić nowa niż dać za używana uszkodzona 1100-1200 zł bo po tyle na Allegro sa
  6. Maska jest ok.1 cm krótsza od sedan/kombi ale za to szersza o ok. 1 cm Tak maska ma numer 8H0 i różni sie tym co napisałem powyżej. Dodam ze maska nowa w Aso kosztuje lekko ponad 1900zl po rabacie idzie ja wyrwać za ok 1600 zł wiec nie opłaca sie kupować używki z Allegro
  7. Czyli inne zwrotnice z rozstawem 144 nie będą pasować rozumiem, trzeba konkretnie od S4
  8. Przeglądałem forum ale nie znalazłem do końca jasnych odpowiedzi. Chodzi mi o wrzucenie zacisków (2tołoczki/4klocki) i tarcz 321mm do A4 Wiem na pewno że trzeba zmienić zwrotnice, bo zaciski mają rozstaw 144mm i tu moje pytanie. Czy były jakieś różnicę w zwrotnicach z większym (144 mm) rozstawem mocowań zacisku. Bo widziałem zwrotnice od zwykłej B6 która ma ten właśnie rozstaw. Chodzi mi o wahacz dolny, który w S4(B5) czy allroadach był większy. Ale pomijając te przypadki to czy w innych wersjach B6 ten wahacz był taki sam jak w B5 Druga sprawa półosie. Potrzebne są przeguby duże, czyli 38 zębów od strony koła. Pytanie czy półosie podejdą plug&play z B6. Bo z tego co przeglądałem nie ma przegubu tego typu który wejdzie na półoś na której siedzi mały przegub. Ew. cos mi się rzuciło w oczy że pólosie od B5 2,4 czy 2,5D mają chyba duże przeguby? ABS, jak dobrze kojarzę to przeguby te mają tyle samo zebów wiec kwestia czujników ale powinno to zagrać chyba jedno z drugim (B6 z B5) A i czy przy takiej manianie tarcze razem z zaciskami z S4 (B5) będą pasować bez problemu na zwrotnice z B6 chodzi mi o osadzenie, zacisk itp. no czy będzie hamować Mam nadzieje że się nigdzie nie kopnąłem
  9. misza_miszka

    Rozstaw śrub zacisku

    Witam, czy zna ktoś może jakie jest rozstaw śrub mocujących zacisk hamulcowy. Z tego co się orientuje to chyba są 2 rodzaje. Mniejsze i większe jak na foto niżej.
  10. uaktualniłem fotki w końcu Z nowości wjechała odświeżona kierownica, gałka i mieszek
  11. d*pa dziś nie dałem rady , postaram się w przyszłym tyg. wpaść
  12. to spoty są w końcu w promenadzie czy arkadii, torwarze ??
  13. Witam. Zalogowany na forum już od jakieś czasu, ale z racji ograniczonego czasu rzadko tu zaglądałem Auto posiadam od 3 lat. W sumie to zwykła seria bo takim go lubię, niewiele kosmetycznych zmian. Silnik: - Seryjnie AEB "150km", aktualnie po programie 179km/300nm - Przebieg 27xxxxkm Zawieszenie: - H&R Cup-Kit Sport-Suspensions -60/-40 - 17x7,5 BBS RC326 Wnętrze: - Kubełki materiałowe, - Kierownica S4 - Zegary z pełnym fisem + ładowanie + tem. oleju - wskaźnik doładowania w nawiewie. Jak widać silnik jeszcze w formie, katalogowe przyspieszenie Co do planów to jakieś są, coś się podłubie w długie zimowe wieczory Na pewno trochę mocy trzeba będzie dodać Pozdr.
  14. w nogach kierowcy masz takie eleganckie fabryczne miejsce (prostokąt gumowy z miejscami na otwory) do przeciągania kabli. obcinasz jeden z ogonków i wpychasz przewód. a w silniku wyjdzie ci przy lewej podłużnicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...