
ArturARL
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
20 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O ArturARL

-
W żadnym wypadku nie można !!!
-
Uważam że jak zapodasz te wszystkie graty i staniesz z zdrowym autem jak twoje po programie zaczniesz odchodzić od 120 więc przejedz się jakąś a4 z klubu co ma 200km z 1.9 i się zastanów czy warte to jest tych $$? DP to jest kawałek wydechu za turbo powiedzmy odcinek 1.5 metra za na to mówią dp
-
Jaka reakcja na gaz była przy 1500 bo po logach wygląda że zdrowa 110 po programie by porobiła tego leona bez problemu który ma kiepski program i być może słabe podciśnienie moim zdaniem ale niech koledzy od chiptuningu się bardziej wypowiedzą Oni wiedzą to bardzo dobrze.
-
Jak zapodasz zawór to ja do swojego 1.9 zapodam turbo z volvo fh12 i będę przed tobą zawsze. Jedz na diagnozę bo nie powinno tak być a zawór upustowy w tdi nie ma miejsca!
-
[B7 Blb] Siemianowe Audi. Black Mat Project. Nowy Silnik ;-P
ArturARL odpowiedział(a) na siemian temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Jeśli już to wydajniejsze i jest to całkowicie nie możliwe bo inna konstrukcja -
Chodzi mu o to że trzeba zrobić palenie na ciepło czyli zmienić w sofcie zakres obrotów od których jest podawane paliwo wtedy kiedy silnik jest ciepły wiele osób myli to z wielkością dawki !!!!
-
Powinno być więcej do sprawdzenia podciśnienie jeśli jest ok to można skrócić z 1,5 obrotu sztangę bo turbo słabiutko wstaję ale najlepiej zrób komplet logów i wtedy będzie 100% jasne !!
-
Nie zawsze są błędy a logi pokazują czy jest ok czy nie.
-
Zależy też przy jakich obrotach te 26PSI
-
a masz może namiary na numery tych uszczelek bo tak szybko składało moje się auto że zapomniałem uszczelki o dziwo po 2 dniach pałowania bez nie ma przedmuchu
-
Masz rację pompki to podstawa! Do naszych potrzeb jeden czy drugi będzie spoko bo i tak pewnie tego nie odczujemy. Najpierw robię tak założę i zobaczę czy dobrze jest geometria przerobiona jeśli będzie smigac dobrze wszystko to się pomyśli o jakimś lepszym rozwiązaniu. Pewnie jak każdy dojdę do swojego rozwiązania po wielu próbach.
-
juby_p ja mam skręcaną z kolektorem z AGR nawet ciekawy jest bo ma bardzo krótkie kanał o dosyc dużym przekroju (tak mi się wydaje) co może się przełożyc na reakcję na gaz docelowo chciał bym żeby to wyglądało jak tutaj sorry za tyle linków Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 14aa619e7afda.jpg Daniel Darek w niedziele prowadzi laboratorium spawalnicze u siebie próbujemy na różne sposoby
-
W poprzeczniaku odcina się stronę ciepłą (muszlę) od jakieś zdewastowanej 110 powiedzmy asv i wychodzi takie coś Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - c50e4552f4e26.jpg u nas spawają bezpośrednio a zagranicom robią tak Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - d0a12d4bebb1a.jpg. Daniel jak się zima skończy tego lata
-
lukaszlsw z czego kolektor zamówiłeś ?
-
Nelson wgramy serię do tego ecu jak będzie czas i zobaczymy. Przemik kanał 8 środkowa tabela tak zwany torque limiter Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 0373710b69e6e.jpg masz porównanie seria ibiza cupra tdi 160km vs to coś zobacz co jest poniżej 2000 tyś i jest też wiele innych dlatego prosiłem żeby ktoś kto się na tym zna dał odpowiedz bo sytuacja wygląda tak że powyżej 2000 tyś już to jedzie za każdym razem. Pierwszy i drugi bieg po wciśnięciu pedału gazy do spodu w okolicach 1500 obrotów zawór n75 wisi na 20% procentach obroty stoją powiedzmy 1700 i samochód nie może zwiększyc prędkości obrotowej po chwili pojawia się notlauf. Moja teoria jest taka że przy regeneracji turbo owi fachowcy ustawili za mała szczelinę w zmiennej geometri plus agresywny program i jest co jest Wracając do 1700 obrotów jeśli kierowca popuści gaz na chwile zaworek odpuszcza do 30% wciska gaz i auto zaczyna już przyśpieszac