Skocz do zawartości

ArturARL

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ArturARL

Osiągnięcia ArturARL

0

Reputacja

  1. ArturARL

    mapowanie

    W żadnym wypadku nie można !!!
  2. Uważam że jak zapodasz te wszystkie graty i staniesz z zdrowym autem jak twoje po programie zaczniesz odchodzić od 120 więc przejedz się jakąś a4 z klubu co ma 200km z 1.9 i się zastanów czy warte to jest tych $$? DP to jest kawałek wydechu za turbo powiedzmy odcinek 1.5 metra za na to mówią dp
  3. Jaka reakcja na gaz była przy 1500 bo po logach wygląda że zdrowa 110 po programie by porobiła tego leona bez problemu który ma kiepski program i być może słabe podciśnienie moim zdaniem ale niech koledzy od chiptuningu się bardziej wypowiedzą Oni wiedzą to bardzo dobrze.
  4. Jak zapodasz zawór to ja do swojego 1.9 zapodam turbo z volvo fh12 i będę przed tobą zawsze. Jedz na diagnozę bo nie powinno tak być a zawór upustowy w tdi nie ma miejsca!
  5. Jeśli już to wydajniejsze i jest to całkowicie nie możliwe bo inna konstrukcja
  6. Chodzi mu o to że trzeba zrobić palenie na ciepło czyli zmienić w sofcie zakres obrotów od których jest podawane paliwo wtedy kiedy silnik jest ciepły wiele osób myli to z wielkością dawki !!!!
  7. Powinno być więcej do sprawdzenia podciśnienie jeśli jest ok to można skrócić z 1,5 obrotu sztangę bo turbo słabiutko wstaję ale najlepiej zrób komplet logów i wtedy będzie 100% jasne !!
  8. ArturARL

    koniec turbiny?

    Nie zawsze są błędy a logi pokazują czy jest ok czy nie.
  9. Zależy też przy jakich obrotach te 26PSI
  10. a masz może namiary na numery tych uszczelek bo tak szybko składało moje się auto że zapomniałem uszczelki o dziwo po 2 dniach pałowania bez nie ma przedmuchu
  11. Masz rację pompki to podstawa! Do naszych potrzeb jeden czy drugi będzie spoko bo i tak pewnie tego nie odczujemy. Najpierw robię tak założę i zobaczę czy dobrze jest geometria przerobiona jeśli będzie smigac dobrze wszystko to się pomyśli o jakimś lepszym rozwiązaniu. Pewnie jak każdy dojdę do swojego rozwiązania po wielu próbach.
  12. juby_p ja mam skręcaną z kolektorem z AGR nawet ciekawy jest bo ma bardzo krótkie kanał o dosyc dużym przekroju (tak mi się wydaje) co może się przełożyc na reakcję na gaz docelowo chciał bym żeby to wyglądało jak tutaj sorry za tyle linków Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 14aa619e7afda.jpg Daniel Darek w niedziele prowadzi laboratorium spawalnicze u siebie próbujemy na różne sposoby
  13. W poprzeczniaku odcina się stronę ciepłą (muszlę) od jakieś zdewastowanej 110 powiedzmy asv i wychodzi takie coś Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - c50e4552f4e26.jpg u nas spawają bezpośrednio a zagranicom robią tak Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - d0a12d4bebb1a.jpg. Daniel jak się zima skończy tego lata
  14. lukaszlsw z czego kolektor zamówiłeś ?
  15. Nelson wgramy serię do tego ecu jak będzie czas i zobaczymy. Przemik kanał 8 środkowa tabela tak zwany torque limiter Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 0373710b69e6e.jpg masz porównanie seria ibiza cupra tdi 160km vs to coś zobacz co jest poniżej 2000 tyś i jest też wiele innych dlatego prosiłem żeby ktoś kto się na tym zna dał odpowiedz bo sytuacja wygląda tak że powyżej 2000 tyś już to jedzie za każdym razem. Pierwszy i drugi bieg po wciśnięciu pedału gazy do spodu w okolicach 1500 obrotów zawór n75 wisi na 20% procentach obroty stoją powiedzmy 1700 i samochód nie może zwiększyc prędkości obrotowej po chwili pojawia się notlauf. Moja teoria jest taka że przy regeneracji turbo owi fachowcy ustawili za mała szczelinę w zmiennej geometri plus agresywny program i jest co jest Wracając do 1700 obrotów jeśli kierowca popuści gaz na chwile zaworek odpuszcza do 30% wciska gaz i auto zaczyna już przyśpieszac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...