Skocz do zawartości

Rychu132

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rychu132

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Rychu132

0

Reputacja

  1. Czesc, mam problem, B5 1.9tdi AJM 2001r. leci mi ropa z pod nakrętki pompy paliwa (tej w bagażniku) jak auto jest zalane więcej niż pół zbiornika to przy ostrym hamowaniu strasznie czuc w srodku rope i widac na tym pierscionku ze leci, jak jest do pełna to przy hamowaniu i przyspieszaniu zostaje stróżka na drodze ! sprawdzałem czy nie jest krzywo nakrecone albo za luźno, ale nie wyciągałem całej pompy wiec nie wiem jak to wyglada dalej. nakretka jest dobrze dociągnięta i wgl.. nie moge nic w necie znalesc czy jest tam jakas konkretna uszczelka, czy co. wie ktos moze co z tym zrobic? pzdr. ---------- Post dopisany 11-06-2014 at 11:14 ---------- Poprzedni post napisany 08-06-2014 at 11:15 ---------- Dzieki, że nikt nic nie napisał, jestecie naprawde baaaardzo pomocni. pozdro, siemano.
  2. Troche czasu mnie nie było w aucie wieeele sie zmieniło, wpadło pare brakujących gratów, takich jak listwy na drzwiach (nie było 2 sztuk) wmiedzy czasie turbina odmowiła współpracy wpadł gwint TuningArt... puki co sprawuje sie całkiem dobrze. dystande 10mm z tyłu poszerzone nadkola maszynką do walcowania własnej produkcji niestety troche sie pofalowały bo poprzedni właściciel przy zaginanu rantu go ponacinał.. zrobiłem lampu ala US i żółte halo BBSy dostały nowy lakier biały połysk z błękitną prełą i pare innych pierdół o których juz zdążyłem zapomnieć narazie tylko jedna fota z obniżeniem i felą na 2014 puki co. prawdopodobnie auto pojdzie jeszcze troche w dół p.s. wie ktoś gdzie mozna dostac albo czy ktoś zrobi kolorowe śruby do kół takie jak długie JDMowe nakrętki do kół?
  3. Więc i jak się wypowiem, dokładniej na temat użytkownika Rapciuch-R1 "kupiłem" u niego gwint, napisał ze jeśli wyśle pieniądze "jeszcze dziś" to od razu nada kuriera, wiec ja głupi wysłałem, pieniądze doszły na drugi dzień wcześnie rano (wiem bo dostałem potwierdzenie) po kilku godzinach napisał ze "kurier zamówiony i czeka na przyjazd" wiec ok. po 4 dniach roboczych gwintu nie było, więc napisałem do niego jakim kurierem wysyłał bo nic jeszcze nie doszło - zero odzewu, po tym wysłałem do niego jeszcze 2 wiadomości dwa dni z rzędu, i cały czas brak odzewu.. ani gwintu ani wiadomości od niego.. sprawdzałem jego aktywność, loguje się na forum średnio 2 razy dziennie, wiec myślę ze mógłby zauważyć ze dostał wiadomość i napisać cokolwiek. poczekam jeszcze ewentualnie do wtorku.. ale myślę ze kurier nie jechałby ponad tydzień.. na razie nie chce nikogo o nic osądzać. ale chyba ktoś tu coś kombinuje.. wiem ze dałem d*py, ale i tak trochę niefajnie kolega postępuje. i myślę ze w najgorszym wypadku, jeśli w dalszym ciągu będzie to tak wyglądało, to trzeba będzie pomyśleć o jakiejś policji bo nie chodzi tu o 20 złotych..
  4. jest taki ciemny niebieski/granat nie wiem jak go opisac, z jakby brokatem w słońcu, jak pod innym kątem patrzy to jest taki fioletowawy jak bede miał czas to zobacze do tej wnęki to się okaże a jak sie auto podoba ? bedzie gleba, to napewno bedzie lepiej sie prezentować, bo jak narazie to troche koza jest
  5. Siema, W końcu zebrałem się w sobie i postanowiłem też się pochwalić moim wozidłem. Po dość długim szukaniu w końcu, jakieś pół roku temu, trafiłem na tę jedyną Audi A4 B5 1.9 TDI 116KM AJM rocznik: 2001 przebieg: 300k i troche co miała: -klimatronic -2x el szyby -dzielona kanapa -halogeny -2x podłokietnik -16" alu -HIDy 4300k -yyyeeee.. chyba nic wiecej w miedzy czasie było troche robione, bo poprzedni właściciel troche zapuścił auto.. miedzy innymi nowe tarcze i klocki z przodu i z tyłu, uruchomiona klima, z którą było troche zabawy.. i różne inne pierdoły, jak kompletny brak komunikacji z komputerem, alternator, nowy akumulator itd.. Auto jest cały czas dopieszczane, w miare możliwości finansowych więc powolutku ale cały czas do przodu mody: narazie brak konkretnych rzeczy, ale w końcu na pewno się pojawią -wpadły felgi BBS VZ 17" -zrobione panele na głośniki z przodu -wygłuszona klapa bagaznika Audio: -radio - Clarion CZ202ER -30cm Infinity Ref 1260 w skrzyni BR + wzmacniacz Blaupunkt GTA2100B 400W -przód - Hertz DSK 165.3 we wspomnianych wcześniej panelach + wzmacniacz 160W jakiś tam.. w planach: -ogarnąć reszte pierdół które rażą mnie w oczy - takie jak brak listew, styrany przedni zderzak itd. -może jakaś skóra/pół skóra -gwint (prawdopodobnie już do mnie jedzie) -jakaś zabudowa bagażnika -moze kondensator -wygłuszenie drzwi -"w praniu" napewno się coś wymyśli czas na foty: taka kupiłem na zimowych felgach tu już na BBS Narazie tyle, oglądać komentować moze jakieś pomysły i może zna ktoś kod lakieru ?
  6. no domyślam się zna ktoś może nr tego czujnka? bo znalazłem na alledrogo ale nie wiem czy to jest to bo jeszcze nie rozbierałem tego to to 4A0 820 545 ?
  7. Sory ze dopiero ale nie miałem za bardzo czasu tak to wygląda w vag-com tak wygląda błąd ale nie za bardzo go czaje 01296 - Sensor for Vent Temperature: Center (G191) 30-00 - Open or Short to B+
  8. hahah wieczorem po robocie jeszcze zobacze, vag-coma jeszcze slabiej ogarnam bo nie w pl ale postaram sie
  9. Tak to wygląda na VAGu, to chyba o to chodziło, tylko te nazwy mi nie pasują z tego co zauważyłem to realna temp. otocznia w granicach 23 stopni a temperatura silnika było okolo 70 stopni. nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale patrzac no to co pokazał komputer to on coś ściemnia..
  10. VAGiem sprawdziłem błędy i "test wyjść" i jeden z testów powinien uruchomić wiatrak ale wiatrak nie ruszył.. jak sprawdzić ten regulator obrotów ? używam PolskiVag 4.9 ale ogarniam go tak tyle o ile.. sokal jak sprawdze jeszcze raz, to napiszę dokładnie ten błąd. ---------- Post dopisany at 23:27 ---------- Poprzedni post napisany at 22:28 ---------- Błąd brzmi dokładnie tak: Czujnik temperatury środek-G191 przerwa lub zwarcie do plusa
  11. hmm.. podejrzewam, że nie wymienili jak było robione wszystko bo okazało się że to troche papudroki bo nawet paska nowego nie założyli odrazu chociaż już był ostro wyciągnięty.. gdzie ten dławik się znajduje, może sam bym go wymienił, i czy wiesz gdzie jest ten czujnik, czy trzeba demontować panek klimatronika?
  12. Witam, Mam dziwny problem, jakiś czas temu (około 2 tygodni) pojechałem napełnić klime, okazało się, że przetarty jest aluminiowy kawałek węża między osuszaczem a sprężarką. Przewód został zespawany, plus wymieniona część gumowa węża, do tego nowy osuszacz, potem okazało się, że zatarta jest sprężarka więc została wymieniana (na używaną) po czym cały układ został napełniony. klima chłodziła jak szalona, w nawiewie mechanik zmierzył przy mnie 5,7 stopnia. 3 dni temu wymieniłem jeszcze pasek, bo zaczął piszczeć tak, że aż zęby bolały.. tego samego dnia po południu jechałem w trasę ok 240 km gdzieś w połowie drogi klima ustawiona na "Lo" zaczęła słabo chłodzić, właściwie nie dało się odczuć różnicy miedzy nawiewem a klimą, potem bez względu czy silnik był ciepły czy zimny czy na postoju czy w czasie jazdy wiało takie "letnie" powietrze.. co mogło się stać? jutro podłącze VAGa i sprawdzę błędy. jakiś czas temu sprawdzałem i pokazało ze czujnik temperatury wewnętrznej jest walnięty, ale nie wydaje mi się, żeby to mogło być przyczyną.. ---------- Post dopisany 21-05-2013 at 11:52 ---------- Poprzedni post napisany 19-05-2013 at 22:29 ---------- nikt nic ? szkoda.. w razie gdyby ktoś zainteresował się tematem.. z tego co wyszperałem w necie może być to wina wiatraka elektrycznego (lewy kiedy stoimy przodem do auta) zauważyłem, że się nie włącza, wcześniej przy wysokiej temperaturze włączał się chwile po uruchomieniu klimy.. na VAGu pokazuje tylko czujnik temp. wewnętrznej (wiatrak chodził już wcześniej kiedy to pokazywało) sprawdziłem bezpiecznik pod kierownicą - jest OK wiatrak podłączony "na krótko" do akumulatora śmiga aż miło.. co może być przyczyną? może przekaźnik? jak mogę go sprawdzić bo jeśli chodzi o elektrykę to trochę jeszcze kuleję i jak go znaleźć? miło by było gdyby jednak ktoś zechciał mi choć trochę pomóc pozdro
  13. letnie #1 oryginały AUDI (na ramieniu wewnatrz napisne RONAL) 16" szer. 7,5" ET45 opony: przód: Bridgestone 205/55R16; tył: Bridgestone 225/65R16 letnie #2 BBS (nie znam modelu - zna ktoś moze?) 17" chyba 7,5" szer. ET37 chyba. opony nie pamietam producenta 225/45/R17 zimowe Audi "biedronki" 16" szer. 7,5" ET45 opony 205/55R16
×
×
  • Dodaj nową pozycję...