Skocz do zawartości

~adam

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ~adam

Osiągnięcia ~adam

0

Reputacja

  1. to na czystym oleju działa jeszcze gorzej. na szczęście idzie ciepło.
  2. ja nie wiem czy to w tym roku tak się dzieje tylko czy zawsze tak było, to chyba jedna z częstszych usterek - spier.... maglownica. przepraszam kolego za offtopic, winny temu jest rozdzielacz w przekładni maglowniczej.
  3. u mnie ten problem pojawił się jakieś 2 tygodnie po wymianie pompy...
  4. Panowie, ile trwa postępowanie sądowe podczas walki z ubezpieczycielem? tak mniej więcej.
  5. i przy okazji zerwij sobie taśmę od poduchy Ciekawe jak.. Tak że przestawiając kierownicę w którąś stronę ona się skręca kawałek dalej w stosunku do tego jak było na początku i w ten sposób można przy max skręcie zerwać taśmę. Przed 2 liftem można zrobić to o 1 ząbek i taka różnica nie robi problemu, ale w przypadku B5 po 2 lifcie gdzie drążek można przestawić minimum o 1/4 obrotu kierownicy to już się robi problem, wszystko zależy od tego ile się chce przestawić. jak robiłeś zbieżność i kierownica jest krzywo to od razu się jedzie do speców którzy to robili, bo spierdaczyli robotę.
  6. dziwnie to wygląda, bo pompa jeśli jest walnięta to przeważnie nawala ciągle, a nie jak się jej chce zregeneruj maglownicę, wymień zaworek zwrotny, odpowietrz i zobacz czy będzie się to powtarzało - bo to i tak musisz zrobić.
  7. wygląda to na problem z pompą, ale i tak musisz ustalić gdzie ucieka płyn. zacznij od zdjęcia osłony z drążków i zobacz czy tam nie ma płynu. apropo jak pompa chodzi chwilę po odpaleniu głośno to wygląda to mniej więcej tak jakby była zapowietrzona.
  8. u mnie przewód ssący pompy jest bez uszczelek i płyn jest %) płyn tylko ori z ASO a on jest zielony. co do czyszczenia sitka to lepiej go nie wyrywać, tylko mocno wypłukać benzyną ekstrakcyjną + czyścić pędzelkiem moczonym w benzynie i zrobi się jak nówka, na taki proceder u siebie zużyłem flaszkę benzyny.
  9. to ze po wymianie zawieszenia wspomaganie chodzi ciężej to normalne, ale to co się dzieje w zbiorniczku płynu już nie. zacznij od najtańszych rzeczy czyli odpowietrzenie, zmiana zaworka, sprawdzenie czy uszczelek nie pogubiłeś, czy sitko jest w zbiorniczku, a przy okazji wymień ten zbrązowiały płyn.
  10. przy okazji zmiany zaworka zmień płyn na ORI, zauważyłem że sklejanie zaczeło się na płynie SWAGA, a po wymianie na LHMa to już całkiem lipa ja jestem umówiony dopiero na wymianę w piątek - nie lubię się grzebać w ciężko dostępnych miejscach
  11. Apropo wymień płyn wspomagania, u mnie właśnie zauważyłem że bardziej się blokuje po tym jak wlałem citroena. poobracałem fotkę tak żeby mniej więcej osiągnąć widok od spodu samochodu zaworek to ta "śruba" którą jest przykręcony wąż z tłumikiem drgań ja swój zaworek odbiorę w poniedziałek od kolegi z aso a i w getem mają dostępne te części od ręki bo zamówiłem i nie odebrałem także nie będziesz musiał długo czekać z tym amortyzatorem drgań to dziwna sprawa, czasem idzie wpaść na takie cudo, ale np w etce tego nie znalazłem
  12. zamów: 1x zaworek 2x uszczelka zaworka 2x śruba drążona 4x uszczelki śrub drążonych apropo jaki masz płyn wspomagania wlany?
  13. przez drążoną to sobie leci swobodnie płyn a przez zaworek niekoniecznie tyle co wiem o tych ustrojstwach, u mnie wymieniam wszystkie mocowania bo wcale bym się nie zdziwił jakby poprzedni kowal który to robił wkręciłby zawór w miejsce śruby drążonej i odwrotnie gdyby to było oczywiście możliwe, także u mnie może być wszystko inne jeszcze. możesz dostać te części na getem.pl a tak ogólnie to chodzi ci dobrze wspomaganie oprócz tego przycinania rano.
  14. nie sądzę że to uszkodzenie pierścieni bo wtedy podczas jazdy by było to samo, czyli w którąś stronę by się kręciło ciężej, a tu chodzi o to że rano po mrozie kierownica stoi jak wryta i nie skręcisz w prawo nawet jak samochód się toczy, a jeśli chce się rozwiązać sprawę bez siłowania to trzeba poczekać aż samochód się rozgrzeje. Po szarpnięciu kierownicą następuje pstryk jakby jakiś zawór puścił i chodzi już ok. Dlatego warto sprawdzić coś taniego niż od razu szarpać się na regenerację. W sumie ja chcę wszystkie mocowania węży wymienić, bo czuję że ten magiel mi niezły kowal wymieniał - czego się nie dotknął to spierdaczył, 2000zł wydanych na części i robociznę a wspomaganie jak nie działało prawidłowo tak nie działa do teraz + jeszcze to blokowanie z rana, nic tylko sobie w łeb strzelić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...