-
Postów
377 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
6O cinkers
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A6 C6 Allroad
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
ASB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jeszcze nie, póki co trochę pokulam się służbowym a później być może C7 albo zmiana całkowita - BMW 5 F10...
-
Auto jakby co idzie niedługo pod młotek. Jeśli ktoś akurat takiego szuka, zapraszam do kontaktu.
-
A6 C6 Avant by PAJDA 3.0 V6 -> 278ps i 553Nm, 2 x sline i inne bajery
cinkers odpowiedział(a) na pajda temat w Audi A6/S6/RS6
Pajda na jakiej podstawie wybrałeś zimówki? Szukam teraz czegoś niezbyt drogiego na zimę w rozmiarze 17 i też mi te Dębice wpadły w oko. Bo to jest Frigo HP2 prawda? Jakieś opinie od kogokolwiek kto użytkował te opony miałeś czy kierowałeś się opiniami w necie? -
A6C6 3.0 TDI V6 Quattro S-line Sedan Lift.....
cinkers odpowiedział(a) na grzes283 temat w Audi A6/S6/RS6
Filtr jest między puchą z filtrem powietrza a lampą - schowany lekko niżej - trzeba się przyjrzeć. A jest to dokładnie to: FILTR PALIWA MERCEDES E (W211) 7853491855 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 24,71 zł - FILTR PALIWA MERCEDES E (W211) (7853491855). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! -
A6C6 3.0 TDI V6 Quattro S-line Sedan Lift.....
cinkers odpowiedział(a) na grzes283 temat w Audi A6/S6/RS6
Pneumatyka ma inną budowę A8 vs A6. Ja mam A6 ponad 2 lata i raz wymieniałem miech tylny tylko. Cała reszta bez zastrzeżeń póki co działa do dzisiaj. Zero problemów. Filtr pneumatyki można wymieniać co jakiś czas - ja to robię co 30K km. -
A6C6 3.0 TDI V6 Quattro S-line Sedan Lift.....
cinkers odpowiedział(a) na grzes283 temat w Audi A6/S6/RS6
Czemu ciężko będzie sprzedać? Jak w ładnym stanie to kupiec na pewno się znajdzie. 360mm na przód to wbrew pozorom dość tani mod. Jeśli klocki/tarcze Ci się kończą to nie widzę przeszkód Same zaciski można tanio kupić - ja dałem chyba 200zł za dwa. Do tego większe tarcze i klocki też nie dużo więcej kosztują (jeśli byś musiał kupować nowe dla obecnego setupu). Za trochę więcej co i tak byś wydał masz lepsze hamulce. No ale pytanie czy Ci się chce w to inwestować, jak traktujes samochód etc. -
Aaa chyba, że tak. Ja mam w przedlifcie D2S więc bazowałem na tym.
-
Łee co Ty, trochę wprawy i w 20 min pod blokiem to się robi. Wyciągasz puchę z filtrem powietrza, z drugiej strony opuszczasz w dół zbiorniczek od wspomagania i dasz radę bez większych problemów.
-
No dokładnie, skutecznie odświeżają wnętrze i mimo, że większość psioczy na piano black to w A6 C6 stroi ładnie moim zdaniem. Będę kombinował z malowaniem a jak nie wyjdzie to może się coś znajdzie w oryginale.
-
I jeszcze coś, co myślę przyda mi się w niedalekiej przyszłości - zaciski na przód 360mm 2-tłoki. Teraz tylko czekać aż stare tarcze i klocki podziękują. Myślę nad oddaniem do lekkiej regeneracji + ewentualnie pomalowanie ale nie wiem ile to może kosztować mniej więcej?
-
Audi A4 B8 AVANT > COMPETITION + > 20' Pompei RS6 > 3G+ Sim > LY9B
cinkers odpowiedział(a) na 07_yeti temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Poyebao ?! Efekt jest KOZACKI a nie zadowalający Na żywo pewnie jeszcze bardziej bije w oczy. Świeci się pięknie. Miałem też ten kod lakieru i długo pewnie w takim stanie nie wytrzyma bo serio utrzymać te auta w czystości to jest dramat. Ale zaraz po zrobieniu cieszy oko przez jakiś czas Z ciekawości - jaki wosk nałożony po polerce? Jakiś Fusso99 ? Zymol? -
Bawię się dalej. "Psiuknąłem" sobie ramkę wokół zegarów w czarny kolor. Nie wyszło idealnie bo też może lakier nie był do tego przeznaczony ale chociaż wiem, że to jest kierunek w którym warto iść bo wygląda to o wiele lepiej niż ta zwykła szara i od razu inaczej się w aucie siedzi - serio. Przynajmniej wiem teraz, że będę kombinował z piano black. Jak dobrze wyjdzie na ramce to i tunelem się zainteresuje...
-
Zabawy z foliami część dalszy. Okleiłem na próbę szarym aluminium oraz carbon ze złotem. Oklejone niechlujnie na próbę. Szary wydawał mi się być ciekawym rozwiązaniem, ale na listwach na drzwiach po prostu ginie. Ale sama folia jest fajna, może w połączeniu z tunelem będzie ok. Carbon ze złotem nie wygląda najgorzej ale folia jednak wydaje mi się trochę tania na dekorach (widać, że to folia)... Wygląda na to, że póki co najlepszy jest jednak zwykły carbon za 10zł za rolkę Dodatkowo muszę chyba bo jeszcze trochę obniżyć na dynamicu żeby lekko jeszcze usiadł...
-
Nie w Allroadzie Haha zapraszam na oględziny No 4.2 + LPG by się przydał zdecydowanie ale tak jak piszesz, zwykła A6 na mnie też nie robiła wrażenia. Ewentualnie polift ale tam już bezpośredni wtrysk siedzi. A jak zobaczyłem Allroada to pamiętam zdecydowanie bardziej mi się podobał niż zwykła, oklepana A6.