Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6C6 3.0 TDI V6 Quattro S-line Sedan Lift.....


grzes283

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Po sprzedaż kilka lat temu swojej A4B6 chciałem kupić coś "normalnego", coś co by nie wymuszło na mnie modzenia, dłubania i ciągłego siedzenia przy aucie. Ale jak zwykle skończyło się inaczej ?

W trzech słowach.....

Był Passat B7 - ale nie przypadł mi do gustu. Zbyt mocno chciałem aby był "normalny" i seryjny. Sprzedałem po 3 miesiącach.  Wracając na właściwe tory kupiłem z przysłowiowego partyzanta auto, które miałem gdzieś baaardzo daleko z tyłu głowy. Był to kolejny kombii, czy też już raczej avant, ponieważ było to A6C6 z 2010r. 2.0 TDI 170ps w multitroniku szału nie robiło, ale lepiej jeżdził niż poprzedni Passat ( 2.0 tdi 140ps).

Przez prawie 3 lata w auto włożone dużo kasy i serducha. Oczywiście tylko dlatego, żeby nie był serią i "golasem". Mechanicznie był bez zarzutu. Ostatecznie autko sprzedałem i stanąłem rok temu przed ponownym wyborem samochodu. Długo liczyłem, przeliczałem, aż dorosłem do tego żeby kupić coś nowego. Wybór padł na Skodę Superb. Już nawet byliśmy składać zamówienie, ale doszło kilka dodatkowych, nieprzewidzianych wcześniej kwot i po kilkudniowym namyśle zrezygnowaliśmy. Coś co buduje się dobrymi emocjami i sercem przez kilka miesięcy, może przez kasę upaść w ciągu kilku dni.....tak to bywa ?  Ale nie ma tego złego. 

Skończyło się na używce. Długo nie szukałem, jak niektórzy....miesiącami, latami etc, itd....Po dosłownie kilku dniach znalazłem ją niedaleko swojego miejsca zamieszkania - miałem szczęście na to wychodzi...;-)

Znalazłem coś, co zawsze bardzo chciałem mieć, czego się bałem i na co nie chciałem wydawać kasy i brać kredytu.....

 

Audi A6 2009r 3.0 TDI CDYA 

- s-line plus

- quattro

- tiptronik

- pneumatyczne zawieszenie

- 18" S-line 245/40

- webasto

- bixenony skrętne z doświetlaniem zakrętów halogenami + ledy

- keyless

- fotochrom zewnętrzny i wewnętrzny

- clh

- elektryczne, podgrzewane fotele z pamięcią dla kierowcy 

- elektrycznie składane lusterka z pamięcią i podświetleniem

- tapicerka skóra + alcantara

- mmi 3G + HDD + 2 x SD + BOSE

- elektryczna roletka tylnej szyby

- PDC przód i tył

-  podgrzewana, multifunkcyjna kierownica z łopatkami

 

Miało 240 tyś. przebiegu. Dokumentacja i wpisy w książce pokrywające się z ASO - więc jeśli Niemiec nie kręcił przebiegu przed każdą wizytą w serwisie, to jest ok. ?

Z dodatkowych rzeczy wpływających na decyzję o zakupie były wymienione wtryski, remontowany tiptronik, wszystko na papierze. Dodatkowo założony był alarm z androidem, oraz blokada skrzyni biegów.  Minusem niestety jest fakt, że autko miało mocniejszą przycierkę tylnego, lewego błotnika. Jest na to dokumentacja. Reszta elementów w oryginale ?

 

Przez niespełna rok użytkowania, oprócz spraw czysto mechanicznych i obowiązkowych w aucie dołożyłem:

 

- zewnętrzne listwy drzwi z S6

- końcówki tłumików Ulter N1 90-RS

- klamki wewnętrzne z RS6

- uchyty boczków drzwi w skórze z RS6

- kierownica ścięta z RS6 z łopatkami

- dekory drzwi i deski carbon z RS6

- ramka zegarów i tunel Piano Black

- nakładki na pedały i podstopnica z RS6

- gałka zmiany biegów z RS6

- roletki tylnych drzwi

- obniżone zawieszenie przez VCDS

- test wskazówek zegara + dodatkowe funkcje na Fisie

- odblokowane DVD + polskie menu

- felgi Rotor 19" + nówki Goodyery 255/35/19

 

Więcej grzechów nie pamiętam. W piwnicy jeszcze mam komplet pod elektryczną kolumnę do założenia, ale nie mam czasu podjąć wyzwania. Dwa razy nie poszła próba, więc nie mam weny ?.

 

DSC_0118.jpgDSC_0109.jpg3.jpg5.jpg20190330_180710.jpg20190330_180902.jpg20190803_115758.jpg20190803_115916.jpg

Edytowane przez grzes283
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne pierdzipudło, powodzenia w modach :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felga minimum 20 cali do tego auta i coś dziwny ten s-line , na fotelach brak nadruku . Coś zmieniane było chyba w tym aucie ale i tak ładnie wygląda 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie.

20" odpada, nie do miejskiej jazdy. Na 19" chciałem wrzucić 245/40 - troszkę więcej profilu by było i tym samym obwód koła by się zwiększył, ale wolałem w oryginalne parametry iść. Na komfort nie narzekam, ale przy dynamicu czuć delikatnie asfalt ?

Co do s-line, to w poliftach były fotele i kierownice bez nadruku. Na zewnątrz logo powędrowało z atrapy na błotniki - takie tam kosmetyczne zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem polifta w s-line i w środku były nadruki  na fotelach i na kierownicy . Może ktoś wziął pakiet sport line i wtedy nie ma nadruków . W poliftach bardzo było to pomieszane w środku np s-line a na zewnątrz normalne zderzaki . Nie ma co gdybać ważne ze wyglada bardzo fajnie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem możliwe. Konfiguracji było sporo. Też to zwróciło moją uwagę, dlatego gdzieś się dopytywałem. Ale mniejsza o to. Grunt, że po vinie s-line ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki:-)

Nie ma wszystkiego, ale ma dużo. Webasto i grzana kiera, jak dla mnie nieocenione wyposażenie. I to nie tylko podczas mrozów:-)

Mógłbym jeszcze mieć asystenta pasa ruchu i aktywny tempomat, ale tylko dla fanu. Miejska jazda praktycznie wyklucza te bajery...

Edytowane przez grzes283
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

360mm można dac na przód :wink:

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

?pewnie, że można. Ale póki co, nie planuje nic w tym kierunku. Ewentualnie może  kamera cofania i skończę tę elektryczną kolumnę. Po głowie chodziły mi fotele z rs6, ale drogi interes, tym bardziej że ciężko będzie moje sprzedać, a nie mam gdzie trzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu ciężko będzie sprzedać? Jak w ładnym stanie to kupiec na pewno się znajdzie. 

360mm na przód to wbrew pozorom dość tani mod. Jeśli klocki/tarcze Ci się kończą to nie widzę przeszkód :D Same zaciski można tanio kupić - ja dałem chyba 200zł za dwa. Do tego większe tarcze i klocki też nie dużo więcej kosztują (jeśli byś musiał kupować nowe dla obecnego setupu). Za trochę więcej co i tak byś wydał masz lepsze hamulce. No ale pytanie czy Ci się chce w to inwestować, jak traktujes samochód etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, cinkers napisał:

Czemu ciężko będzie sprzedać? Jak w ładnym stanie to kupiec na pewno się znajdzie. 

360mm na przód to wbrew pozorom dość tani mod. Jeśli klocki/tarcze Ci się kończą to nie widzę przeszkód :D Same zaciski można tanio kupić - ja dałem chyba 200zł za dwa. Do tego większe tarcze i klocki też nie dużo więcej kosztują (jeśli byś musiał kupować nowe dla obecnego setupu). Za trochę więcej co i tak byś wydał masz lepsze hamulce. No ale pytanie czy Ci się chce w to inwestować, jak traktujes samochód

Kupiec zawsze się znajdzie. Pytanie kiedy i z jaką kasą ?

Co do hebli, to obecne nie zawodzą, więc nie ma potrzeby. Aczkolwiek przy wymianie tarcz i klocków warto się jeszcze raz zastanowić ?

Czy chcę mi się i inwestować i jak traktuje auto.....to chyba najlepiej moja żona by Tobie odpowiedziała. Ale "walczę" z tym nałogiem już kuuupę lat. Myślę, że dobra fura już w to poszła....;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam też 347 + 330 tył i powiem, że hamulce kosa, nawet z dużej prędkości hamowanie jest pewne i błyskawiczne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, jedrekx napisał:

noo Panie, w końcu godny następca B6 :good::decayed:

Dzięki ? Zgadzam się z Tobą......w końcu coś konkretnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, grzes283 napisał:

Dokładnie, więc nie ma sensu zmieniać.....;-)

Jest, zawsze jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Dev napisał:

Jest, zawsze jest.

Hahahah Ty byś nie był sobą, jak byś nie podkręcał, co .....?? ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...