Skocz do zawartości

HiRide

Pasjonat
  • Postów

    2200
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8

O HiRide

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1668 wyświetleń profilu
  1. Obojętnie jaki to będzie konwerter czy lepiej jakiś konkretny pod bang olufsen?
  2. Na prostych kołach pokazuje okolice 0 stopni. Tasma nikt nie obracał. Żeby to zrobić trzeba w niej zwolnić blokadę czyli trzeba by to zrobić np śrubokrętem. Przy max skręcie w lewo pokazuje 570 stopni a przy max w prawo 490 stopni. Pytanie co jest przyczyną skoro tasma nie była obracana a ruch taśmy od blokady do blokady na boki tj + 10 do -10 stopni.
  3. Domyślam się. Chciałbym choc ten błąd usunąć z kompa i deski.
  4. Według rysunku poniżej ta odleglosc od a do b powinna być taka sama po obydwu stronach i powinna być mniejsza niż 25mm. Tak zrozumiałem z tłumaczenia.
  5. Aaaa kurde sorki hah. Chodzi o a5 polift ale to to samo co a4 można powiedzieć.
  6. U Ciebie to widzę konkrety są. W elsie tego nie ma albo zle szukalem. Oczywiście rozmawiamy o przekładni poliftowej 2012> ?
  7. Dzięki za odzew. Pozytywnie mnie zaskoczyłeś!
  8. Kolumna była demontowana i przekładnia też tak jak wspominałem
  9. Tasma nie była w ogóle ruszana tam zdjęta tylko z kolumny z manetkami i odlozona na miejsce.
  10. Na to wychodzi ze nie było. Jeśli wiesz jak to zrobić to oswiec mnie prosze ?
  11. Na tym forum to już raczej bym nie liczyl na konkretną pomoc. Gdzie nie spojrze to brak odzewu od dawna .
  12. Jeśli sobie poradziłeś to ok a jak nie to teoretycznie powinno wszystko działać tylko bezpiecznik trzeba dać mocniejszy.
  13. Tak mam pamięć fotela kierowcy. Nie ma modułu pod fotelem . Musze kupić. Dzięki za odzew. Sporo się na tym forum zmieniło....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...