Skocz do zawartości

Szerszeniatko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szerszeniatko

Osiągnięcia Szerszeniatko

0

Reputacja

  1. Idziesz jak burza, oby tak dalej
  2. Witam Panowie tym razem sprawa dotyczy A3 mam w nim orginalną Navi w liczniku Fis i dziś wrzuciłem do auta RNS-E wersję G. niestety nawigacja jest w języku Holenderskim, ale największy problem to taki, że nie mogę w ogóle wejść w ustawienia nawigacji te ogólne, nic nie idzie zrobić ustawić godziny zmienic jezyka no nic ;/ jak włącze tą navi w FIS to wyświetlacz głupieje, czy mogą one ze sobą jakoś kolidować ? Jak wejść w te ustawienia na RNSE ?
  3. SPRZEDAM !!! Audi A4 B5 110 KM! KOMBI, BARDZO ZADBANE, OGŁ. PRV (4142997551) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
  4. sorki Panowie w pośpiechu źle sie wyraziłem ;/ chodzi mi o to, że wiem ze świece mam do wymiany bo to mi już mówił koleś od którego kupiłem auto bo przy odpalaniu samochodu nie ważne czy rano czy później jak jest ciepły chwilke dłuzej kreci niz np moja b5 pytanie czy uszkodzona swieca moze byc powodem szarpania autem przy obrotach powyzej 2 tys obrotów ? jak silnik jest juz rozgrzany i woda ma 90 stopni to nie ma żadnego szarpania.
  5. czy uszkodzone świece żarowe mogą powodować szarpanie samochodem na zimnym silniku przy obrotach powyżej 2 tys. ? samochód nie dymi, chodzi równo, obroty nie falują więc wtryski to raczej tu winy nie mają
  6. Już wszystko ok, silukład paliwowy zapowietrzony był przez wymianę filtra paliwa ;/ strachu było, że masakra ale kamień z serca i śmiga jak powinna
  7. Szerszeniatko

    Audi a3 2.0 tdi bkd

    Witam. Niestety mam problem ;/ mianowicie posiadam audi a3 2.0 tdi kod silnika BKD i zauważyłem ze przy przyśpieszaniu szarpie i przerywa lecz nie zawsze, co moze byc przyczyna ? Niestety nie mam mozliwosci zrobienia logow ;/
  8. Miałem to samo, turbo wyciągałem z kolegą i montowałem także samemu także ten koszt mi odszedł za samo czyszczenie turbiny zapłaciłem 150 zł. katalizatora może nie masz zapchanego także nie wycinaj póki nie okaże się, że to też ma winę wyczyść sobie od razy erg i doloty jak już będziesz miał wszystko rozebrane Pozdro
  9. ja płaciłem 150 zł za wyczyszczenie, turbinę wyciągałem sam także koszty mechanika już mi odeszły a uszczelki metalowe także też nie wymieniałem żadnej
  10. Miałem to samo, turbo do czyszczenia i będzie znowu smigał na 100 bo błedy miałem te same
  11. no cena niestety się różni i to sporo
  12. kup lepiej jakąś 600 np cbr f4i na wtrysku już, ładnie się wkręca i wygląda też godnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...