Skocz do zawartości

marys

Pasjonat
  • Postów

    124
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marys

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marys

0

Reputacja

  1. marys

    Czy to padające turbo?

    Problem rozwiązany coś mnie tknęło by zmienić DV na blo off i problem zniknał. Teraz pytanie jaką kupić DV czy oryginał czy szukać jakiegoś innego zamiennika np Forge
  2. marys

    Czy to padające turbo?

    Ile kosztuje taka przyjemność od klubowicza Devastation Hybrydy? co mi da taka k03s ?
  3. marys

    Czy to padające turbo?

    Panowie mam takie objawy podczas doładowania bardzo głośno słychać dziwny dźwięk wychodzący spod maski, a dokładniej od strony turbiny. Gdy ten dźwięk się pojawi doładowanie dochodzi z trudem do 0,4bar i auto jest słabe (dodam samochód po czipie) jeśli na chwile ucichnie auto nagle dostaje kopa ale to chwilowe bo jest coraz gorzej, na biegu jałowym też po dodaniu gazu mocniej pojawia się ten dźwięk i aż w tłumiku dziwnie słychać, jeśli samochodem jadę bardzo delikatnie bez dociskania gazu auto pracuje normalnie i bez żadnych dziwacznych głosów. Jeszcze jedno wydaje mi się że tez kopci trochę na biało. mechanik u którego byłem na oględzinach stwierdził jednoznacznie zaciera się turbawka co wy o tym sądzicie? jeszcze jedno jesli zmieniac turbo to regenerować stare czy kupić jakieś inne k03 k03s k04 jakie mam teraz i na jakie najlepiej zmienić.
  4. Chyba znalazłem przyczynę mojej bolączki, gdy montowałem bost odkryłem, że wezyk od regulatora ciśnienia paliwa jest luźny i okazał się tam zerwany ten kruciec co się wąż wtyka i teraz nie jest to podpięte, myślę że to w jakiś sposób broi co wy na to? ---------- Post dopisany 07-02-2014 at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany 06-02-2014 at 16:45 ---------- Usterka została usunięta z błędami tak jak wcześniej pisałem głównym winowajcą był wezyk od regulatora ciśnienia paliwa, a dokładnie pęknięty kruciec przy kolektorze. Jak na razie pokręciłem się po mieście i nie wyrzuciło błędu także myślę że będzie już o.k.
  5. marys

    Świece - jakie dobrać

    Takiej konkretnej odpowiedzi właśnie oczekiwałem. Czyli już zamówiłem Ngk pfr7q
  6. marys

    Świece - jakie dobrać

    wystarczą 6-tki ale jak bym zmienił na 7 to lepiej czy nie?
  7. marys

    Świece - jakie dobrać

    a czym się różni zimniejsze czyli Ngk pfr7q od pfr6q w BRK jak virusa robili zalecali mi zmianę na pfr7q ale nie wiem czemu i z czym się to ma
  8. marys

    Świece - jakie dobrać

    Chciałbym zmienić świece w 1.8T ANB teraz pytanie do was jakie najlepiej kupić by silnikowi nie zaszkodziło a pomogło. Nie wiem czy to ważne auto jest po Virusie
  9. karbony robiłeś metodą hydrografiki czy ory kupiłeś?
  10. Hej ładna A4 widziałem na żywo. Powodzenia w modzeniu
  11. Silnik mój to ANB z blo off mam małe problemy jeszcze go dokładnie nie rozpracowałem, ale ogólnie auto przez niego głupieje. Zamontowany jest za stara DV blo off to properfect II wrażenia po virusie są po prostu niesamowite moc jest wyraźnie odczuwalna tak jak by doszło mu ze 100km a nie ponad 40 całkiem inny samochód. sprawca nie uciekł, martwi teraz mnie zbieranina gratów odpowiednich a najbardziej ten inter w sumie culery są nowe, ale nie ma tych plastikowych osłon, a ja mam to połamane wszytko tam, dzwoniłem do panów z BRK mam sprawdzić co pierwsze icka bo na 99% jest nieszczelność, mam nadziej ze to tylko to, a nie grubsza sprawa utraty mocy ---------- Post dopisany 05-12-2013 at 12:48 ---------- Poprzedni post napisany 20-11-2013 at 22:45 ---------- Więc tak części do Audika już czekają w garażu, ogólnie trzyma mnie tylko lakiernik przed działaniem mam nadzieje, że w sobotę poskładam całość do kupy, co do wyceny szkody przez towarzystwo ubez InterRisk jest po prostu komedią lub parodią i będziemy z nimi walczyć. Dziś już na mikołajki kupiłem Audikowi nowy akumulator Varty Blu Dynamic 60ah 540a by zima nie stwarzała problemów ---------- Post dopisany 13-02-2014 at 14:52 ---------- Poprzedni post napisany 05-12-2013 at 12:48 ---------- Tak żeby nie było że nic się nie dzieje w audiku jutro zmieniamy sprzęgło docisk AJL, zapisałem się się na forum po Downpipe zobaczymy co z tego będzie, zmieniony filtr paliwa, po wymianie czujnika położenia wałka rozrządu pompy hamulcowej i sterownika ABS oraz wszelkie podciśnienia, nowe poduszki silnika i skrzyni, nowy przegub, dodatkowo doszedł wskaźnik doładowania w kratkę
  12. sam jestem ciekaw ile można wystrugać z serii
  13. Może tu słaby soft był 300Ps robi już robotę, ale pewno już mało się robi heheh w miarę jedzenia apetyt rośnie czy taj nie jest JUZIU
  14. Juziu tip dp i fmik i dopiero 194hp? Chłopaki z BRK tuning mówili mi, że po założeniu Fmic nie trzeba korekty robić
  15. JUZIU ale zawsze to będzie już 199 a nie 194KM nie no tak na serio to taka jest prawda nazbierać lepiej gratów, a na koniec pozakładać wszytko i wtedy jedno dobre srojenie zrobić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...