Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T+ ' by marys


marys

Rekomendowane odpowiedzi

ładny wynik, dojebane nm ładnie ale czy nie za mocno to przy 2.5tys max moment a potem to na dół leci. ale ogólnie fajny wynik jak na serie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TIP nie wiele Ci da przy seryjnej turbinie i takich mocach.. Natomiast DP i fmic mogłeś założyć przed strojeniem.

Wynik ogólnie dobry.. widać że motorownia zdrowa :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki forum teraz wiem że mogłem DP i Fmic założyć przed Virusem, ogólnie jestem laikiem w tych sprawach i nie wiem czemu Nm jest największy przy 2500obr/min i czemu tak daleko jest osiągnięta moc maksymalna panowie tak mi zrobili i tak mam, wypowiedzcie się w temacie czy wykres jest dobry czy należy mu się jakaś korekta. Powiem tyle jazda z takim Nm po 3 tyś km powaliła sprzęgło na kolana, czy to norma, każde dodanie gazu na drugim biegu kończyło się utratą przyczepności i na 3 na początku było czuć że auto walczy nie to że traciło kontakt, ale jak już miało by do tego dojść mowa tu na suchym asfalcie. Aha czy jak założe Fmic i DP czy jest możliwość jakoś tego zestrojenia i czy to ma sens czy coś to da?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego Ci kolego napisalem ze masz duży moment przy małych obrotach a potem spada, sprzęgło i wszystkie podzespoły dostaja po d*pie z takim momentem w takim zakresie obrotów. moim zdaniem za duzo turbo w peak-u dmucha, dla turbo to tez duze obciążenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FMIC przyda się jak będzie cieplej, na pewno to odczujesz. Zarówno DP jak i FMIC korzystnie wpłyną na moc, jedyne co może Cię ograniczać to wtryski.

Przy korekcie warto było by aby max Nm był osiągany nieco później. TIP sobie odpuść. Jest temat o sprzęgle, na pewno znajdziesz jakieś sensowne rozwiązanie. Najtańsze i najprostsze wyjście to tarcza i docisk od AWX'a. Co do utraty przyczepności to mogą się przydać dobre opony, torsen lub ograniczenie Nm na 1 i 2 biegu, ale to nie na tym ECU :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zrób logi jak masz vaga będzie mniej więcej wiadomo jak to wygląda 002+115, żeby zmienić przebieg momentu trzeba zrobić korekte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FMIC przyda się jak będzie cieplej, na pewno to odczujesz. Zarówno DP jak i FMIC korzystnie wpłyną na moc, jedyne co może Cię ograniczać to wtryski.

Przy korekcie warto było by aby max Nm był osiągany nieco później. TIP sobie odpuść. Jest temat o sprzęgle, na pewno znajdziesz jakieś sensowne rozwiązanie. Najtańsze i najprostsze wyjście to tarcza i docisk od AWX'a. Co do utraty przyczepności to mogą się przydać dobre opony, torsen lub ograniczenie Nm na 1 i 2 biegu, ale to nie na tym ECU :decayed:

Odpowiedz kolego laikowi dlaczego sprzęgło akurat od AWX. To chyba Passat B5 FL ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FMIC przyda się jak będzie cieplej, na pewno to odczujesz. Zarówno DP jak i FMIC korzystnie wpłyną na moc, jedyne co może Cię ograniczać to wtryski.

Przy korekcie warto było by aby max Nm był osiągany nieco później. TIP sobie odpuść. Jest temat o sprzęgle, na pewno znajdziesz jakieś sensowne rozwiązanie. Najtańsze i najprostsze wyjście to tarcza i docisk od AWX'a. Co do utraty przyczepności to mogą się przydać dobre opony, torsen lub ograniczenie Nm na 1 i 2 biegu, ale to nie na tym ECU :decayed:

Odpowiedz kolego laikowi dlaczego sprzęgło akurat od AWX. To chyba Passat B5 FL ?

AWX to a4 b6 , sprzęgło jest mocniejsze i znosi więcej nj jak to w dieslu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FMIC przyda się jak będzie cieplej, na pewno to odczujesz. Zarówno DP jak i FMIC korzystnie wpłyną na moc, jedyne co może Cię ograniczać to wtryski.

Przy korekcie warto było by aby max Nm był osiągany nieco później. TIP sobie odpuść. Jest temat o sprzęgle, na pewno znajdziesz jakieś sensowne rozwiązanie. Najtańsze i najprostsze wyjście to tarcza i docisk od AWX'a. Co do utraty przyczepności to mogą się przydać dobre opony, torsen lub ograniczenie Nm na 1 i 2 biegu, ale to nie na tym ECU :decayed:

Odpowiedz kolego laikowi dlaczego sprzęgło akurat od AWX. To chyba Passat B5 FL ?

AWX to a4 b6 , sprzęgło jest mocniejsze i znosi więcej nj jak to w dieslu

Dokładnie, skoro 1.9 TDI ma ok 300Nm w serii a po sofcie sprzęgło nadal daje radę, to w naszych benzyniakach też sobie poradzi.

Jest P&P i niewiele więcej kosztuje.

Tu masz sporo info http://sprawdz.auto.pl/modyfikacje-1-8t/ reszta rozsiana po forum :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że bardzo podobny wynik Tobie wyszedl jak mi, tylko że u mnie max NM przy 3300 rpm. Też chipowałem w BRK i jestem mega zadowolony.

Wykres:

http://postimg.org/image/yf7uzniib/

Zrobilem ten sam błąd co Ty, jeśli chodzi o FMIC i DP. Wtryski od BEX, DP i FMIC na dniach. Wtedy ponowne strojenie: 600zł mi chlopaki z BRK zawołali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opłaca się wyam wkładać większe wtryski i robic korekte za 600zł żeby ugrać te 5km więcej ? na seryjnej k03 to wiecej jak 200hp nie ugracie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie nie, ALE przy FMIC i tak trzeba korektę robić, więc jak już będzie FMIC to od razu wrzuce wieksze wtryski i wtedy korekta. Wiadomo cudów nie ma na K03.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co Ci koretka przy FMIC? miom zdaniem zupełnie nie potrzebna jest korekrta przy takim modzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie sa dwie szkoły jeśli chodzi o FMIC i korekty.

1) jedni twierdząą że nie trzeba

2) Drudzy twierdzą że korekta jest potrzebna, ponieważ ilość powietrza dla turbawki sie zmienia i powastaje większa turbodziura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...