Skocz do zawartości

MoliQ

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MoliQ

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AHH
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MoliQ

0

Reputacja

  1. Tak sie jeszcze zastanawiam czy problemem nie jest przetarta wiązka idąca do klapy bagaznika od otwierania/zamykania.
  2. Witam. W moim Audi A4 B5 2000r sedan od jakiegoś czasu zauważyłem, że przy otwieraniu zamka ciągle pompuje pompka od centralnego( do momentu odcięcia czasowego). Wszystkie drzwi się otwierają - łącznie z klapką wlewu paliwa. Jednak w tym samym czasie przestała się otwierać tylna klapa bagażnika - brak reakcji na naciśnięcie mikrostyków, tak jakby była zamknięta. Silczniek w tylnej klapie słychać tylko wtedy, gdy otworze klape z kluczyka. Sprawdzałem mikrostyki na klapie i wszystko wygląda ok. Podczas zamykania samochodu wszystko działa poprawnie. Nie słychać także żadnych nieszczelności powietrza. Z tego co wiem w modelach przed liftem klapa jest otwierana także ciśnieniem powietrza. Jak to działa w modelach po 2 lifcie ? Dzięki za pomoc, pozdrawiam !
  3. MoliQ

    miska oleju

    Podpinam się do tematu. Szukam tej miski i niestety brak misek o numerach 058103603b i 058103598b. Czy jest jakaś różnica pomiędzy 058103603b a 058103603? Cena w ASO 850PLN
  4. mozesz powiedziec gdzie dokladniej z okolicach dolotu, bo nie znam sie za bardzo ;/
  5. Witam ! Mam audi a4 b5 95 r 1.8 125km + LPG Mój problem polega na tym, ze po wylaczeniu ssania obroty strasznie zaczynają falować. Jeśli na zimnym silniku dam troche wiecej gazu i mocno go rozpedze to po wyrzuceniu z biegu obroty potrafia spaść do takiego stopnia, ze samochod gaśnie. Po rozgrzaniu silnika samochod raczej nie zgaśnie, ale na jałowych obrotach falowanie cały czas występuje. Wskazówka obrotomierza upada i podnosi się jakies 4-5 razy i silnik sie uspokaja i trzyma równe obroty. Samochód ma LPG ale i na tym i na benzynie dzieje sie to samo. Póki co zmieniłem świece. Ponadto na 3 tłoku jest nieco niższe ciśnienie nie wiem czym spowodowane, czy to również może mieć wpływ na to? Wyczytałem, że problemem moze byc sonda lambda albo czujnik położenia przepustnicy, co o tym myślicie ? Niżej filmik z pracą silnika. https://vimeo.com/65411241
  6. Siemka, jestem Mateusz. Jeżdżę a4 b5 '95 r. 1.8 + LPG w sedanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...