-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O MoliQ
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AHH
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia MoliQ
0
Reputacja
-
Pompka ciągle pompuje przy otwieraniu + nie działa tylna klapa
MoliQ odpowiedział(a) na MoliQ temat w Audi A4 B5
Ta zaślepka pod przewodami od powietrza ? -
Pompka ciągle pompuje przy otwieraniu + nie działa tylna klapa
MoliQ odpowiedział(a) na MoliQ temat w Audi A4 B5
Tak sie jeszcze zastanawiam czy problemem nie jest przetarta wiązka idąca do klapy bagaznika od otwierania/zamykania. -
MoliQ zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Pompka ciągle pompuje przy otwieraniu + nie działa tylna klapa
MoliQ opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam. W moim Audi A4 B5 2000r sedan od jakiegoś czasu zauważyłem, że przy otwieraniu zamka ciągle pompuje pompka od centralnego( do momentu odcięcia czasowego). Wszystkie drzwi się otwierają - łącznie z klapką wlewu paliwa. Jednak w tym samym czasie przestała się otwierać tylna klapa bagażnika - brak reakcji na naciśnięcie mikrostyków, tak jakby była zamknięta. Silczniek w tylnej klapie słychać tylko wtedy, gdy otworze klape z kluczyka. Sprawdzałem mikrostyki na klapie i wszystko wygląda ok. Podczas zamykania samochodu wszystko działa poprawnie. Nie słychać także żadnych nieszczelności powietrza. Z tego co wiem w modelach przed liftem klapa jest otwierana także ciśnieniem powietrza. Jak to działa w modelach po 2 lifcie ? Dzięki za pomoc, pozdrawiam ! -
Podpinam się do tematu. Szukam tej miski i niestety brak misek o numerach 058103603b i 058103598b. Czy jest jakaś różnica pomiędzy 058103603b a 058103603? Cena w ASO 850PLN
-
mozesz powiedziec gdzie dokladniej z okolicach dolotu, bo nie znam sie za bardzo ;/
-
Witam ! Mam audi a4 b5 95 r 1.8 125km + LPG Mój problem polega na tym, ze po wylaczeniu ssania obroty strasznie zaczynają falować. Jeśli na zimnym silniku dam troche wiecej gazu i mocno go rozpedze to po wyrzuceniu z biegu obroty potrafia spaść do takiego stopnia, ze samochod gaśnie. Po rozgrzaniu silnika samochod raczej nie zgaśnie, ale na jałowych obrotach falowanie cały czas występuje. Wskazówka obrotomierza upada i podnosi się jakies 4-5 razy i silnik sie uspokaja i trzyma równe obroty. Samochód ma LPG ale i na tym i na benzynie dzieje sie to samo. Póki co zmieniłem świece. Ponadto na 3 tłoku jest nieco niższe ciśnienie nie wiem czym spowodowane, czy to również może mieć wpływ na to? Wyczytałem, że problemem moze byc sonda lambda albo czujnik położenia przepustnicy, co o tym myślicie ? Niżej filmik z pracą silnika. https://vimeo.com/65411241
-
Siemka, jestem Mateusz. Jeżdżę a4 b5 '95 r. 1.8 + LPG w sedanie