Skocz do zawartości

niko12344

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O niko12344

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia niko12344

0

Reputacja

  1. No właśnie stało się tak że było robione ale zawieszenie heheh i po wymianie zawieszenia wyskoczył check engine ... jak dobrze wiemy czysty zbieg okoliczności bo jedno z drugim do siebie nic nie ma ... Może lepiej logi zrobić bo ustawienie górach wałków na 100% dobre 16 oczek , do tego lancuch wymieniony ?
  2. Witam Panowie przepraszam że tak późno odpisuję ale święta i nowy rok inwentaryzacja w firmie i nie było kiedy :-( teraz znowu siadam do audi ... mianowicie lancuch wymieniony , rozrzad koleś mechanik sprawdzał i mówił że ok , góra sam widzę że walki względem koła od walka wydechowego i pokrywy są ok wszystkie się pokrywają, ale gdzie on widział na wale.... gdzie są znaki to nie mam pojęcia, na kole pasowym jest nacięcie ale do czego to ma być zgrane.... co tu robić bo nie wiem może logi dynamiczne zrobić z 90 i 93 kanału ? Napinacz chodzi cicho w b5 jak miałem padnięty to walil lancuch po obudowie... co prawda ten napinacz jest trochę inny bo ma nastawnik faz rozrzadu , czy logi wyklucza podniecie nastawnika ? Pozdro
  3. Witam stary post ale udało Ci się coś z tym zrobić? Ja walczę podobnie jak Ty kiedyś . Pzdr
  4. http://www.directupload.net/file/d/4576/7hcvys7v_jpg.htmhttp://www.directupload.net/file/d/4576/5ubqguaf_jpg.htmZapomniałem dodać że auto chodzi normalnie nie rzuca normalnie odpala itd tylko check wyskakuje http://www.directupload.net/file/d/4576/ckfevcfz_jpg.htmhttp://www.directupload.net/file/d/4576/79edvv5e_jpg.htm Nie wiem czemu nie chce się dodać zdjęcie wałków prawy jest minimalnie przesuniety no ale krecilem wałem więc napinacz też pewnie nie ma oleju , ogółem jest cicho jakby napinacz był walniety to by halasowal jak w b5 tak mialem to głośny był .tak rozrzad sprawdzony , ciśnienie też 20 tys temu wymieniona pompa rozrzad itd . Auto wydaje się jeździć normalnie tylko ten błąd . Po skasowania z vag wyskakuje raz po 20 km raz po 100 km http://www.directupload.net/file/d/4576/wb2zndld_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4576/xrc5gezv_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4576/xymedpdn_jpg.htm udało się da zdjęcia
  5. Witam Panowie mam pytanie odnośnie mojego przypadku . Wyskakuje mi check engine błąd synchronizacji g40 g28 czujnik kupiłem wymieniłem, dalej to samo więc sprawdziłem blokach pom 90 jest 0 w 93 -20sf wnioskuję że źle ustawiony rozrzad więc rozebralem górę pokrecilem wałem i ustawily się znaki, jest 16 na łańcuszku przerwy co to może być jeszcze? Nie mogę dojść jak tu wkleić zdjęcia, zaraz może się uda dorzucić. Pozdrawiam http://www.directupload.net/file/d/4576/brsdzzjw_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4576/7hcvys7v_jpg.htmhttp://www.directupload.net/file/d/4576/5ubqguaf_jpg.htm Zapomniałem dodać że auto chodzi normalnie nie rzuca normalnie odpala itd tylko check wyskakuje
  6. Osadzenia jest roznica , et 30 beda wystawac bardziej za nadkola (za male et bedzie obcierac o rant), et 42 bedzie glebiej(za duze bedzie obcierac o wachacz) ... (pozatym to wujek google wszystko Ci powie , wystarczy wpisac "znaczenie ET" i np. masz link Ford Probe Klub Polska • Zobacz wątek - Felgi - wymiary, modele etc. nawet z wizualizacja ---------- Post dopisany at 20:18 ---------- Poprzedni post napisany at 20:16 ----------
  7. Dziekowa za podpowiedz , stronka bardzo przydatna Temat zamkniety
  8. niestety tak , prawa fizyki kolo 14 kg a 20 kg , naped quattro , czyli 4 x 6kg i to razy jeszcze, nie pamietam dokladnie ile sie przeklada mase wirujaca na mase (auta) , ale roznica jest widoczna i na srednim spalaniu ok 2 litrow wiecej (porownal bym to do jazdy z conajmniej 2 osobami na pokladzie), gdzie 205/55/16 a 215/35/18 (niestety ale osiagi widocznie spadaja , nie zawsze wyglad idzie w parze z osiagami , dlatego patrze za oz racing 16 cali zeby byly lekkie . Stad pytanie czy znacie moze jakies firmy ktore maja lekkie i stosunkowo wytrzymale felgi moga byc magnezowe .za wszystkie wypowiedzi dziekuje , moze ktos wie jakie felgi stosuja w autach wrc (bo napewno inzynierowie przeliczaja wszystkie masy .pozdro
  9. Witam ,poszukuje lekkich kol do mojej audi a4 b6 , seryjne 16 (biedronki) sa dosyc lekkie , czy jest sens szukania lzejszych , czy mozna znalesc kola duzo lzejsze ? Potrzebuje takich kol , bo mam zmodzona audi i osiaga 400 nm przy tym momencie i quattro na orginalnych jest ok , ale jak zaloze 18 to sprzegielko podciaga , wiadomo ze czym lzejsze kolo tym lepiej , mniejsze opory i lepsze osiagi ( miedzy org 16 a 18 roznica jest kolosalna i w przyspieszeniu i w splaniu ok 2 l wiecej/100) . Co polecacie , bo narazie to tylko oz'ety obczailem . Jako letnie mysle ze chociaz 17 by sie przydaly . Pozdrawiam
  10. Witam panowie walczę z sonda bo mam za uboga mieszankę , mógłby ktoś sprawdzić u siebie na kanale 41 jak zachowuje się grzałka sondy a4b6 . Pozdrawiam
  11. U mnie wsadzony jest jedomas od s2 i przy procedurze startu ktora jest na 5100 podsmierduje sprzegielko , tak samo miedzy biegami (mam podtrzumanie turbo miedzy biegami i moment zabija sprzeglo) , wiec sprzeglo mam z auta ktore w serii ma 350 nm , przy moich 386 (nie jest odczuwalne slizganie , ale smrod sprzegla chyba kazdy zna :P) , wszystko jest pewnie przez mase auta (ze mna 1700kg) . Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 12:39 ---------- Poprzedni post napisany at 12:34 ---------- OOOOOOO Janka stare audi Jak masz wydech ten co miał to po te bułki jeździć trochę męczące, ale garnie się miło na tej K24 z S60R ---------- Post dopisany at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany at 20:29 ---------- Dolot skierował bym w dół a sam stożek znalazł by się w miejscu gdzie dawniej była pompa sai. Do tego prawa kratka z otworami i silnik by miał chłodne powietrze a nie zasysa cał gorąco które idzie pod maską ku górze. dobrze gadasz grzesiu, u mnie tak jest jak piszesz i jest MALYNA tylko sposób poprowadzenia orurowania u niko12344 nie pozwala za bardzo na taki manewr Od dawna się tak robi i nie wiem czy płakać czy śmiać się jak widzę stożek pod samą maską w 1,8T. Wiem że to cooler ma chłodzić zassane powietrze ale czy w upalne dni daje radę jak pod maską jest 120st Ten puchnie na bank, bo ten IC od IVECO co tam jest to nie wyrabia latem. A 120st. to chyba przy optymistycznym założeniu, zwłaszcza przy kolektorze wydechowym I tu was zaskocze , dzisiaj sprawdzilem o jakiej temperaturze jest zasysane powietrze do kolektora ssacego , na vagu , przy upale jakie teraz sa , dzisiaj 31 st , zassysane powietrze do 60 km/h bylo 42 st , powyzej zaczelo spadac , przy 100 k/h bylo 36 st , , 160 k/h 34 st , patrzac ze na dworze bylo 31 stopni to chyba nie sa duze roznice i turbawka wcale nie puchnie wiec intercooler daje rade schlodzic
  12. Mam odlaczone bo mam turbo k24 custom , wiec trzeba bylo sie pozbyc , dogadalem juz z tunerem , blad byl jest i bedzie , to nie tego wina , musze wymienic n75 a jak nie to bedzie to czeka mnie strojenie , moze mapa padla . Pozdro , pytanie gdzie kupic jakis porzDny n75 , na allegro jakies tylko jakiies inne numery , ja mam 058906283 c , nie moge znalesc , moze 034 906 283k albo j ? Gdzie kupic ???? ---------- Post dopisany 09-04-2013 at 00:19 ---------- Poprzedni post napisany 23-03-2013 at 23:05 ----------
  13. Tak , tylko ten zaworek u mnie nie istnieje , jest odlaczony tak zamo jak erg , dv , mam blow offa , dlatego pytam co szukac , stawiam na n75 , tylko jaki kupic zeby wytrzymywal 1,2 bar np. 034 906 283 k , j ? Pzdr
  14. Witam panowie , jesli mozna prosic o pomoc , gdzie szukac przyczyny , mianowicie turbo powoli sie wkreca i osiaga troszke wiecej niz zamierzone , na wyzszych biegach faluje przy max bucie , kod bledu na pl vag . 17695.P1287 zawor obejscia turbosprezarki/zawor zwrotny zaworu ssacego turbosprezarki - przerwany obwod pradowy n249 , mysle ze to n75 sie posypal ale moze ktos juz mial do czynienia ,bo nie wiem co zamowic ? ) Dziekuje za zainteresowanie i pozdrawiam
  15. niko12344

    Virtual Tuning

    Witam , mozna prosic o wrzucenie audi na felgi z allegro ? KOŁA AUDI RS4 A3 A4 A6 A8 S-LINE IDEALNE (3081974258) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Jak myslicie , felgi ori ? Dziekuje i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...