Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 Big Turbo ( stage 2 in progress )


Booster

Rekomendowane odpowiedzi

Po długim czasie dłubania mojego grata zdecydowałem się pochwalić co udało się z niego ulepić.

Pacjent to A4 1.8T AVJ quattro z 2001r legitymujący się mocą katalogową ( 150KM )

pierwszy pomiar przed modami dał 136KM co mnie jeszcze mocniej zmotywowało do skoksowania silnika.

obecna specyfikacja stage 1:

Turbo hybryda GT3071R

kolektor wydechowy ATP

wastegate Tial 38mm

TIP 2,75"

przepływka S3 3"

filt K&N stożek

FMIC + orurowanie

Downpipe 3"

wydech 2,5" z kwasa

wtryski Bosch 440cc Blue Giants

Pompa paliwa Bosch 979 wpieta inline

Zawór DV Forge 008

Hamulce przód 320mm Audi s4

płyn hamulcowy ATE super blue racing

Wskaźnik Boost Depo Racing

Wskaźnik EGT Apexi 60mm

Regulator ciśnienia paliwa D1spec wpięty w listwę + przerobiony układ powrotu paliwa

zawieszenie gwintowane H&R

Plany na stage 2 być może jeszcze z realizacją w 2013 i wyplucie 400+:

Kute tłoki Wossner

Kute korby Eagle

Wałki od ADR-a

Wtryski 630cc

spiek na jednomasie zrobione

Niedługo po zakupie:

DSC02166.jpg

<br /><br />

Pierwsze przymiarki większego coolera:

DSC02263.jpg

<br /><br />

DSC02261.jpg

<br /><br />

DSC02264.jpg

<br /><br />

DSC02277.jpg

<br /><br />

Przymiarka turbo:

DSC02288.jpg

<br /><br />

DSC02289.jpg

<br /><br />

DSC02295.jpg

<br /><br />

mocniejsze hamulce

DSC02679.jpg

<br /><br />

gaugery w miejscu popielniczjki

DSC02681.jpg

<br /><br />

Obecny image

DSC02677.jpg

<br /><br />

1_8t.jpg

<br /><br />

i wykres afkors

Wykres.jpg

<br /><br />

Za pomoc przy złożeniu auta do kupy w szczegulności dziękuję Olkowi i chłopakom z AZ Auto Serwis - Ul. Trakt Św. Wojciecha 167 D | 80-017 Gdańsk | Email: [email protected]

Za strojenie i nieocenioną pomoc i wiedzę teoretyczną dziękuję Robertowi z :: TURBOELITA.PL

kolejny Update projektu dopiero na wiosnę, do tego czasu auto jest zimowane w garażu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nm nie dalo sie wiecej?

przy pierwszych pomiarach dało ponad 410Nm, ale trzeba było zdjąć ze względu na sprzęgło,

na wiosnę będzie mocne sprzęgło i korekta softu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna suszarka. Co ci mogę podpowiedzieć, to tą rurkę nad turbo powinieneś już dawno zmienić na teflon w stalowym oplocie i puścić z dala od kolektora wydechowego. Na tej rurce którą masz istnieje duże ryzyko uszkodzenia turba. Poza tym przy tym turbie przydałyby się prędzej niż później kute korby, bo jakieś przeładowanie(co się zdarza) i korby może pogiąć. Poza tym fajne autko zrobione z zapasem, których nie ma wiele bo każdy zawsze robi max dla turba co uważam nie dobrym rozwiązaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nm nie dalo sie wiecej?

przy pierwszych pomiarach dało ponad 410Nm, ale trzeba było zdjąć ze względu na sprzęgło,

na wiosnę będzie mocne sprzęgło i korekta softu

Czyli to samo co u renka:wink: tez moc i Nm ograniczył przez sprzegło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz powiedziec jakie sa subiektywne wrazenia z jazdy autem? Jak sie zbiera z dołu wzgledem tego co było wczesniej? Dobrze widze, ze zaczyna pompować dopiero od 3500 obr ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrażenia są i to dość mocne, auto ogólnie zbiera się lepiej od S4 B6 tylko tak jak zauważyłeś na dole jest słabiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrażenia są i to dość mocne, auto ogólnie zbiera się lepiej od S4 B6 tylko tak jak zauważyłeś na dole jest słabiej

Widać to po wykresie że turbo puźno się budzi przez co jest kiepski dół ale to raczej normalne... taka locha w 1.8 r4 :decayed: Wynik na wykresie fajny ale do jazdy po mieście takie auto się nie nadaje :thumbdown:

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie mody to rozumiem, fajnie że masz 4x4 to nadmiaru mocy nie tracisz bezsensownie :)

Cze, przy tej budzie to o "nadmiar" będzie ciężko :decayed: dobre laczki i w fwd by pociągnął.

Oby moc była z tobą, idzie ku dobremu...:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...